Problemem

Data: 2011-02-10 10:58:52
Autor: u2
Problemem
W dniu 2011-02-09 19:31, jadrys pisze:

Jest tylko to że przeciętny Polak o takim przeciętnym zarobku możne
tylko pomarzyć:

http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,GUS-podal-dane-o-wynagrodzeniach,wid,13116995,wiadomosc.html

3,5 tys. brutto minus ZUS daje tobie średnią. Wychodzą dwa patyki, co
jest wartością zbliżoną do prawdziwej. Nie umiesz liczyć jadryś ?

Data: 2011-02-10 11:18:31
Autor: jadrys
Problemem
W dniu 2011-02-10 10:58, u2 pisze:
[...]

O tak, w te dwa patyki to już jestem gotów uwierzyć.

Liczenie na ogół nie sprawie mi problemów, o ile mam kalkulator pod ręką, ale w tym artykule błędnie zinterpretowałem płace brutto.

Data: 2011-02-10 13:16:48
Autor: u2
Problemem
W dniu 2011-02-10 11:18, jadrys pisze:
O tak, w te dwa patyki to już jestem gotów uwierzyć.

Z tym, że w moim regionie średnia jest poniżej 2 patoli.

Data: 2011-02-11 20:43:15
Autor: jadrys
Problemem
W dniu 2011-02-10 13:16, u2 pisze:
W dniu 2011-02-10 11:18, jadrys pisze:
O tak, w te dwa patyki to już jestem gotów uwierzyć.

Z tym, że w moim regionie średnia jest poniżej 2 patoli.

W moim też, ale jak by tak zsumować zarobki z całego wielkopolskiego to te 2 000 zł wyjdzie na średnią.

Problemem