"Problemu już nie ma, statek z bananami właśnie wpłynął do portu." czyli infolinia MZ w praktyce.

Data: 2019-07-15 04:11:35
Autor: Bruno Brunowski
"Problemu już nie ma, statek z bananami właśnie wpłynął do portu." czyli infolinia MZ w praktyce.
"Zgodnie z zapowiedziami min. Szumowskiego dziś ruszyła infolinia, której konsultanci wskazują, gdzie jest apteka, w której możemy kupić leki. Problemów jest kilka. Po pierwsze, system nie kolejkuje oczekujących, którzy wybrali co trzeba na klawiaturze, tylko zrywa połączenie po 23 sygnałach (policzyłam).. Po drugie, połączenie z konsultantem wymaga wykonania wielu telefonów. Po trzecie, nawet jak już człowiek się dodzwoni, może usłyszeć, że po lek ma jechać z Warszawy do Darłowa.
(...)
Kilkanaście telefonów i kilkadziesiąt minut później usłyszałam w słuchawce głos żywego człowieka. Tym razem obyło się bez trudności technicznych i mogłam zapytać o dostępność kilku leków, których nazwy zebrałam wśród znajomych, zdeprymowanych tym, że muszą odchodzić z kwitkiem z apteki.

Zaczęłam od pytania o Euthyrox 100, popularny lek używany w związku z chorobami tarczycy przeważnie przez kobiety. - Kolega zaraz sprawdzi, czy ten lek w ogóle jest w Polsce, przejdźmy do następnego - zaproponowała konsultantka.

Jako drugi wymieniłam przeciwpadaczkowy Lamitrin 0,1 g. Pani po drugiej stronie słuchawki nagle się zasępiła. - Tego w ogóle nie ma w kraju. Najłatwiej chyba będzie, jeśli pacjent jeszcze raz pójdzie do lekarza i poprosi o receptę na lek w innej dawce: 0,05. Wtedy zamiast jednej tabletki, trzeba będzie brać dwie. Lek w innej dawce można kupić na przykład na Śliskiej, Świętokrzyskiej i Nowogrodzkiej - radziła konsultantka podając numer telefonu do każdej z wymienianych aptek. Numer potrzebny jest po to, by pacjent mógł zadzwonić do apteki i dowiedzieć się, ile opakowań leku jest na stanie, a więc czy w ogóle jest po co jechać. Następny lek - Protopic 0,1 proc. na atopowe zapalenie skóry - zgodnie z informacjami konsultantki dostępny jest bez przeszkód w prawie całej Warszawie. Zastrzyki przeciwzakrzepowe Clexane 40 znajdują się w aptekach na Kłobuckiej 8A, Kruczej 50 i Zgody 9. Kupno antydepresyjnego Citalu wiąże się za to z wyprawą do Szerzyn - "4 godziny drogi z Warszawy w stronę Rzeszowa", jak informuje mnie konsultantka.

A co z Euthyroxem 100? Konsultantka już ustaliła, że są trzy apteki w Polsce, gdzie można go kupić. - Podaję pani adres: Darłowo, ul. Wieniawskiego 16, telefon 94 314 01 26... - informuje kobieta. - Nad morzem? Nie ma czegoś bliżej? - pytam konsultantkę. Przecież to ponad 500 kilometrów.

Na szczęście jest coś bliżej, choć to nie znaczy że blisko - Lubartów, nieco ponad 2 godziny i 40 minut od Warszawy (ul. Rynek 1, tel. 81 448 06 06), a także Golina, w wariancie optymistycznym tylko 2 godziny i 16 minut od Warszawy (ul. Kolejowa 32, numer 63 241 87 75). - To jakiś absurd, kiedy znowu będzie normalnie kupić leki w aptece? - pytam konsultantkę. - Bardzo mi przykro, pan minister Szumowski mówi, że sytuacja będzie się poprawiać - zapewnia mnie pracownica infolinii. Dziękuję jej za informacje i kończę rozmowę. "

Słuszną linie ma nasza Partia!

--
Bruno

Data: 2019-07-15 04:48:52
Autor: Zenek Kapelinder
"Problemu już nie ma, statek z bananami właśnie wpłynął do portu." czyli infolinia MZ w praktyce.
Czysta pelowska propaganda zeby pisowcy mogli powiedziec ze winne jest pelo bo umozliwilo powstanie mafii lekowej. Prawda jest taka ze w przypadku ludzi przewlekle chorych w miare szybko lekarstwo potrzebne jest za pierwszym razem. Jesli chory nie kwalifikuje sie do natychmiastowego leczenia to znaczy ze moze poczekac kilka dni potrzebne aptece na sciagniecie kazdego osiagalnego w Polsce leku lub jego zamiennika. Ludzie przewlekle chorzy dostaja recepty na ilosc leku umozliwiajaca minimum miesieczne leczenie. Przy cukrzycy, nadcisnieniu i wielu innych chorobach przewlwklych dostaje sie taka ilosc ktora w zaleznosci od stanu wystarcza od dwoch do czterech miesiecy. Leki ktore sa potrzebne natychmiast i chory nie musi byc hospitalizowany to antybiotyki. One sa dostepne zawsze i wszedzie.

Data: 2019-07-15 05:13:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 13:48:53 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Czysta pelowska propaganda zeby pisowcy mogli powiedziec ze winne jest pelo bo umozliwilo powstanie mafii lekowej.

Nie słuchałeś Zenuś pana ministra. Winnymi ostatnich braków są chińscy producenci, a nie jakaś mafia. I jeszcze pacjenci co kupują na zapas. To jest oficjalna linia rządu.

--
Bruno

Data: 2019-07-15 05:15:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 14:13:52 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 13:48:53 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> Czysta pelowska propaganda zeby pisowcy mogli powiedziec ze winne jest pelo bo umozliwilo powstanie mafii lekowej. Nie słuchałeś Zenuś pana ministra. Winnymi ostatnich braków są chińscy producenci, a nie jakaś mafia. I jeszcze pacjenci co kupują na zapas. To jest oficjalna linia rządu.

Mafię Zbysiu rozbił w zeszłym roku.
 --
Bruno

Data: 2019-07-15 05:29:17
Autor: Zenek Kapelinder
"Problemu już nie ma, statek z bananami właśnie wpłynął do portu." czyli infolinia MZ w praktyce.
Jesli juz jest ktos winny to czerwona banda i stworzona przez nia i oplacala demokratyczna opozycja. Przez dwadziescia kilka lat zniszczyli polskie fabryki produkujace leki i skladniki do lekow. W Lodzi tam gdzie byla Polfa produkujaca skladniki do lekow buduje sie kilka blokow.

Data: 2019-07-15 06:27:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 14:29:18 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Drogi debilu, przecież Polfa Łódź nadal istnieje i produkuje leki: https://www.urgopolfalodz.pl

Przenieśli się jedynie z ruin przy Drewnowskiej do nowoczesnego zakładu w Konstantynowie. Przy okazji zarobili na sprzedaży atrakcyjnego terenu w centrum miasta.

--
Bruno

Data: 2019-07-15 07:27:04
Autor: Zenek Kapelinder
"Problemu już nie ma, statek z bananami właśnie wpłynął do portu." czyli infolinia MZ w praktyce.
Na drewnowskiej nie produkowali lekow tylko substancje czynne do lekow, debilu. W nowym zakladzie produkuja plastry, kremy do dupy (to cos dla ciebie kurwo pracujaca w niemieckim burdelu dla zasluzonych nazistow).

Data: 2019-07-15 08:50:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 16:27:06 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Na drewnowskiej nie produkowali lekow tylko substancje czynne do lekow, debilu. W nowym zakladzie produkuja plastry, kremy do dupy (to cos dla ciebie kurwo pracujaca w niemieckim burdelu dla zasluzonych nazistow).

Ktoś im zabronił produkcji tych specyfików? I jakież to nowoczesne leki produkowali?
Dodatkowo synteza chemiczna środków biologicznie czynnych w centrum miasta. No samo zdrowie.

--
Bruno

Data: 2019-07-15 08:57:01
Autor: Zenek Kapelinder
"Problemu już nie ma, statek z bananami właśnie wpłynął do portu." czyli infolinia MZ w praktyce.
Przyplynal statek z bananami to wez sie pizdziak do roboty i je prostuj.

Data: 2019-07-15 09:42:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 17:58:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Przyplynal statek z bananami to wez sie pizdziak do roboty i je prostuj.

Na pytanie nie odpowiedziałeś. Ktoś ŁZF zabronił produkcji tych specyfików? I jakież to nowoczesne leki produkowali? --
Bruno

Data: 2019-07-17 17:32:15
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]
> Czysta pelowska propaganda zeby pisowcy mogli powiedziec ze winne jest pelo bo umozliwilo powstanie mafii lekowej. Nie słuchałeś Zenuś pana ministra. Winnymi ostatnich braków są chińscy producenci, a nie jakaś mafia. I jeszcze pacjenci co kupują na zapas. To jest oficjalna linia rządu.

linia zenusia nie koresponduje z oficjalną propagandą
biedaka tak wydymali że nie jest w stanie czytać linii programowej
zenuś popraw się !!

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-15 10:06:15
Autor: Bytomir Szimoza
"Problemu już nie ma, statek z bananami właśnie wpłynął do portu." czyli infolinia MZ w praktyce.
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Zaczęłam od pytania o Euthyrox 100

Daj spokój i nie kompromituj się.

Substancja czynna  lewotyroksyna sodowej, pierwszy link google i taadam:
produkt dostępny:
https://www.apteka-melissa.pl/produkt/letrox-50-50-tabl,31887.html

trza se pójść do lekarza i wypisze receptę na zamiennik..
Wiem że stajeta na chuju w sezonie ogórkowym aby kopać w Kaczkę,
ale cała para w gwizdek. Nie wiem czy aptekarz może dać samodzielnie zamiennik.

Data: 2019-07-15 11:21:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 19:06:16 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
> [...]

Wiem że stajeta na chuju w sezonie ogórkowym aby kopać w Kaczkę,
ale cała para w gwizdek. Nie wiem czy aptekarz może dać samodzielnie zamiennik.

" - Pacjenci, którzy mają problem z dostępem do leku powinni zgłosić się do specjalisty, który zapisze lek zastępczy. Takim preparatem jest równie popularny Letrox, który ma jednak mniej postaci. Musimy więc tak dobierać dawki, żeby średnia dawka w dłuższej perspektywie była zbliżona do Euthyroxu - wyjaśnia prof. Tarach."

A do specjalisty kolejki...

A teraz Nocniczku P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-07-15 16:41:16
Autor: Zenek Kapelinder
"Problemu już nie ma, statek z bananami właśnie wpłynął do portu." czyli infolinia MZ w praktyce.
Osiem lat mieli POprzednicy na reforme sluzby zdrowia. Wychodzi ze zrobili w sluzbie zdrowia taki syf ze przecietnemu pacjentowi dlugo nierzady placformy beda sie odbijaly zgnilym gownem.

Data: 2019-07-16 03:03:54
Autor: japanizer
On Tuesday, July 16, 2019 at 1:41:17 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Osiem lat mieli POprzednicy na reforme sluzby zdrowia. Wychodzi ze zrobili w sluzbie zdrowia taki syf ze przecietnemu pacjentowi dlugo nierzady placformy beda sie odbijaly zgnilym gownem.

No widzisz, a tzw. spekulantów wtedy nie było, leków nie brakowało.

Przyszedł PiS - i od razu spekulanty leki wykupujo, panie!

Kiedyś za PO widziałem autobusy z niemieckimi emerytami przyjeżdżające w niedzielę do Polski - wykupywali chleb, mleko i ser z polskich sklepów! Ale na szczęście PiS rozwiązał ten problem!

Data: 2019-07-16 10:10:25
Autor: Bytomir Szimoza
> [...]

" - Pacjenci, którzy mają problem z dostępem do leku powinni zgłosić się do specjalisty, który zapisze lek zastępczy. Takim preparatem jest równie popularny Letrox, który ma jednak mniej postaci. Musimy więc tak dobierać dawki, żeby średnia dawka w dłuższej perspektywie była zbliżona do Euthyroxu - wyjaśnia prof. Tarach."

Mam przeprosić za twoją półprawdę? Ocipiałeś.

Data: 2019-07-18 23:31:55
Autor: Pisiorowy Escobar

przeproś i s*********

Data: 2019-07-15 15:50:25
Autor: Pajdak
"Problemu już nie ma, statek z bananami właśnie wpłynął do portu." czyli infolinia MQ1|Aœ)­Š-ÉÇś
W dniu 2019-07-15 o 13:11, Bruno Brunowski pisze:
"Zgodnie z zapowiedziami min. Szumowskiego dziś ruszyła infolinia, której konsultanci wskazują, gdzie jest apteka, w której możemy kupić leki.

I po długich oczekiwaniach mozna się dowiedzieć, że w miejscowości odległej o 200 km! Ale jest! Kto mówi, że nie ma! Warchołom i glistom ludzkim mówimy zdecydowane: niet!

--
Pajdak

"Problemu już nie ma, statek z bananami właśnie wpłynął do portu." czyli infolinia MZ w praktyce.