Problemy z ch³odzieniem auta - jak to sie sprawdza

Data: 2009-04-01 10:24:45
Autor: jowar
Problemy z ch³odzieniem auta - jak to sie sprawdza
Jak to sie sprawdza czemu silnik sie grzeje

Waz dolny od ch³odnicy ma byæ gor±æ a zimny ten górny wtedy
termostat sie nie otwiera tak ?

A jak ch³odnica ni ejest gor±ca ,albo jest gor±ca w po³owie to jest zatkana ?

Sa jescze insze metody ?

Data: 2009-04-02 01:11:23
Autor: kogutek
[...]

Czemu to nie wiem. Ale ja sprawdzenie zaczynam od zerkniêcia w zbiorniczek z
wod±. Jako¶ tak zawsze by³o ¿e gdy zbiorniczek pusty to siê auto grza³o. W
niektórych ogrzewania nie by³o przy okazji. To cud jaki¶. Temperatura wysoka a
ogrzewania nie ma.   --

Problemy z ch³odzieniem auta - jak to sie sprawdza