Problemy z dodzwonieniem siÄ™ na play.

Data: 2011-12-25 13:54:58
Autor: Olo
Problemy z dodzwonieniem siÄ™ na play.
Mam nr telefonu przeniesiony z orange (510 xxx xxx) na play. Dopóki nie było roamingu orange wszystko działało ale odkąd go włączyli nikt nie może się do mnie dodzwonić, gdyż dostaje komunikat nr telefonu jest za krótki lub że został wybrany niepoprawny nr. Próbowałem się na niego dodzwonić z kilku różnych nr telefonów w różnych sieciach i telefonii stacjonarnej ale skutek ten sam. Złożyłem reklamację w play, ale jeszcze myśla nad nią. Co robić?
Ja z tego nr mogę bez problemu wykonywać połączenia na dowolne nr telefonii i wszystko działa prawidłowo ale nie potrzebuje nr telefonu na który nie można się dodzwonić. Można z nimi walczyć o jakieś odszkodowanie?
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-12-25 13:58:07
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Olo" <jm500@wp.pl> napisał w wiadomości news:jd76en$sa$1node2.news.atman.pl...
[...]

[...]
może wybież na sztywno preferowaną sieć

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-25 16:11:37
Autor: Olo
Problemy z dodzwonieniem siÄ™ na play.
W dniu 2011-12-25 13:58, zlotowinfo pisze:

[...]
może wybież na sztywno preferowaną sieć

To nic nie daje, z tego nr można się dodzwonić wszędzie bez względu przez jaką sieć się łączy) w drugą stronę zaś w zależności od operatora dostaje się różne komunikaty, że nie można się z tym nr połączyć.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-12-25 18:23:23
Autor: Damian News
Problemy z dodzwonieniem siÄ™ na play.
Sprawdź ten numer http://www.wjakiejsieci.pl/ czy jest u starego czy u
nowego.
Miałem podobnie jak przenosiłem numer do Carrefour Mova.
Przez tydzień na ten przenoszony numer nikt się nie mógł dodzwonić.
Coś skopali przy przenoszeniu i inne sieci nie wiedziały gdzie łączyć.
Próbowały chyba do starego operatora a ten numer u niego już nie istaniał.

Data: 2011-12-25 16:26:31
Autor: Wojtek
Problemy z dodzwonieniem siê na play.
Olo wystuka³, co nastêpuje:

Mam nr telefonu przeniesiony z orange (510 xxx xxx) na play. Dopóki nie
by³o roamingu orange wszystko dzia³a³o ale odk±d go w³±czyli nikt nie mo¿e siê do mnie dodzwoniæ, gdy¿ dostaje komunikat nr telefonu jest za krótki lub ¿e zosta³ wybrany niepoprawny nr. Próbowa³em siê na niego dodzwoniæ z kilku ró¿nych nr telefonów w ró¿nych sieciach i telefonii stacjonarnej ale skutek ten sam. Z³o¿y³em reklamacjê w play, ale
jeszcze my¶la nad ni±. Co robiæ?
Ja z tego nr mogê bez problemu wykonywaæ po³±czenia na dowolne nr telefonii i wszystko dzia³a prawid³owo ale nie potrzebuje nr telefonu
na który nie mo¿na siê dodzwoniæ. Mo¿na z nimi walczyæ o jakie¶
odszkodowanie?

probowales +48 na poczatu?

Data: 2011-12-26 23:08:24
Autor: Olo
Problemy z dodzwonieniem siÄ™ na play.
W dniu 2011-12-25 17:26, Wojtek pisze:

probowales +48 na poczatu?

Tak, gdyż np u siebie w komórce wszystkie numery gsm, mam wpisywane z początkiem +48. Ale czy z prefiksem czy bez nie daje się na niego dodzwonić. Strona http://www.wjakiejsieci.pl/ pokazuje że to nr w play.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-12-26 23:13:28
Autor: dizel
On Mon, 26 Dec 2011 23:08:24 +0100, Olo <jm500@wp.pl> wrote:

W dniu 2011-12-25 17:26, Wojtek pisze:

probowales +48 na poczatu?

Tak, gdy¿ np u siebie w komórce wszystkie numery gsm, mam wpisywane z pocz±tkiem +48. Ale czy z prefiksem czy bez nie daje siê na niego dodzwoniæ. Strona http://www.wjakiejsieci.pl/ pokazuje ¿e to nr w play.

no to który¶ z opów skopa³ co¶ przy przenoszeniu bo innej opcji nie
ma, atakuj jednego i drugiego do skutku, to jedyna droga

Pozdrawiam

Data: 2011-12-26 23:23:08
Autor: Olo
Problemy z dodzwonieniem siÄ™ na play.
W dniu 2011-12-26 23:13, dizel pisze:

no to któryś z opów skopał coś przy przenoszeniu bo innej opcji nie
ma, atakuj jednego i drugiego do skutku, to jedyna droga

Pozdrawiam

Obstawiam na orange, bo do czasu aż play włączył roaming orange wszystko działało dobrze. Po włączeniu roamingu kłopoty z dodzwonieniem się na ten nr zaczęły narastać aż wszystko zdechło....
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-12-27 10:23:22
Autor: Wojtek
[...]

Obstawiam na orange, bo do czasu a¿ play w³±czy³ roaming orange wszystko dzia³a³o dobrze. Po w³±czeniu roamingu k³opoty z dodzwonieniem siê na ten nr zaczê³y narastaæ a¿ wszystko zdech³o....

/Well/, wszystko bardzo mo¿liwe... bior±c pod uwagê ¿e u¿tykownik nigdy z systemu Orange nie znika i próba powrotu do tej sieci po MNP mo¿e przyprawiæ o ból g³owy (nie mo¿na z automatu wygenerowaæ papierków i trzeba kontaktowaæ siê z 'central±' ¿eby odprawili magiê)...

Data: 2011-12-27 18:20:47
Autor: MarekM
Problemy z dodzwonieniem siÄ™ na play.
W dniu 27.12.2011 11:23, Wojtek pisze:

/Well/, wszystko bardzo możliwe... biorąc pod uwagę że użtykownik nigdy z
systemu Orange nie znika i próba powrotu do tej sieci po MNP może przyprawić
o ból głowy (nie można z automatu wygenerować papierków i trzeba kontaktować
się z 'centralą' żeby odprawili magię)...

Hm, dziwne rzeczy piszesz. Jedyny problem to taki, że dla numeru powracającego do Orange konieczne jest użycie tego samego HLRa, do którego numer przypisany był oryginalnie. Nie zawsze w salonie jest wolna karta SIM dla danego HLRa i to może być w skrajnym przypadku źródłem kłopotów.

Przenosiłem dwa numery z Play do Orange (przeniesione wcześniej z Orange do Play) i nie było żadnych kłopotów, które wymagałyby 'kontaktu z centralą'. Owszem, z jednym numerem problem był taki, że niedouczona konsultantka w salonie partnerskim wmawiała mi, że skoro numer w Play jest abonamentowy, to nie można przenieść go do pre-paid, ale w salonie firmowym wyśmiali taką tezę i numer przeniosłem bez kłopotu.

A jakie dane "nie zniknęły" u Ciebie i ktoś musiał coś zmieniać "w centrali"?

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-12-29 12:06:27
Autor: yabba
Użytkownik "Olo" <jm500@wp.pl> napisał w wiadomości news:jdar89$qap$1node2.news.atman.pl...
[...]

To spróbuj 0048 na początku.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-12-26 01:59:56
Autor: dremka
Olo napisal:

[...]

Podobne rzeczy dzialy sie (a moze nadal sie dzieja) przy polaczeniach wychodzacych z Centernetu - na numery przeniesione z innych sieci do Play nie da sie dodzwonic - NTMN (Nie Ma Takiegop Numeru).

--
dremka

Data: 2011-12-27 12:27:01
Autor: E52owner
[...]

No cóż, niestety norma. Przenoszenie numeru, a tym bardziej wchodzenie do play to proszenie się o kłopoty.

Problemy z dodzwonieniem siÄ™ na play.