Problemy z dodzwonieniem si臋 na play.

Data: 2011-12-27 12:27:01
Autor: E52owner
Problemy z dodzwonieniem si臋 na play.
U偶ytkownik "Olo" <jm500@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jd76en$sa$1node2.news.atman.pl...
Mam nr telefonu przeniesiony z orange (510 xxx xxx) na play. Dop贸ki nie by艂o roamingu orange wszystko dzia艂a艂o ale odk膮d go w艂膮czyli nikt nie mo偶e si臋 do mnie dodzwoni膰, gdy偶 dostaje komunikat nr telefonu jest za kr贸tki lub 偶e zosta艂 wybrany niepoprawny nr. Pr贸bowa艂em si臋 na niego dodzwoni膰 z kilku r贸偶nych nr telefon贸w w r贸偶nych sieciach i telefonii stacjonarnej ale skutek ten sam. Z艂o偶y艂em reklamacj臋 w play, ale jeszcze my艣la nad ni膮. Co robi膰?
Ja z tego nr mog臋 bez problemu wykonywa膰 po艂膮czenia na dowolne nr telefonii i wszystko dzia艂a prawid艂owo ale nie potrzebuje nr telefonu na kt贸ry nie mo偶na si臋 dodzwoni膰. Mo偶na z nimi walczy膰 o jakie艣 odszkodowanie?

No c贸偶, niestety norma. Przenoszenie numeru, a tym bardziej wchodzenie do play to proszenie si臋 o k艂opoty.

Problemy z dodzwonieniem si臋 na play.