Problemy z dyskami i z ustawieniami Biosu

Data: 2010-05-09 15:46:39
Autor: disign
Problemy z dyskami i z ustawieniami Biosu
konfiguracja:
PROCESOR: Intel Celeron 2.66 D 2
PŁYTA GŁÓWNA: MSI 865 PE Neo2-V wersja Biosu AmiBios 3.31a
DYSK: Maxtor 80GB pod ATA i WD 80GB pod Sata
NAPĘDY: DVD
 Kontroler ATA na PCI
SYSTEM OPERACYJNY: Windows XP Profesional SP3

Witam
na początek miałem problem żeby bios wykrył mi dysk pod Sata na którym
ma być system.
Po kombinowaniu w biosie jakoś bios zaczoł widzieć ten dysk ale boje
się ze za bardzo pokombinowałem w biosię więc proszę was byście mi
napisali krok po kroku jak mam ustawić dysk sata w biosie.
Najlepiej jakby instrukcja do mojej wersji biosa.

Po drugie mam problem z gniazdami ATA na płycie głównej, jedno z
gniazd nie wykrywa żadnego podłączonego urządzenia (sprawdzałem taśmy
są dobre przynajmniej według mnie) a drugie wykrywa tylko napęd DVD, a
dodam jeszcze drugi dysk to wyskakuje mi błąd \"Brak pliku
NTLDR".

Po trzecie mając w domu kontroler ATA, podłączyłem go do płyty i
podłączając do niego dysk twardy i napęd pokazuje się niezrozumiała
dla mnie informacja
, a podłączając do niego tylko dysk twardy System go wygrywa ale bios
go nie widzi.

Problemy z dyskami i z ustawieniami Biosu