Data: 2009-05-03 22:54:42 | |
Autor: hatson | |
Problemy z elektryka - Zwarcie ? | |
Witam.
Ostatnio nagle mialem problem z odpaleniem auta. Rozrusznik krecil taki "zmulony", coraz szybciej az auto odpalilo. Powtorzylo sie to kilka razy, wiec pojechalem do elektryka. Odrazu postawili na rozrusznik. Wymienily szczotki i podobno jeden z magnesow, ktory byl pekniety. Auto odpalilo, niby wszystko ok ale nad ranem znowu ten sam problem, zyle ze juz wogole nie moglem odpalic. Podstawilem drugi akkumulator z kablami i auto odpalilo bez problemu. Wyszlo wiec, ze poprostu wyladowal sie akku. Dziwne bo przy tych probach odpalania, mimo, ze akku jeszcze cos tam w sobie mial. Skasowal mi sie zegar i ustawienia radia. Czyli tak, jakby chwilowo odciete bylo zasilanie. Wogole dziwna sprawa bo czasami w glosnikach, na wolnych obrotach, slysze dzwiek silnika. Wczesniej nie mialem takiego problemu. Nie jest to zawsze. Dzisiaj wyciagnalem bezpiecznik, odpowiedzialny za zegar, a ten mimo to nadal dzialal, tylko mocno przygasl. Dziwna sprawa. Poradzcie, jak mam szukac usterki ? Kabelkow sie nie boje, wiec wole sie w to sam pobawic, niz dawac znowu do "Fachowcow". Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2009-05-04 05:18:29 | |
Autor: gacek | |
Problemy z elektryka - Zwarcie ? | |
hatson wrote:
Podstawilem drugi akkumulator z kablami i auto odpalilo bez problemu. Wyszlo wiec, ze poprostu wyladowal sie akku. Wyładował, albo już się mu żywot skończył... Napełnij na zewnętrznym źródle i jeśli będzie chodzić tydzień to raczej luz. Jeśli nie - naładuj i niech ktoś go na testerze zwarciowym sprawdzi. Zacznij od tego, a nie szukania zwarć w samochodzie. Dziwne bo przy tych probach odpalania, mimo, ze akku jeszcze cos tam w sobie mial. Skasowal mi sie zegar i ustawienia radia. Czyli tak, jakby chwilowo odciete bylo zasilanie.> Wogole dziwna sprawa bo czasami w glosnikach, na wolnych obrotach, slysze dzwiek silnika. Wczesniej nie mialem takiego problemu. To w zegarze jest jakaś bateria, która go chwilę podtrzyma, ale nie jeśli równolegle masz kręcący rozrusznik i pusty aku... gacek ps. aKumulator. nie aKKumulator. pps. Czytaj, czytaj, czytaj. Budowanie zdań (i nie tylko) masz opanowane na poziomie trzecioklasisty. |
|
Data: 2009-05-04 16:49:54 | |
Autor: hatson | |
Problemy z elektryka - Zwarcie ? | |
Witam,
Wyładował, albo już się mu żywot skończył...No tego faktycznie pod uwage nie wzialem. Wydawalo mi sie, ze to tak w miare nagle sie stalo ale faktycznie teraz jak sobie pomysle, to on juz slabo krecil od jakiegos czasu. Nie mam mozliwosci w tej chwili srpawdzic tego na testerze bo jestem za granica. Sprobuje go poprostu odlaczyc na noc i zobaczymy. Jak bedzie padniety, to chyba sprawa jasna. To w zegarze jest jakaś bateria, która go chwilę podtrzyma, ale nie jeśli równolegle masz kręcący rozrusznik i pusty aku... Nie do konca. Auto jest wylaczone, wyciagam bezpiecznik i zegarek gasnie calkowicie. Przekrecam zaplon i zegarek sie wlacza ale tak ledwo, ledwo sie swiec. Dodatkowo zastanawiaja mnie te zaklocenia w glosnikach. gacekSorry ale za dlugo chyba mieszkam w DE. pps. Czytaj, czytaj, czytaj. Budowanie zdań (i nie tylko) masz opanowane na poziomie trzecioklasisty.Zanim zaczniesz krytykowac, popatrz na siebie. Twoja interpunkcja, tez nie lezy na wysokim poziomie. Mimo wszystko dzieki za rady. Pozdr. Pawel |
|
Data: 2009-05-05 09:47:08 | |
Autor: Grejon | |
Problemy z elektryka - Zwarcie ? | |
hatson pisze:
Nie do konca. Auto jest wylaczone, wyciagam bezpiecznik i zegarek gasnie calkowicie. Przekrecam zaplon i zegarek sie wlacza ale To nie jest objaw braku masy? -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+ |
|