Data: 2012-09-05 16:21:35 | |
Autor: SB | |
Problemy z netią | |
Witam
Skończyła mi się umowa z netią na internet 6 mb. Konsultanci oczywiście przed końcem umowy dzwonili jak ze sraczką. W końcu się zdecydowałem na ich ofertę przedłużenie na 2 lata 11mb w dotychczasowej wysokości abonamentu. . Nowe warunki miały obowiązywać od 4 września. 4 września zmieniono prędkość. Zamiast 11 jest jednak 4 mb. Po kontakcie z bok-iem stwierdzili że "zostało wykonane zlecenie na 4mb". Normalnie jaja sobie robią. Rozmowy niby nagrywane, nie mają do nich dostępu. Kazali mi pisać reklamacje i czekać 30 dni. Na odstąpienie od umowy jest 10 dni, na piśmie kurierem umowa jeszcze nie przyszła, nic nie podpisywałem. Można zerwać z nimi tę "umowę" ? 10 dni to od 4 września, czy też od momentu wyrażenia zgody telefonicznie ? (rozmowa była w połowie sierpnia). Pozdrawiam Sławek |
|
Data: 2012-09-05 16:26:57 | |
Autor: SQLwiel | |
Problemy z netią | |
W dniu 2012-09-05 16:21, SB pisze:
Witam To się nazywa "standard w Netii". Obejrzyj sobie notowania akcji Netii, od początku, to Ci conieco wyjaśni. Napieprzaj się z nimi. Staraj się dotrzeć do szefów i szefów-szefów, nawet mejlami. U nich jest tak, że kto nie drapie i nie gryzie, to dostaje w dupę. Przećwiczyłem to kilkakrotnie i dogłębnie - i póki-co, to jestem z usług Netii zadowolony (internet za 3zł/mies). Ale com nerwów i czasu stracił, to mi już nikt nie odda. Jednak było warto. To jak trening, test-hapagon, czy-co... :) Rynek, to dżungla. -- Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel. |
|
Data: 2012-09-06 10:11:55 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Problemy z netią | |
W dniu 2012-09-05 16:26, SQLwiel pisze:
W dniu 2012-09-05 16:21, SB pisze: Nie tylko w Netii w innych telekomach tez, po kilku takich przygodach, teraz biorę wszystko na piśmie. Mimo wszystko łatwiej cokolwiek udowodnić... -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2012-09-06 10:33:22 | |
Autor: Iksiński | |
Problemy z netią | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50485acb$0$1214$65785112news.neostrada.pl... Nie tylko w Netii w innych telekomach tez, po kilku takich przygodach, teraz biorę wszystko na piśmie. Mimo wszystko łatwiej cokolwiek udowodnić... Zgadzam się, że bałagan trafia się w każdej firmie, jednak w Netii to jest standard. Z żadnym innym operatorem nie miałem tyle problemów i sporów co z nimi. Pozdrawiam X |
|
Data: 2012-09-06 10:42:33 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Problemy z netią | |
W dniu 2012-09-06 10:33, Iksiński pisze:
Ja miałem podobne (bo tez dotyczące umowy) problemy z Dialogiem. Przed UKE powoływali się na zapis rozmowy i przytaczali rzeczy, których nie powiedziałem, bo nigdy takich rzeczy nie mowie.... W sumie wyszło im na gorsze, ale to tylko przypadkiem. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2012-09-05 23:47:06 | |
Autor: Iksiński | |
Problemy z netią | |
Użytkownik "SB" <blaszk2@vp.pl1> napisał w wiadomości news:k27ndi$sdt$1mx1.internetia.pl... Zamiast 11 jest jednak 4 mb. Po kontakcie z bok-iem stwierdzili że "zostało wykonane zlecenie na 4mb". Normalnie jaja sobie robią. Niestety to standard w Netii jak już napisał SQLwiel. Tam nic nie można załatwić prosto i zgodnie z umową. Zawsze wychodzi jakaś skucha. Ostatnio kolega miał prawie identyczną sytuację jak Ty. Podpisał nową umowę, z 2Mb miał przejść na "ile linia pociągnie" za mniejszą kwotę. W efekcie kwota się zwiększyła, prędkosć została ta sama. Po zgłoszeniu problemu dowiedział się, że takiej oferty o jaką się upomina nie ma w cenniku i konsultant nie mógł mu jej zaproponować. Po złożeniu reklamacji, przesłuchali rozmowę i uznali racje kumpla, ale prawie miesiąc musiał poczekać na odpowiedź. Ja kilkukrotnie zwracałem się do UKE o pomoc w sporach z Netią i najczęściej automagicznie problem się rozwiązywał, ale nerwów mnie to trochę kosztowało. Osiągnęli tyle, że uciekłem od nich jak tylko pojawiła się alternatywa dla ich usług i nauczyli korzystać z softu do nagrywania rozmów. Co do Twojego pytania: jeśli jesteś pewien, że mowa była o 11Mb, to składaj reklamację. Odsłuchają rozmowy i zapewne uznają Twoją rację. Istnieje jednak ryzyko, że nagranie "zaginie", wtedy zostanie Ci pewnie UKE. IMHO czas odstąpienia od umowy liczy się od uruchomienia usługi, bo od tego momentu możesz się dopiero zapoznać z tym co kupiłeś. Możesz więc zrezygnować i podpisać nową umowę, ale w tym rozwiązaniu istnieje ryzyko, że nagle "skończą się" wolne porty DSLAM w centrali. Pozdrawiam X |
|
Data: 2012-09-06 10:48:33 | |
Autor: Jacek | |
Problemy z netiďż˝ | |
W dniu 2012-09-05 16:21, SB pisze:
WitamNormalnie jaja sobie robiďż˝. Netia przejÄta tych zĹodziei z Tele2 wiÄc nie ma siÄ co dziwiÄ. RadzÄ caĹÄ korespondencjÄ poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Ciekawe, czy tzw. windykacjÄ prowadzi kancelaria Andrzej Hujawa z PiĹy? TeĹź niezĹy przypadek, ktĂłry wszystko zrobi za pieniÄ dze. Jacek |
|
Data: 2012-09-06 11:22:02 | |
Autor: SQLwiel | |
Problemy z netiďż˝ | |
W dniu 2012-09-06 10:48, Jacek pisze:
Ciekawe, czy tzw. windykacjÄ prowadzi kancelaria Andrzej Hujawa z PiĹy? Jak kaĹźda papuga. Dziwisz siÄ? PS: ustaw kodowanie. -- DziÄkujÄ i pozdrawiam. SQLwiel |
|
Data: 2012-09-06 11:23:26 | |
Autor: Jacek | |
Problemy z netiďż˝ | |
W dniu 2012-09-06 11:22, SQLwiel pisze:
PS: ustaw kodowanie.No wĹaĹnie. U mnie wszystko wyglÄ da cacy. Co mam zmieniÄ? (Thunderbira mam) Jacek |
|
Data: 2012-09-07 12:21:38 | |
Autor: CPL | |
Problemy z netiďż˝ | |
UĹźytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisaĹ w wiadomoĹci news:50486b27$0$1316$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2012-09-06 10:48, Jacek pisze: Ale cóş za nazwisko - od razu moĹźna siÄ domyĹliÄ Ĺźe z niego kawaĹ (...) ocenzurowano :) |
|
Data: 2012-09-07 12:40:24 | |
Autor: Jacek | |
Problemy z netiďż˝ | |
W dniu 2012-09-07 12:21, CPL pisze:
MogĹo mi siÄ przeklepaÄ na klawiaturze "H" zamiast "K" ale to i tak nic nie zmienia ;-) Jacek |
|
Data: 2012-09-06 15:19:53 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Problemy z netiÄ | |
W dniu 05.09.2012 16:21, SB pisze:
Witam MoĹźe przy korespondencji z nimi teĹź miaĹeĹ spieprzone kodowanie i ciebie nie zrozumieli? |
|
Data: 2012-09-18 15:16:53 | |
Autor: ImiÄ i nazwisko | |
Problemy z netiďż˝ | |
W dniu 05-09-2012 16:21, SB pisze:
Witam miaĹem podobne przeboje w przypadku rodzicĂłw. juĹź nawet powysyĹali rezygnacje z usĹug aktualnych dostawcĂłw tv i internet. odkrÄcaĹem to kilka dni, co konsultant to bardziej niedorozwiniÄty. ostatecznie udaĹo siÄ wrĂłciÄ do starej umowy na sam telefon z darmowymi wieczorami i weekendami, dali jeszcze miesiÄ c abo za 1pln. OmijaÄ netie szerokim Ĺukiem. |