W dniu 12.07.2020 o 12:23, cef pisze:
Od jakiegoś czasu pokazały się problemy z płaceniem
telefonem debetówką - głównie w MPK (biletomat w pojazdach),
ale też inne miejsca i ta fala się rozszerza.
Na złożoną reklamację słabo funkcjonującej obsługi
przyszła taka odpowiedź jak poniżej.
"...odmowa transakcji zbliżeniowych spowodowana problemem po stronie acquirera -agenta obsługującego dany punkt. Problem polega na tym, iż agent rozliczeniowy wysyła złą metodę uwierzytelnienia operacji.
Transakcja zbliżeniowa przychodzi jako zweryfikowana w oparciu o PIN offline.
Funkcja zbliżeniowa nie wspiera takiej metody ( MPIN)
Bank we współpracy z agentami rozliczeniowymi pracuje nad rozwiązaniem problemu."
Czy ktoś mógłby spróbować przełożyć to na zrozumiały język?
zakładam ze korzystasz z aplikacji banku. czekaj aż naprawią, albo zainstaluj google pay i podłącz do niego kartę. u mnie to rozwiązało problem " nie możesz płacić zbliżeniowo bo masz modyfikowany soft
ToMasz