Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )

Data: 2009-05-31 08:33:09
Autor: xbartx
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
On Sun, 31 May 2009 08:23:45 +0200
Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> wrote:

Minęło 5 dni, kasa nie doszła. Sprzedawca
natomiast wysłał mi towar, towar dostałem. Wychodzę na oszusta.

Nie mam podstaw sądzić, że sprzedawca jest nieuczciwy, kilka tysięcy pozytywnych komentarzy, jeden negatyw od jakiegoś idioty. Doskonały
kontakt. --

Trolujesz czy tak sobie piszesz?
Przypomina mi się od razu rozmowa z "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz",
jak Pawlik na końcu filmu opowiada kolesiowi w kolejce pod sklepem:
"Wiesz znajomy się zakochał, ale ma żone i dzieci (...) I co ja mam
teraz zrobić?".

Xenocide

Data: 2009-05-31 08:43:38
Autor: Tomaszek
xbartx pisze:
On Sun, 31 May 2009 08:23:45 +0200
Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> wrote:

Minęło 5 dni, kasa nie doszła. Sprzedawca
natomiast wysłał mi towar, towar dostałem. Wychodzę na oszusta.

Nie mam podstaw s±dzić, że sprzedawca jest nieuczciwy, kilka tysięcy pozytywnych komentarzy, jeden negatyw od jakiego¶ idioty. Doskonały
[...]

O co tobie chodzi? Mam problem z przelewem na konto mBanku i chce wiedzieć czy taki długi czas księgowania to norma w mBanku. Film ogl±dałem, analogii nie widzę. Czy to takie rzadkie w tym ¶wiecie s± teraz rozterki uczciwego człowieka?
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-31 09:02:02
Autor: xbartx
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
On Sun, 31 May 2009 08:43:38 +0200
Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> wrote:

xbartx pisze:

O co tobie chodzi? Mam problem z przelewem na konto mBanku i chce wiedzieć czy taki długi czas księgowania to norma w mBanku.. Film oglądałem, analogii nie widzę. Czy to takie rzadkie w tym świecie są teraz rozterki uczciwego człowieka?

Sprzedawca wysłał Ci towar a Ty piszesz, że nie masz podstaw sądzić, że
jest nieuczciwy - co ma piernik do wiatraka i po co w ogĂłle w to
sprzedawcę mieszasz? Może skoro Ci wysłał to znaczy, że pieniądze
otrzymał? Z ogólnie przyjętej niepisanej procedury na allegro to jest
tak, że jeżeli nie wysyłasz za pobraniem, to najpierw przelew/płatność
allegro a później wysyłka a odwrotnie to raczej rzadko się zdarza.

Kiedy dokładnie wysłałeś ten przelew - chodzi o dzień i godzinę?

Xenocide

Data: 2009-05-31 02:44:44
Autor: witek
xbartx wrote:

Sprzedawca wysłał Ci towar a Ty piszesz, że nie masz podstaw sądzić, że
jest nieuczciwy - co ma piernik do wiatraka i po co w ogĂłle w to
sprzedawcÄ™ mieszasz?

Zawsze można powiedzieć, że kasa nie dotarła i liczyć na więcej.

Data: 2009-05-31 09:16:59
Autor: Tomaszek

xbartx pisze:

[...]

Sprzedawca wysłał Ci towar a Ty piszesz, że nie masz podstaw s±dzić, że
jest nieuczciwy - co ma piernik do wiatraka i po co w ogóle w to
sprzedawcę mieszasz? Może skoro Ci wysłał to znaczy, że pieni±dze
otrzymał? Z ogólnie przyjętej niepisanej procedury na allegro to jest
tak, że jeżeli nie wysyłasz za pobraniem, to najpierw przelew/płatno¶ć
allegro a póĽniej wysyłka a odwrotnie to raczej rzadko się zdarza.

Kiedy dokładnie wysłałe¶ ten przelew - chodzi o dzień i godzinę?

Przelew poszedł 25.09 o godzinie 16-tej. W ¶rodę rano miałem już paczkę w domu. Skontaktowałem się ze sprzedawc±, podziękowałem za towar, wystawiłem pozytywny komentarz i spytałem czy przelew już doszedł. Sprzedawca na to, że nie. Sprzedawca widocznie zaufał mi, bo mam same pozytywne komentarze i zawsze wysyłam skan dowodu wpłaty na e-maila.

Stan na pi±tek 29.05: kasy nie ma. Pani w punkcie zapewniała, że pieni±dze id± 2 dni robocze. St±d moje pytanie: skoro kasa już powinna być, to czy może to być wina mBanku?

Tu jest wła¶nie taki przypadek - dostałem towar zanim sprzedawca dostał kasę.

Data: 2009-05-31 10:35:25
Autor: xbartx
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
On Sun, 31 May 2009 09:16:59 +0200
Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> wrote:

Przelew poszedł 25.09 o godzinie 16-tej. W środę rano miałem już
paczkę w domu. Skontaktowałem się ze sprzedawcą, podziękowałem za
[...]

Masz potwierdzenie wysłania mu pieniędzy, czyli jesteś w
porządku. Jedyne co możesz zrobić, to dowiedzieć się, jak wygląda
procedura jeĹĽeli z jakiegoĹ› powodu TwĂłj przelew nie trafii do adresata.
A na przyszłość, to do allegro, warto założyć sobie konto w mBanku, bo
to nic nie kosztuje a przelewy między rachunkami mBanku działają w
czasie rzeczywistym, no i co najwaĹĽniejsze nic nie kosztujÄ….

Xenocide

Data: 2009-05-31 11:25:51
Autor: Tomaszek
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
xbartx pisze:
A na przyszło¶ć, to do allegro, warto założyć sobie konto w mBanku, bo
to nic nie kosztuje a przelewy między rachunkami mBanku działaj± w
czasie rzeczywistym, no i co najważniejsze nic nie kosztuj±.

Na Allegro kupuję sporadycznie. W pierwszej kolejno¶ci staram się szukać towarów, które mogę odebrać osobi¶cie i zapłacić na miejscu. Nie mam wielkiego zaufania do banków, a do banków internetowych wcale.Przelew to ostateczno¶ć. Towar, którego szukałem był tylko na jednej aukcji.

Data: 2009-05-31 12:04:23
Autor: Mithos
Tomaszek pisze:
[...]

Do banków zaufania nie masz ale pieni±dze wysyłasz przez jakie¶ agencje/punkty krzaki, które podlegaj± niewiadomo czemu... ? Przecież z tego typu miejscami były już różne afery.

--
Mithos

Data: 2009-05-31 12:30:58
Autor: Tomaszek
Mithos pisze:
Do banków zaufania nie masz ale pieni±dze wysyłasz przez jakie¶ agencje/punkty krzaki, które podlegaj± niewiadomo czemu... ? Przecież z tego typu miejscami były już różne afery.

Nie interesowałem się tym prawdę mówi±c. Poza tym nie miałem nigdy wcze¶niej problemów z tym punktem. Teraz jest pierwszy i już ostatni;)

Data: 2009-06-01 06:38:07
Autor: xbartx
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
Dnia Sun, 31 May 2009 12:04:23 +0200, Mithos napisał(a):

Do banków zaufania nie masz ale pieniądze wysyłasz przez jakieś
agencje/punkty krzaki, ktĂłre podlegajÄ… niewiadomo czemu... ? PrzecieĹĽ z
tego typu miejscami były już różne afery.

No dokładnie. Od początku mam wrażenie, że to jakieś lekkie trolowanie albo rozdwojenie jaźni i zaraz wyjdzie, że Tomaszek to w ogóle zaufania do allegro nie ma jak i całego internetu, no ale korzysta ;)

--
xbartx

Data: 2009-06-01 09:25:39
Autor: Valdi.Pavlack
Problemy z przelewami -- kil ka pytań ( wina mBanku? )
"xbartx" news:gvvt0f$5ec$1inews.gazeta.pl

No dokładnie. Od początku mam wrażenie, że to jakieś lekkie trolowanie
albo rozdwojenie jaĹşni i zaraz wyjdzie, ĹĽe Tomaszek to w ogĂłle zaufania
do allegro nie ma jak i całego internetu, no ale korzysta ;)

I coś nam Tomaszek ucichł... :) Może się obraził :)

Data: 2009-06-02 21:41:49
Autor: Tomaszek
Valdi.Pavlack pisze:
"xbartx" news:gvvt0f$5ec$1inews.gazeta.pl

No dokładnie. Od pocz±tku mam wrażenie, że to jakie¶ lekkie trolowanie
albo rozdwojenie jaĽni i zaraz wyjdzie, że Tomaszek to w ogóle zaufania
do allegro nie ma jak i całego internetu, no ale korzysta ;)

I co¶ nam Tomaszek ucichł... :) Może się obraził :)

Nie, nie obraziłem się. Przelewy w końcu doszły. Dzi¶ rano. Na piechotę bym je szybciej dostarczył, ale co tam...