Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )

Data: 2009-05-31 08:23:45
Autor: Tomaszek
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
Dokonałem przelewu na druku poczty polskiej na konto firmowe w mBanku. Pani w okienku nie widziała żadnych przeciwwskazań ku temu żebym zapłacił na tym druku, byleby tylko widniał na nim mój podpis.  Przelew był zapłatą za towar na aukcji internetowej. Przelewu dokonałem w Punkcie Przyjmowania Opłat podlegającemu firmie Żagiel S.A. Wiele razy opłacałem tam rachunki i przelewy dochodziły w ciągu 4 dni roboczych ( na poczcie nawet do 14 dni roboczych ) Teraz jednak stało się inaczej. Minęło 5 dni, kasa nie doszła. Sprzedawca natomiast wysłał mi towar, towar dostałem. Wychodzę na oszusta. Poszedłem do punktu, pani sprawdziła wszystko, przelew przeszedł i nie było zwrotu.
1.Czy mBank może tak długo księgować przelew? Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie z mBankiem? Nie mam konta w mBanku to nie sprawdzę.

2.Co jeśli panienka z okienka pomyliła się i np. z przekazu źle przepisała np. jedną cyfrę z numeru konta -- co się stanie wtedy? -- przelew wróci na mój adres czy kasa przepadnie?

3.Co zrobić w przypadku, gdy kasa wsiąknie? Do jakiej instytucji się udać?

4.Czy jest możliwe, aby przelew nie dotarł w ogóle?

5.Jak długo może maksymalnie iść przelew? Czy regulują to jakieś przepisy?

Nie mam podstaw sądzić, że sprzedawca jest nieuczciwy, kilka tysięcy pozytywnych komentarzy, jeden negatyw od jakiegoś idioty. Doskonały kontakt.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-31 02:50:31
Autor: witek
Tomaszek wrote:

2.Co jeśli panienka z okienka pomyliła się i np. z przekazu źle przepisała np. jedną cyfrę z numeru konta -- co się stanie wtedy? -- przelew wróci na mój adres czy kasa przepadnie?

Nie da sie. Dwie cyfry kontrolne w numerze rachunku wylapia blad.
Po za tym, zawsze mozna porownac to co w komputerze z tym co na twojej kopii papierka.

3.Co zrobić w przypadku, gdy kasa wsiąknie? Do jakiej instytucji się udać?

Złożyć formalną reklamację tam gdzie wpłacałeś pieniądze. Na piśmie.
I na piśmie dostaniesz też odpowiedź.
Kasa nie wsiąknie, albo dotrze na konto, albo dostaniesz ją z powrotem.

4.Czy jest możliwe, aby przelew nie dotarł w ogóle?
Możlwie, bo komputery czasmi się mylą. Z tym, że wcześniej, a raczej poźniej, wróci ona do ciebie.

Mozesz:
a)
Pokazać sprzedawcy, że robisz wszystko aby sytuację wyjaśnić. Jak inteligentny, to zrozumie i poczeka

b) wyslac mu skan wplaty i powiedziec, ze ty wplaciles i zeby sie odwalił

c) jak nie sa to duze kowty, to uniesc sie honorem i przelac jeszcze raz z prosba, ze jak dojda dwa to zeby jeden zwrocil.

Data: 2009-05-31 11:20:18
Autor: Tomaszek
witek pisze:
[...]

Antygłupotowe zabezpieczenia istnieją. Cieszy mnie to;)

[...]

Ok, na to jeszcze przyjdzie czas. Na razie czekamy ze sprzedawcą do środy.

4.Czy jest możliwe, aby przelew nie dotarł w ogóle?
Możlwie, bo komputery czasmi się mylą. Z tym, że wcześniej, a raczej poźniej, wróci ona do ciebie.

Aż się dziwię, że nie skubną kasy;)

Mozesz:
a)
Pokazać sprzedawcy, że robisz wszystko aby sytuację wyjaśnić. Jak inteligentny, to zrozumie i poczeka

Sprzedawca cierpliwy, w zasadzie to ja zacząłem temat, bo chciałem być uczciwy. Dostałem towar bardzo szybko, to się zapytałem grzecznie czy przelew doszedł.Sprzedawca nie robi problemów - to ja jestem nadgorliwy.

b) wyslac mu skan wplaty i powiedziec, ze ty wplaciles i zeby sie odwalił

Skan wpłaty dostał, dostaje je każdy, komu wpłacam pieniądze za aukcję.

c) jak nie sa to duze kowty, to uniesc sie honorem i przelac jeszcze raz z prosba, ze jak dojda dwa to zeby jeden zwrocil.

Pewnie sprzedawca by zwrócił, ale znowu się z tym pieprzyć. To kwota 50zł, niby nie dużo, ale przecież już raz zapłaciłem. Na razie czekam;)

Data: 2009-05-31 08:33:09
Autor: xbartx
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
On Sun, 31 May 2009 08:23:45 +0200
Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> wrote:

[...]

Trolujesz czy tak sobie piszesz?
Przypomina mi się od razu rozmowa z "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz",
jak Pawlik na końcu filmu opowiada kolesiowi w kolejce pod sklepem:
"Wiesz znajomy się zakochał, ale ma żone i dzieci (...) I co ja mam
teraz zrobić?".

Xenocide

Data: 2009-05-31 08:43:38
Autor: Tomaszek
xbartx pisze:
[...]

O co tobie chodzi? Mam problem z przelewem na konto mBanku i chce wiedzieć czy taki długi czas księgowania to norma w mBanku. Film oglądałem, analogii nie widzę. Czy to takie rzadkie w tym świecie są teraz rozterki uczciwego człowieka?

Data: 2009-05-31 09:02:02
Autor: xbartx
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
On Sun, 31 May 2009 08:43:38 +0200

xbartx pisze:

[...]

Sprzedawca wysłał Ci towar a Ty piszesz, że nie masz podstaw sądzić, że
jest nieuczciwy - co ma piernik do wiatraka i po co w ogĂłle w to
sprzedawcę mieszasz? Może skoro Ci wysłał to znaczy, że pieniądze
otrzymał? Z ogólnie przyjętej niepisanej procedury na allegro to jest
tak, że jeżeli nie wysyłasz za pobraniem, to najpierw przelew/płatność
allegro a później wysyłka a odwrotnie to raczej rzadko się zdarza.

Kiedy dokładnie wysłałeś ten przelew - chodzi o dzień i godzinę?

Xenocide

Data: 2009-05-31 02:44:44
Autor: witek
xbartx wrote:

Sprzedawca wysłał Ci towar a Ty piszesz, że nie masz podstaw sądzić, że
jest nieuczciwy - co ma piernik do wiatraka i po co w ogĂłle w to
sprzedawcę mieszasz?

Zawsze można powiedzieć, że kasa nie dotarła i liczyć na więcej.

Data: 2009-05-31 09:16:59
Autor: Tomaszek

xbartx pisze:

[...]

jest nieuczciwy - co ma piernik do wiatraka i po co w ogóle w to
[...]

Przelew poszedł 25.09 o godzinie 16-tej. W środę rano miałem już paczkę w domu. Skontaktowałem się ze sprzedawcą, podziękowałem za towar, wystawiłem pozytywny komentarz i spytałem czy przelew już doszedł. Sprzedawca na to, że nie. Sprzedawca widocznie zaufał mi, bo mam same pozytywne komentarze i zawsze wysyłam skan dowodu wpłaty na e-maila.

Stan na piątek 29.05: kasy nie ma. Pani w punkcie zapewniała, że pieniądze idą 2 dni robocze. Stąd moje pytanie: skoro kasa już powinna być, to czy może to być wina mBanku?

Tu jest właśnie taki przypadek - dostałem towar zanim sprzedawca dostał kasę.

Data: 2009-05-31 10:35:25
Autor: xbartx
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
On Sun, 31 May 2009 09:16:59 +0200
[...]

Masz potwierdzenie wysłania mu pieniędzy, czyli jesteś w
porządku. Jedyne co możesz zrobić, to dowiedzieć się, jak wygląda
procedura jeżeli z jakiegoś powodu Twój przelew nie trafii do adresata.
A na przyszłość, to do allegro, warto założyć sobie konto w mBanku, bo
to nic nie kosztuje a przelewy między rachunkami mBanku działają w
czasie rzeczywistym, no i co najważniejsze nic nie kosztują.

Xenocide

Data: 2009-05-31 11:25:51
Autor: Tomaszek
xbartx pisze:
A na przyszłość, to do allegro, warto założyć sobie konto w mBanku, bo
to nic nie kosztuje a przelewy między rachunkami mBanku działają w
czasie rzeczywistym, no i co najważniejsze nic nie kosztują.

Na Allegro kupuję sporadycznie. W pierwszej kolejności staram się szukać towarów, które mogę odebrać osobiście i zapłacić na miejscu. Nie mam wielkiego zaufania do banków, a do banków internetowych wcale.Przelew to ostateczność. Towar, którego szukałem był tylko na jednej aukcji.

Data: 2009-05-31 12:04:23
Autor: Mithos
Tomaszek pisze:
[...]

Do banków zaufania nie masz ale pieniądze wysyłasz przez jakieś agencje/punkty krzaki, które podlegają niewiadomo czemu... ? Przecież z tego typu miejscami były już różne afery.

--
Mithos

Data: 2009-05-31 12:30:58
Autor: Tomaszek
Mithos pisze:
Do banków zaufania nie masz ale pieniądze wysyłasz przez jakieś agencje/punkty krzaki, które podlegają niewiadomo czemu... ? Przecież z tego typu miejscami były już różne afery.

Nie interesowałem się tym prawdę mówiąc. Poza tym nie miałem nigdy wcześniej problemów z tym punktem. Teraz jest pierwszy i już ostatni;)

Data: 2009-06-01 06:38:07
Autor: xbartx
Dnia Sun, 31 May 2009 12:04:23 +0200, Mithos napisał(a):

Do banków zaufania nie masz ale pieniądze wysyłasz przez jakieś
agencje/punkty krzaki, które podlegają niewiadomo czemu... ? Przecież z
tego typu miejscami były już różne afery.

No dokładnie. Od początku mam wrażenie, że to jakieś lekkie trolowanie albo rozdwojenie jaźni i zaraz wyjdzie, że Tomaszek to w ogóle zaufania do allegro nie ma jak i całego internetu, no ale korzysta ;)

--
xbartx

Data: 2009-06-01 09:25:39
Autor: Valdi.Pavlack
Problemy z przelewami -- kil ka pytań ( wina mBanku? )
"xbartx" news:gvvt0f$5ec$1inews.gazeta.pl

No dokładnie. Od początku mam wrażenie, że to jakieś lekkie trolowanie
albo rozdwojenie jaĹşni i zaraz wyjdzie, Ĺźe Tomaszek to w ogĂłle zaufania
do allegro nie ma jak i całego internetu, no ale korzysta ;)

I coś nam Tomaszek ucichł... :) Może się obraził :)

Data: 2009-06-02 21:41:49
Autor: Tomaszek
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Nie, nie obraziłem się. Przelewy w końcu doszły. Dziś rano. Na piechotę bym je szybciej dostarczył, ale co tam...

Data: 2009-05-31 09:37:13
Autor: Piona
Tomaszek pisze:
Dokonałem przelewu na druku poczty polskiej na konto firmowe w mBanku.
(cut)
A jaki masz problem. Zweryfikuj poprawność nr konta (info od sprzedawcy vs potwierdzenie przelewu).
Jeśli dane są poprawne to sprzedawca albo nie zauważył wpłaty i ma ją na koncie albo ten twój "Punkt Przyjmowania Opłat" przetrzymuje kasę.
Dziwię się ludziom, którzy powierzają kasę takim firemkom. Przecież ich dodatkowym dochodem jest obracanie pieniędzmi. A do tego żadnej pewności, że kasa nie "wsiąknie".
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-05-31 11:32:45
Autor: Tomaszek
Piona pisze:

A jaki masz problem. Zweryfikuj poprawność nr konta (info od sprzedawcy vs potwierdzenie przelewu).

Zweryfikowane, zgadzają się.

Jeśli dane są poprawne to sprzedawca albo nie zauważył wpłaty i ma ją na koncie albo ten twój "Punkt Przyjmowania Opłat" przetrzymuje kasę.

Wpłaciłem tam ponieważ na bardzo wiele przelewów nigdy nie było problemu. Krócej i taniej niż na PP, bankach itd.itp. To pierwszy taki przypadek. Niemniej idę po rozum do głowy i koniec z tym punktem.

Dziwię się ludziom, którzy powierzają kasę takim firemkom.

To Żagiel SA, to nie taka mała firemka chyba ? Zresztą świat finansów jest dla mnie dość mało zrozumiały, dlatego napisałem na tą grupę. Jestem laikiem w tym temacie. Uważasz, że w takiej instytucji jak Poczta Polska miałbym większe szanse, gdyby coś było nie tak?

  Przecież ich
dodatkowym dochodem jest obracanie pieniędzmi.

Tego nie wiedziałem:(

  A do tego żadnej
pewności, że kasa nie "wsiąknie".

Może kiedyś dojdzie...

Data: 2009-05-31 11:52:26
Autor: Bogdan B.
Tomaszek wrote:

5.Jak długo może maksymalnie iść przelew? Czy regulują to jakieś
przepisy?

Czekałem raz tydzień na przelew wysłany Inpostem.

Data: 2009-05-31 12:35:46
Autor: Tomaszek
Bogdan B. pisze:
Tomaszek wrote:

5.Jak długo może maksymalnie iść przelew? Czy regulują to jakieś
przepisy?

Czekałem raz tydzień na przelew wysłany Inpostem.

13 dni roboczych - tyle czekał raz sprzedawca, jak puściłem przelew przez Pocztę Polską ( PP ==> mBank ) I dlatego już nie płacę przez PP, tylko przez jakiś zasrany punkt przyjmowania opłat. Ale widzę, że niewielka jest różnica. :/

Data: 2009-05-31 05:42:15
Autor: witek
Tomaszek wrote:
Bogdan B. pisze:
Tomaszek wrote:

[...]

Zalóż konto "gdziekolwiek" i przestan płacić przez 'cokolwiek".

Data: 2009-05-31 12:57:43
Autor: Tomaszek
witek pisze:
Zalóż konto "gdziekolwiek" i przestan płacić przez 'cokolwiek".

Nie po to walczyłem z pracodawcą, żeby płacił mi kasę do ręki, żeby teraz konto zakładać;) Z bankami rozstałem się po przygodzie z PKOBP

Wyciąg z operacji konta wyglądał mniej więcej tak:

godzina: 03:40:00  wypłata: 1800zł saldo: 0zł
godzina: 05:50:00  wpłata: 1800zł saldo: 1800zł+500zł wolnych środków

Byli na tyle bezczelni, że napisali, że to wypłata z bankomatu. A ja sobie wtedy smacznie spałem. Nie ma mowy, żeby ktoś wziął moją kartę

Co to było? Nie wierzę, że to jednostkowy przypadek i tylko PKOBP robi takie numery.

Data: 2009-05-31 14:43:08
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:gvtod1$1oh$1nemesis.news.neostrada.pl...
witek pisze:
[...]

dali ci 500zł i narzekasz?

Data: 2009-05-31 14:43:27
Autor: Valdi.Pavlack
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mB anku? )
"Tomaszek" news:gvtod1$1oh$1nemesis.news.neostrada.pl

[...]

I jak rozumiem wychodzisz z założenia, że każdy bank będzie Cię dymał jak
PKO BP?

Data: 2009-05-31 14:54:27
Autor: Tomaszek
Valdi.Pavlack pisze:
I jak rozumiem wychodzisz z założenia, że każdy bank będzie Cię dymał jak
PKO BP?

Wychodzę z założenia, że skoro PKO to robi, to inni też - czemu by nie? A co ich powstrzyma i w imię czego inni mieliby być uczciwi?

Data: 2009-05-31 14:59:46
Autor: Valdi.Pavlack
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mB anku? )
"Tomaszek" news:gvtv7n$9i2$2nemesis.news.neostrada.pl

Wychodzę z założenia, że skoro PKO to robi, to inni też - czemu by nie?
A co ich powstrzyma i w imię czego inni mieliby być uczciwi?

Twój wybór - chcesz się męczyć, latać z rachunkami do jakiś budek i tam je
opłacać - wolna droga. :)

Data: 2009-05-31 23:01:59
Autor: krzysztofsf
Tomaszek pisze:
witek pisze:
[...]

Dales sobie zeskanowac karte.
Zlozyles na policje zgloszenie przestepstwa i z tym zgloszeniem reklamacje w banku?

Data: 2009-05-31 23:10:59
Autor: Krzysztof Halasa
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> writes:

[...]

A PIN? Sama karta nie wystarczy.

Poza tym o co chodzi z ta wyplata przed wplata i co to jest te 500 zl
wolnych srodkow to nie wiem.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-31 23:49:08
Autor: krzysztofsf
Krzysztof Halasa pisze:
[...]

Trefny bankomat z nakladka lub kamera - skopiowli karte i zdobyli pin

Poza tym o co chodzi z ta wyplata przed wplata i co to jest te 500 zl
wolnych srodkow to nie wiem.

Wiadomo, jakie jeszcze operacje byly zaksiegowane, jakie blokady i limity debetowe? Przeciez autor to wpisal z pamieci a nie z trzymanego w reku dokumentu. Co do dat i godzin widocznych dla klienta w systemie bankowym, to po doswiadczeniach z mBankiem, gdy przelew sobotni po wykonaniu trzeba sprawdzac w historii dajac date niedzielna czy poniedzialkowa, to juz mnie nic nie zaskoczy.

Data: 2009-06-01 00:34:38
Autor: Krzysztof Halasa
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> writes:

A PIN? Sama karta nie wystarczy.

Trefny bankomat z nakladka lub kamera - skopiowli karte i zdobyli pin

Jasne ale o ile szukanie miejsca skopiowania karty jest malo realne
(co nie znaczy ze klient powinien za to odpowiadac) o tyle to samo
w przypadku karty i PINu jest juz zupelnie prawdopodobne i nie nalezy
w zadnym przypadku takich rzeczy odpuszczac.

[...]

Ale to tak sobie - powiedzmy - moze byc, gdy wszystko jest ok.
W momencie fraudu wszelkie dziwne zjawiska bank musi przynajmniej dobrze
wytlumaczyc, albo wina bedzie po jego stronie.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-31 22:23:27
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 1 Cze, 00:34, Krzysztof Halasa <k...@pm.waw.pl> wrote:
krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> writes:

> [...]

w przypadku karty i PINu jest juz zupelnie prawdopodobne i nie nalezy
w zadnym przypadku takich rzeczy odpuszczac.

Dlatego spytalem sie o zgloszenie przestepstwa.

> [...]

W momencie fraudu wszelkie dziwne zjawiska bank musi przynajmniej dobrze
wytlumaczyc, albo wina bedzie po jego stronie.

Nie jestem pewien, czy wszystko zostalo przedstawione tak jak bylo.
Odpuscilbys tak sobie cala wyplate, obrazajac sei jedynie na bank i
tylko  wyprowadzajac z kontem?
Bez szukania wszelkich mozliwych instytucji odwolawczych i pisania
tam?

Brakuje mi tu kompletnie historii tej reklamacji i jak sie wszsytko
skonczylo - czy klient odzyskal pieniadze, czy jednak nie.
Jestem sceptyczny co do podania kompletu faktow i operacji.

Data: 2009-06-01 16:46:50
Autor: Krzysztof Halasa
"krzysztofsf@wp.pl" <krzysztofsf@wp.pl> writes:

[...]

Jasne ze nie.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-06-02 21:59:37
Autor: Tomaszek
krzysztofsf@wp.pl pisze:
[...]

A więc już piszę. Polazłem tam do nich z tym wydrukiem. Paniusie przyglądały się chyba z pół godziny na to, bo chodziło o to, że o 5:50 doszło mi 500 zł wolnych środków w godzinach, gdy bank nie pracuje. No i dlaczego zniknęły mi wszystkie środki, a potem wróciły?

Złożyłem prośbę o wyjaśnienie. Dzwonią do mnie po trzech dniach, żebym przyszedł. No to polazłem. Wyjaśnili mi to tak:

te 500zł to debet, który mogę zrobić. Mogłem to zrobić już dawno, ale tylko teoretycznie, gdyż w system mi tego nie umożliwiał.Błąd systemu. W przypadku gdybym próbował debetować konto, zostałoby ono zablokowane. Nigdy nie robiłem debetu to nigdy blokada konta nie miała miejsca.

Na pytanie dlaczego zniknęła mi kasa z konta i powróciła po godzinie z hakiem? dlaczego jest zaksięgowana wypłata z bankomatu

odp: technicy podczas dodawania wolnych środków ( zorientowali się, że nie mam przyznanego debetu ) wyzerowali stan konta i po dodaniu limitu wolnych środków wprowadzili kasę na konto z powrotem. Normalnie takie rzeczy dzieją się automatycznie, ale w moim przypadku zostało to zrobione ręcznie. Ponieważ system nie uwzględnia takiej sytuacji, panowie technicy zrealizowali ręcznie i dlatego to wygląda jak wypłata z bankomatu. ( nie mieli tego jak inaczej oznaczyć! ) Oczywiście fizycznie wypłaty z bankomatu nie było.

Po wysłuchaniu wyjaśnień złożyłem wniosek o rozwiązanie konta i wypłatę z niego środków.

Data: 2009-06-03 17:06:58
Autor: Krzysztof Halasa
Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> writes:

[...]

No coz, przyznaje ze mnie osobiscie takie wyjasnienie by
satysfakcjonowalo (wiem, miekki jestem).
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-31 14:42:00
Autor: Valdi.Pavlack
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mB anku? )
"Tomaszek" news:gvtmlp$m55$2atlantis.news.neostrada.pl

[...]

No to nie lepiej założyć sobie jakieś darmowe konto (bez karty) i zlecać za
jego pośrednictwem przelewy. Przynajmniej masz pewność, że kasa nie będzie
szła dłużej niż te dwa dni.

Data: 2009-05-31 14:56:13
Autor: Tomaszek
Valdi.Pavlack pisze:
No to nie lepiej założyć sobie jakieś darmowe konto (bez karty) i zlecać za
jego pośrednictwem przelewy. Przynajmniej masz pewność, że kasa nie będzie
szła dłużej niż te dwa dni.

Po pierwsze: drożej, każdy bank liczy sobie za przelew i jest to więcej niż opłata 2.50 na poczcie
Po drugie: prowadzenie konta nie jest nigdy darmowe. Nie rozumiem dlaczego mam płacić jakiejś firmie za trzymanie moich pieniędzy?

Data: 2009-05-31 15:01:41
Autor: Valdi.Pavlack
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mB anku? )
"Tomaszek" news:gvtvb2$9i2$3nemesis.news.neostrada.pl

Po pierwsze: drożej, każdy bank liczy sobie za przelew i jest to więcej
niż opłata 2.50 na poczcie

Będę wulgarny - ale pier...isz. O przelewach przez net słyszałeś?

Po drugie: prowadzenie konta nie jest nigdy darmowe.

Oooo to ciekawe.

Nie rozumiem dlaczego mam płacić jakiejś firmie za trzymanie moich
pieniędzy?

Czemu nie założysz sobie darmowego konta?

PS.
Jesteś z tych, z których nic i nikt nie przekona, że czarne jest czarne a
białe jest białe :)

Data: 2009-05-31 16:30:54
Autor: Piona
Tomaszek pisze:
Po pierwsze: drożej, każdy bank liczy sobie za przelew i jest to więcej niż opłata 2.50 na poczcie

Bzdura. Np w Lukas Banku e konto-darmowe przelewy.

Po drugie: prowadzenie konta nie jest nigdy darmowe. Nie rozumiem dlaczego mam płacić jakiejś firmie za trzymanie moich pieniędzy?

J/w konto za darmo. Bankomaty euronetu -wypłata j/w.

Na pewno sa też inen banki,w ystarczy poszukać.
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-05-31 23:04:23
Autor: krzysztofsf
Tomaszek pisze:
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Zapoznaj sie z taryfami oplat i prowizji banku Nordea, mBanku, Eurobanku, Lukasbanku, Citibanku, BZWBK konto24pl i jeszcze kilka ciekawych by sei znalazlo.

Data: 2009-05-31 13:01:40
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail tomaszek@judeland.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

 ( na poczcie nawet do 14 dni roboczych )

dawno nieprawda

Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )