Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )

Data: 2009-05-31 09:37:13
Autor: Piona
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
Tomaszek pisze:
Dokonałem przelewu na druku poczty polskiej na konto firmowe w mBanku.
(cut)
A jaki masz problem. Zweryfikuj poprawność nr konta (info od sprzedawcy vs potwierdzenie przelewu).
Jeśli dane są poprawne to sprzedawca albo nie zauważył wpłaty i ma ją na koncie albo ten twój "Punkt Przyjmowania Opłat" przetrzymuje kasę.
Dziwię się ludziom, którzy powierzają kasę takim firemkom. Przecież ich dodatkowym dochodem jest obracanie pieniędzmi. A do tego żadnej pewności, że kasa nie "wsiąknie".
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-05-31 11:32:45
Autor: Tomaszek
Piona pisze:

A jaki masz problem. Zweryfikuj poprawność nr konta (info od sprzedawcy vs potwierdzenie przelewu).

Zweryfikowane, zgadzają się.

Jeśli dane są poprawne to sprzedawca albo nie zauważył wpłaty i ma ją na koncie albo ten twój "Punkt Przyjmowania Opłat" przetrzymuje kasę.

Wpłaciłem tam ponieważ na bardzo wiele przelewów nigdy nie było problemu. Krócej i taniej niż na PP, bankach itd.itp. To pierwszy taki przypadek. Niemniej idę po rozum do głowy i koniec z tym punktem.

Dziwię się ludziom, którzy powierzają kasę takim firemkom.

To Żagiel SA, to nie taka mała firemka chyba ? Zresztą świat finansów jest dla mnie dość mało zrozumiały, dlatego napisałem na tą grupę. Jestem laikiem w tym temacie. Uważasz, że w takiej instytucji jak Poczta Polska miałbym większe szanse, gdyby coś było nie tak?

  Przecież ich
dodatkowym dochodem jest obracanie pieniędzmi.

Tego nie wiedziałem:(

  A do tego żadnej
pewności, że kasa nie "wsiąknie".

Może kiedyś dojdzie...
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )