Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )

Data: 2009-05-31 02:50:31
Autor: witek
Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )
Tomaszek wrote:

2.Co jeśli panienka z okienka pomyliła się i np. z przekazu źle przepisała np. jedną cyfrę z numeru konta -- co się stanie wtedy? -- przelew wróci na mój adres czy kasa przepadnie?

Nie da sie. Dwie cyfry kontrolne w numerze rachunku wylapia blad.
Po za tym, zawsze mozna porownac to co w komputerze z tym co na twojej kopii papierka.

3.Co zrobić w przypadku, gdy kasa wsiąknie? Do jakiej instytucji się udać?

Złożyć formalną reklamację tam gdzie wpłacałeś pieniądze. Na piśmie.
I na piśmie dostaniesz też odpowiedź.
Kasa nie wsiąknie, albo dotrze na konto, albo dostaniesz ją z powrotem.

4.Czy jest możliwe, aby przelew nie dotarł w ogóle?
Możlwie, bo komputery czasmi się mylą. Z tym, że wcześniej, a raczej poźniej, wróci ona do ciebie.

Mozesz:
a)
Pokazać sprzedawcy, że robisz wszystko aby sytuację wyjaśnić. Jak inteligentny, to zrozumie i poczeka

b) wyslac mu skan wplaty i powiedziec, ze ty wplaciles i zeby sie odwalił

c) jak nie sa to duze kowty, to uniesc sie honorem i przelac jeszcze raz z prosba, ze jak dojda dwa to zeby jeden zwrocil.

Data: 2009-05-31 11:20:18
Autor: Tomaszek
witek pisze:
[...]

Antygłupotowe zabezpieczenia istnieją. Cieszy mnie to;)

[...]

Ok, na to jeszcze przyjdzie czas. Na razie czekamy ze sprzedawcą do środy.

4.Czy jest możliwe, aby przelew nie dotarł w ogóle?
Możlwie, bo komputery czasmi się mylą. Z tym, że wcześniej, a raczej poźniej, wróci ona do ciebie.

Aż się dziwię, że nie skubną kasy;)

Mozesz:
a)
Pokazać sprzedawcy, że robisz wszystko aby sytuację wyjaśnić. Jak inteligentny, to zrozumie i poczeka

Sprzedawca cierpliwy, w zasadzie to ja zacząłem temat, bo chciałem być uczciwy. Dostałem towar bardzo szybko, to się zapytałem grzecznie czy przelew doszedł.Sprzedawca nie robi problemów - to ja jestem nadgorliwy.

b) wyslac mu skan wplaty i powiedziec, ze ty wplaciles i zeby sie odwalił

Skan wpłaty dostał, dostaje je każdy, komu wpłacam pieniądze za aukcję.

c) jak nie sa to duze kowty, to uniesc sie honorem i przelac jeszcze raz z prosba, ze jak dojda dwa to zeby jeden zwrocil.

Pewnie sprzedawca by zwrócił, ale znowu się z tym pieprzyć. To kwota 50zł, niby nie dużo, ale przecież już raz zapłaciłem. Na razie czekam;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Problemy z przelewami -- kilka pytań ( wina mBanku? )