Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Problemy z rozruchem TDCi - aku?

Problemy z rozruchem TDCi - aku?

Data: 2011-11-23 18:46:11
Autor: Krzysztof 45
Problemy z rozruchem TDCi - aku?
=Marcos= napisał(a):
Ford Focus 1,8 TDCi. Poniżej 5°C kręci, kaszle i zapala jakby chciał, ale nie mógł.
A jak odpala jak jest rozgrzany?

--
Krzysiek

Data: 2011-11-23 19:06:34
Autor: =Marcos=
Problemy z rozruchem TDCi - aku?
=Marcos= napisał(a):
Ford Focus 1,8 TDCi. Poniżej 5°C kręci, kaszle i zapala jakby chciał, ale nie mógł.
A jak odpala jak jest rozgrzany?

Bezproblemowo. Przez kilka godzin po jeździe też bezproblemowo. Jak postoi 1-2 dni, jest trudno.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z podróży

Data: 2011-11-23 19:27:01
Autor: Krzysztof 45
Problemy z rozruchem TDCi - aku?
=Marcos= napisał(a):
A jak odpala jak jest rozgrzany?
Bezproblemowo. Przez kilka godzin po jeździe też bezproblemowo. Jak postoi 1-2 dni, jest trudno.
Więc ciśnienie na listwie jest dobre.
Jeszcze raz sprawdził bym świece i podpiął lepszy akumulator, bo spadek napięcia do 9,5V po juz padlina.
--
Krzysiek

Data: 2011-11-24 12:30:47
Autor: Maciek
Problemy z rozruchem TDCi - aku?
Więc ciśnienie na listwie jest dobre.
Jeszcze raz sprawdził bym świece i podpiął lepszy akumulator, bo spadek napięcia do 9,5V po juz padlina.

Diesle to nie moja działka, ale na logikę - ciekawe czy ktoś mu sprawdził zasilanie świec przy odpalaniu auta.  Pomieżyłbym prądy płynące na świece podczas rozruchu auta (bez wyciągania świec). Może po prostu jakiś przekaźnik zasilający wysiadł i efekt jest taki, że jak jest ciepło pali, a jak jest zimno, nie ma grzania i nie pali.

Data: 2011-11-24 19:54:07
Autor: =Marcos=
Problemy z rozruchem TDCi - aku?
Więc ciśnienie na listwie jest dobre.
Jeszcze raz sprawdził bym świece i podpiął lepszy akumulator, bo spadek napięcia do 9,5V po juz padlina.

Na razie jeszcze przekaźnika nie sprawdziłem, ale dziś się dokładnie wsłuchałem i jedno jest pewne - nie słychać żadnego cyknięcia, pyknięcia, które zgodnie z opisami na forach powinno zaistnieć po podgrzaniu świec (przy odłączeniu przekaźnika). Nie zmienia się też podświetlenie zegarów w tym czasie. Jutro jeszcze skontaktuję się z elektromechanikiem, który na to już patrzył i spytam, czy konkretnie tą rzecz sprawdzał.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2011-11-24 22:31:53
Autor: Agent
Problemy z rozruchem TDCi - aku?


Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jam3qn$mf$1@inews.gazeta.pl...
Więc ciśnienie na listwie jest dobre.
Jeszcze raz sprawdził bym świece i podpiął lepszy akumulator, bo spadek napięcia do 9,5V po juz padlina.

Na razie jeszcze przekaźnika nie sprawdziłem, ale dziś się dokładnie wsłuchałem i jedno jest pewne - nie słychać żadnego cyknięcia, pyknięcia, które zgodnie z opisami na forach powinno zaistnieć po podgrzaniu świec (przy odłączeniu przekaźnika). Nie zmienia się też podświetlenie zegarów w tym czasie. Jutro jeszcze skontaktuję się z elektromechanikiem, który na to już patrzył i spytam, czy konkretnie tą rzecz sprawdzał.

No to podłącz miernik albo żarówkę to chociaż bedziesz wiedział czy prąd idzie na świece. A jak idzie to sprawdz swiece. To chyba pierwsza rzecz jaką się robi przy problemach z odplaniem w dieslach. A common rail to nieraz tak przy ok +5 dopiero potrzebuje grzania świec

Problemy z rozruchem TDCi - aku?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona