Data: 2010-02-06 21:06:43 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Problemy z silnikiem? | |
Arti pisze:
Jakies pomysly co mam zrobic zeby przywrocic mu normalny tryb jazdy?:) - kontrola czujnikĂłw na komputerze - sprawdĹş kompresje w cylindrach (to by tĹumaczyĹo wszystkie objawy) - zmierz ciĹnienie paliwa na listwie, zarĂłwno na wolnych obrotach jak i wysokich (nie tĹumaczyĹoby to wcinania oleju, ale moĹźe to byÄ osobna sprawa) - sprawdĹş ustawienie rozrzÄ du - sprawdĹş samochĂłd pod kÄ tem oleju w pĹynie chĹodzÄ cym, albo pĹynu chĹodzÄ cego w oleju (to by wskazywaĹo na uszczelkÄ pod gĹowicÄ ) |
|
Data: 2010-02-06 21:09:25 | |
Autor: aari^^^ | |
Problemy z silnikiem? | |
Dnia Sat, 06 Feb 2010 21:06:43 +0100, Tomasz Pyra powiedział:
- sprawdź samochód pod kątem oleju w płynie chłodzącym, albo płynu chłodzącego w oleju (to by wskazywało na uszczelkę pod głowicą) Z ciekawości: jak to się sprawdza? -- Bright light is the end of the black light district. |
|
Data: 2010-02-06 21:19:30 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Problemy z silnikiem? | |
aari^^^ pisze:
Dnia Sat, 06 Feb 2010 21:06:43 +0100, Tomasz Pyra powiedział: Tłusty nalot na korku albo w zbiorniku płynu chłodzącego, albo jasna maź na bagnecie do sprawdzania poziomu oleju. |
|
Data: 2010-02-06 21:24:50 | |
Autor: Arti | |
Problemy z silnikiem? | |
Tomasz Pyra wrote:
aari^^^ pisze: To już sprawdzałem, nie wcina plynu chlodzacego ani nie ma go w oleju. |
|
Data: 2010-02-06 21:28:17 | |
Autor: DoQ | |
Problemy z silnikiem? | |
Arti pisze:
Tłusty nalot na korku albo w zbiorniku płynu chłodzącego, albo jasna maź na bagnecie do sprawdzania poziomu oleju.To już sprawdzałem, nie wcina plynu chlodzacego ani nie ma go w oleju. Sprawdz czy nie ukradli ci sondy lambda ;-) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-07 08:48:42 | |
Autor: lublex | |
Problemy z silnikiem? | |
Użytkownik "DoQ"
Sprawdz czy nie ukradli ci sondy lambda ;-) A mapunto? Napisał, że chevrolet aveo. :-) pozdr lublex |
|
Data: 2010-02-06 21:23:02 | |
Autor: Przemysław Bernat | |
Problemy z silnikiem? | |
Dnia Sat, 6 Feb 2010 21:09:25 +0100, aari^^^ napisał(a):
- sprawdź samochód pod kątem oleju w płynie chłodzącym, albo płynu chłodzącego w oleju (to by wskazywało na uszczelkę pod głowicą) Proste jak gotowanie obiadu: Olej w płynie: zawartość zbiorniczka wyrównawczego wygląda jak rosół z tłustej kury :-) Płyn w oleju: majonez na bagnecie, na korku wlewy oleju. Są bardziej profesjonalne sposoby, ale przy takich objawach jak podane w pierwszym poście, połączenie układu chłodzenia z układem smarowania (np. dziurawa uszczelka pod głowicą) będzie na tyle duże, że oględziny oleju i płynu chłodzącego powinny je wykazać na pierwszy rzut oka. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-02-06 21:33:26 | |
Autor: Arti | |
Problemy z silnikiem? | |
Przemysław Bernat wrote:
Dnia Sat, 6 Feb 2010 21:09:25 +0100, aari^^^ napisał(a):Witaj Tak jak już pisałem w zbiorniczku plynu, plyn jest idealnie zielony:) Za to w oleju nie mam efektu majonezu, jest normalnie czarny:). Może faktycznie sprawdze z tym cisnieniem. Możecie polecic jakis zakład we Wrocławiu? |
|