Problemy ze sprzegłem(???)

Data: 2016-08-07 10:00:25
Autor: Budzik
Problemy ze sprzegłem(???)
Pacjent: Swiezo zakupione Doblo 1,6, 2008 rok.

Przy wrzucaniu biegów i puszczania sprzegła czesto słychać jakieś nieprzyjemne stukniecie.
Jako ze sprzegło nie jest jakies super, podejrzewam, ze jest do wymiany.
Do tego jadąc powyżej 80km na godzine pojawiały sie jakies wibracje z przodu.
Podejrzewałem opony, wywazyłem koła ale to nie to.

Wibracje sa tylko wtedy jak sie jedzie z włączonym biegiem, po zrzuceniu na luz ustaja - wnioskuje wiec ze to nie kwestia koł tylko raczej układu napedowego.

Pytanie - czy jakies problemy ze sprzegłem (zacisk?) moga powodować wibracje (bicie)?

Data: 2016-08-07 13:31:50
Autor: sirapacz
Problemy ze sprzegłem(???)

Przy wrzucaniu biegów i puszczania sprzegła czesto słychać jakieś
nieprzyjemne stukniecie.

jak tylko przy ruszaniu to sprawdz sruby mocowania ramy pomocniczej do karoserii i sprawdz też tylną łapę od skrzyni biegów (jest dobrze widoczna od spodu bez rozkręcania czegokolwiek.

Data: 2016-08-07 12:52:50
Autor: Budzik
Problemy ze sprzegłem(???)
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

[...]

Ok, dzieki, spojrze.

Data: 2016-08-08 09:40:44
Autor: Myjk
Problemy ze sprzegłem(???)
Sun, 7 Aug 2016 10:00:25 +0000 (UTC), Budzik
[...]

Mam podobne objawy w M6 2.0 CiTD. Co prawda przy wrzucaniu biegu nic nie
stuka, ale czasem przy mocniejszym pałowaniu w momencie wciskania sprzęgła
czuję stuknięcie na pedale sprzęgła, i też mam wibracje głównie przy
przyśpieszaniu.

Z internetów wynika, że to właśnie sprzęgło (tudzież K2M), ale psia mać,
moje sprzęgło ma dopiero 100k km przeleciane (bo już raz przy 66 było
wymieniane -- żona dwa razy przypaliła i się zaczęło ślizgać), a ZTCW te
sprzęgła trzymają spokojnie ponad 200k, podobnie jak K2M.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-08-08 13:18:42
Autor: sirapacz
Problemy ze sprzegłem(???)

moje sprzęgło ma dopiero 100k km
echh:) chciałbym by moje tyle wytrzymywały:)

Data: 2016-08-08 13:58:25
Autor: Myjk
Problemy ze sprzegłem(???)
Mon, 8 Aug 2016 13:18:42 +0200, sirapacz
moje sprzęgło ma dopiero 100k km
echh:) chciałbym by moje tyle wytrzymywały:)

Wiesz, ja na 1/4 mili nie pocinam. :D

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-08-08 15:25:52
Autor: sirapacz
Problemy ze sprzegłem(???)

moje sprzęgło ma dopiero 100k km
echh:) chciałbym by moje tyle wytrzymywały:)

Wiesz, ja na 1/4 mili nie pocinam. :D

ja też nie:) u mnie dociski padają nagminnie:)

Data: 2016-08-08 18:00:48
Autor: Budzik
Problemy ze sprzegłem(???)
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

moje sprzęgło ma dopiero 100k km

echh:) chciałbym by moje tyle wytrzymywały:)

Sprzegło nie wytrzymuje 100kkm?
Ty to chyba hobbystycznie je rozwalasz :)

Data: 2016-08-08 20:10:21
Autor: sirapacz
Problemy ze sprzegłem(???)

Sprzegło nie wytrzymuje 100kkm?
Ty to chyba hobbystycznie je rozwalasz :)

no wlasnie u mnie padają dociski a nie tarcze. zapewne problem znajduje się pomiędzy pedałem sprzęgła a kierownicą.

Problemy ze sprzegłem(???)