Próbowali otruć legendę Solidarności - staną przed sądem

Data: 2010-08-23 17:20:40
Autor: awe
Próbowali otruć legendę Solidarności - staną przed sądem
Data: 2010-08-23 15:40:58
Autor: Hans Kloss
Próbowali otruć legendę Solidarności - staną przed sądem
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Probowali-otruc-legende-
Solidarnosci-- -s
tana-przed-sadem,wid,12595632,wiadomosc.html

No prosze, a niejaki boleslaw okrzyknal swego czasu pania Anne wariatka, za koronny dowod majac jej przekonanie o tym ze esbecja ja trula.
J-23

Data: 2010-08-23 19:33:52
Autor: Panslavista

"Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:i4u4qa$jul$1inews.gazeta.pl...
[...]

Agent broni agentury.

Data: 2010-08-23 19:35:25
Autor: u2
Próbowali otruć legendę Solidarności - staną przed sądem
W dniu 2010-08-23 19:33, Panslavista pisze:
Agent broni agentury.

Nie wiadomo, czy przeżyje kampanię wrześniową.

Data: 2010-08-23 21:43:20
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 23 Aug 2010 17:20:40 +0200, awe napisał(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Probowali-otruc-legende-Solidarnosci-- -stana-przed-sadem,wid,12595632,wiadomosc.html

Dobrze że nie spalić.

Próbowali otruć legendę Solidarności - staną przed sądem