Procedura po stwierdzeniu nietrzeźwości kierowcy przez policję

Data: 2009-03-30 15:01:20
Autor: krzysiek82
Procedura po stwierdzeniu nietrzeźwości kierowcy przez policję
robert_21@wp.pl pisze:
czy po sporządzeniu wniosku pozwalają pijakowi
jechać?

Rozumiem, że to jakiś żart :)?

--
krzysiek82

Data: 2009-03-30 15:07:19
Autor: robert 21
robert_21@wp.pl pisze:
czy po sporządzeniu wniosku pozwalają pijakowi
> jechać?

Rozumiem, że to jakiś żart :)?

Pytam z czystej ciekawości.

Data: 2009-03-30 15:08:01
Autor: krzysiek82
Procedura po stwierdzeniu nietrzeźwości kierowcy przez policję
robert_21@wp.pl pisze:
Pytam z czystej ciekawości.

Odpowiedz brzmi nie pozwalają dalej jechać, nie żeby wiedział to z własnego doświadczenia tylko zdrowy rozsądek nakazuje mi tak myśleć.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-30 15:13:13
Autor: JG
krzysiek82 pisze:
Odpowiedz brzmi nie pozwalają dalej jechać, nie żeby wiedział to z własnego doświadczenia tylko zdrowy rozsądek nakazuje mi tak myśleć.
Oczywiście, że nie pozwalają.
Przecież prowadzenie po pijaku to w najlepszym wypadku wykroczenie. Dopuszczając takiego kierowcę do ruchu spowodowaliby ponowne jego popełnienie.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-30 15:21:21
Autor: robertcb
krzysiek82 pisze:
> [...]
Przecież prowadzenie po pijaku to w najlepszym wypadku wykroczenie. Dopuszczając takiego kierowcę do ruchu spowodowaliby ponowne jego popełnienie.

Pytam bo kiedyś złapali sąsiada, był po kilku piwach, oczywiście sąd, 1000 zł grzywny i na rok czasu odebrali prawko, ale nic nie mówił o lawecie, kosztach itp (jechał dużym autem dostawczym, złapali go jakieś 2km od miejsca zamieszkania)

--

Procedura po stwierdzeniu nietrzeźwości kierowcy przez policję