Procedury awaryjne

Data: 2009-06-04 17:39:59
Autor: Wiesław Łopata
Procedury awaryjne

Jestem ciekaw ile jest szkol.

Nie dalej jak dwa tygodnie temu dowiedziałem sie o innej (podobno obowiązującej w jednej z topowych organizacji).
A jest ona taka. Występują Dawca i Biorca powietrza.
Biorcy niespodziewanie brakuje powietrza (np. awaria automatu). Podpływa do potencjalnego Dawcy i sygnalizuje mu swoja sytuację.
Dawca na to ...... podnosi zgiętą prawą rękę odsłaniając cały swój dobytek przypięty do np. jacketu.
Biorca sam sobie wybiera octopus i aplikuje sobie w swa paszczę.
Czy coś pokręciłem?

Wiesiek

Data: 2009-06-04 18:02:09
Autor: jacekplacek
Procedury awaryjne
Wiesław Łopata <USUN_TO_wlopata@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Biorca sam sobie wybiera octopus i aplikuje sobie w swa paszczę.

Pokręciłeś początek. Na znak "nie mam gazu", unosisz w górę palec wskazujący i środkowy prawej ręki na kształt litery "V". Potem odwracasz do góry nogami, dokładając palce lewej ręki. Znaczy to odpowiednio:
Visa, czy Masrecard?

Data: 2009-06-04 18:38:35
Autor: Pszemol
Procedury awaryjne
[...]