Procedury lotnicze w Polsce

Data: 2010-04-10 16:41:49
Autor: u2
Procedury lotnicze w Polsce
Zawiodły na całej linii procedury bezpieczeństwa. Prezydent nie powinien
brać na pokład szefów sztabu generalnego oraz czołówki parlamentu.

Nie powinni lądować za wszelką cenę w Smoleńsku. W takich warunkach
rozsądni piloci nigdy nie lądują.

A już myślałem, że tragedia rozbicia Casy z całym naszym sztabem
lotniczym coś nas nauczyła. Niestety, zawiodłem się po raz kolejny.

Data: 2010-04-10 17:03:04
Autor: Madrzejszy od radia.
u2 pisze:
[...]

Bo to jak widac Elyty o wielkiej Enteligencji rzadza w polsce od wielu lkat doprowadzajac kraj do ruiny i wymuszjac wielka emigracje ostatnia tak duza byla przed wojna.

Data: 2010-04-10 17:31:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 16:41, u2 pisze:
[...]

Słyszałem na własne uszy jak po katastrofie "Casy" jeden z wyższych wojskowych mówił że nie może się powtórzyć sytuacja że na pokładzie samolotu znajduje się wielu wyższych oficerów..  A niby istnieje powiedzenie -  " madry Polak po szkodzie".

Data: 2010-04-10 17:42:01
Autor: fil
W dniu 2010-04-10 17:31, jadrys pisze:
[...]

Nasi "władcy" nie szanują nikogo i nic...
poszli po władzę dla władzy, a nie dla
służby publicznej... oni w ogóle nie mają
pojęcia co to takiego... smutne to... :(

--
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2010-04-11 20:15:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 17:42, fil pisze:
[...]

...i niestety prawdziwe.

Data: 2010-04-10 18:01:54
Autor: u2
[...]

U nas politycy gadają, gadają, ale nic nie robią i stad biorą się tragedie.

Data: 2010-04-10 20:30:59
Autor: raff
jadrys pisze:
[...]

To nie znasz tego powiedzenia ? "Polak nowe przyslowie sobie kupi, ze i przed szkoda, i po szkodzie glupi"

R.

Data: 2010-04-11 20:16:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 20:30, raff pisze:
jadrys pisze:
[...]

Nie, słyszę je po raz pierwszy.

Data: 2010-04-10 20:04:41
Autor: u2
Procedury lotnicze w Polsce
W dniu 2010-04-10 19:57, matusm pisze:
"S³u¿ba Bezpieczeùstwa mo¿e i powinna kreowaÌ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaÌ
istniejÂące gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewĂłdzkim, a takÂże na szczeblach podstawowych, muszÂą byĂŚ one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewniĂŚ operacyjne moÂżliwoÂści
oddziaÂływania na te organizacje,kreowania ich dziaÂłalnosci i kierowania
ich politykÂą." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -

Jednak nie zwalałbym na esbeków tej katastrofy. Co prawda szczerze
nienawidzili kaczki.

Data: 2010-04-10 20:16:51
Autor: ColgatesBilly
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:hpq2sb$6pn$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A na jakiej podstawie tak "juz myslales" ?

Kol

Procedury lotnicze w Polsce