Procedury odblokowywania drzwi

Data: 2015-03-26 21:00:56
Autor: Jarosław Sokołowski
Procedury odblokowywania drzwi
Pan Marek napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=ixEHV7c3VXs

Dyskusja pilotów przy ODBLOKOWANYCH drzwiach gdy Sally pukając
łamie procedurę jest rozbrajająca :-) Serio terrorysta by pukał
przed wejściem?

Na początku pierwszej wojny światowej tysiące żołnierzy straciło
życie idąc wedle regulaminu w pozycji dumnej i wyprostowanej wprost
pod ogień karabinów maszynowych. Tych, co się przeczołgali i zaszli
wroga od tyłu, po powrocie do koszar przykładnie rozstrzelano --
za złamanie procedur obowiązujących w armii i tchórzowski sposób
walki.

Mam wrażenie, że w dziedzinie bezpieczeństwa lotnicego i sposobów
walki z zagrożeniami (terrorystycznymi, lecz nie tylko) jesteśmy
teraz gdzieś na etapie Franz-Josefów i Wilhelmów. I w równie
spektakularny sposób pieprzną wkrótce rządy zidiociałych urzędników,
którzy "dbają", by nam się co złego w samolocie nie przytrafiło.

Jarek

--
-- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

Data: 2015-03-26 13:13:39
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 26 marca 2015 21:03:18 UTC+1 użytkownik Marek Pazio napisał:
> [...]
> spektakularny sposób pieprzną wkrótce rządy zidiociałych urzędników,
> którzy "dbają", by nam się co złego w samolocie nie przytrafiło.

Piękne.

Smutne...
i ze się nie ziści ostatnie, tez...

Data: 2015-03-27 10:26:48
Autor: OGONek~
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <jaros@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news:slrnmh8pbo.tkd.jarosfalcon.lasek.waw.pl...

[...]

Do tego jeszcze zakaz spadochronów dla pilotów bo to "nie rycerskie"

--
OGONek~

Data: 2015-03-27 02:50:44
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 27 marca 2015 10:26:49 UTC+1 użytkownik OGONek~ .sie> napisał:
> [...]

> walki.

Do tego jeszcze zakaz spadochronów dla pilotów bo to "nie rycerskie"

Pilot który wie że w razie czego zginie z pasażerami bardziej się stara nie spaść. Zresztą serwisowanie spadochronów po tylu skokach ratunkowych byłoby zbyt dużym obciążeniem dla przewoźników a wypłacanie odszkodowań rodzinom ofiar -dla ubezpieczycieli.

Data: 2015-03-27 11:23:57
Autor: OGONek~

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:f40bceef-62a6-4b07-a041-8e36216d901agooglegroups.com...

[...]

Mówimy o pierwszej wojnie światowej.

--
OGONek~

Data: 2015-03-27 13:28:09
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 27 marca 2015 11:23:57 UTC+1 użytkownik OGONek~ .sie> napisał:
> [...]

Pilot który wie że w razie czego zginie z pasażerami bardziej się stara nie spaść. Zresztą serwisowanie spadochronów po tylu skokach ratunkowych byłoby zbyt dużym obciążeniem dla przewoźników a wypłacanie odszkodowań rodzinom ofiar -dla ubezpieczycieli.

Wiem. Dokonalem aproksymacji okoliczności na czasy obecne.

Procedury odblokowywania drzwi