Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?

Data: 2019-05-04 20:50:41
Autor: z
Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
W dniu 2019-05-04 o 13:07, Ewa pisze:
jednak ze wzgledu na ograniczoną ilość miejsca,
a także i na to, że czasami może wystąpić konieczność
zabrania go poza mieszkanie, wolę kupić laptopa.

Przemyśl to jeszcze.
Ile razy w miesiącu zdarza Ci się zabierać go poza mieszkanie?
Może rozwiąże to tablet...
Czy nie męczy Cię uwiązanie do marnej matrycy TN z masakrycznie ZŁYMI kątami widzenia i małą rozdzielczością Ekranu.
Nie katuj się więcej. Jest od groma polizingowego sprzętu za grosze.
Nie. Nie są to złomy i można dostać miesiące gwarancji.
Żyj pełnią życia :-)

Data: 2019-05-04 20:56:17
Autor: Ewa

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5ccddf03$0$527$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A te polizingowe jaki mają ekran? Mają lepszą matrycę, dobre kąty
widzenia i większą rozdzielczość - jaką?
Jak się taki cudowny ekran nazywa?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2019-05-04 21:27:46
Autor: Irokez
W dniu 2019-05-04 o 20:50, z pisze:
[...]

Napisała że miejsce... to jest naprawdę realny argument. Rodzicom kupiłem 17.3" laptop bo za bardzo nie widziałem co innego.

Czy nie męczy Cię uwiązanie do marnej matrycy TN z masakrycznie ZŁYMI kątami widzenia i małą rozdzielczością Ekranu.

Kupić fajny na matrycy IPS, chociażby wspomniany HP Power czy Pavilion Gaming. Delle uważać, najczęściej mają totalnie syfiastą i makabryczną TN gdzie biel jest żółta (taki syf miałem okazję oglądać w markecie) choć są wersje z różnymi matrycami.

Nie katuj się więcej. Jest od groma polizingowego sprzętu za grosze.

z matrycą TN.. i laptop... czyli odwołujesz to powyższe ;)

Nie. Nie są to złomy i można dostać miesiące gwarancji.
Żyj pełnią życia :-)

Zgadza się :)
zdrówka

--
Irokez

Data: 2019-05-04 21:57:06
Autor: z
W dniu 2019-05-04 o 21:27, Irokez pisze:

Napisała że miejsce... to jest naprawdę realny argument. Rodzicom kupiłem 17.3" laptop bo za bardzo nie widziałem co innego.

Marudzenie. Jak ktoś doceni monitor 24" IPS (370 zł polizingowy) z rozdzielczością w pionie 1200 to i miejsce się znajdzie a blaszak się zmieści za tym monitorem :-) .

Wygrzebałem na olxie małą w pełni funkcjonalną obudowę Modecom ALFA M1 mini ATX.
Aż grzech ją chować za monitorem
Nowa chyba do kupienia za 300 zł.
Co prawda bez napędu DVD ale tak jak z tym noszeniem laptopa. ;-) Osobiście zarżnąłem baterię w laptopie. Miał być noszony ;-)

PS. Piszę to kolejny raz bo wielu potencjalnych klientów myśli że musi wydać 3 tysie a wystarczy 1300 zł a jak ktoś tu już napisał Jak komputer działa 3 mies. to podziała i 3 lata w przeciwieństwie do samochodu :-)

PS. 2. Oczywiście mówimy tu o komputerach nie dla graczy tylko w zastosowaniu wątkotwórczyni.

Data: 2019-05-04 22:27:34
Autor: Irokez
W dniu 2019-05-04 o 21:57, z pisze:
[...]

....w łóżku na kolanach...

rozdzielczością w pionie 1200 to i miejsce się znajdzie a blaszak się zmieści za tym monitorem :-) .

Ale chce czasami zabrać.
Ten 17.3" też 2 razy w roku idzie w teren na 2-3 dni. I Tablet nie da rady.

PS. 2. Oczywiście mówimy tu o komputerach nie dla graczy tylko w zastosowaniu wątkotwórczyni.

Wątkotwórczyni sobie sama przeanalizuje na podstawie za i przeciw, i wybierze, a nie będziemy jej narzucać.

zdrówko.

--
Irokez

Data: 2019-05-05 10:50:02
Autor: z
Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
W dniu 2019-05-04 o 22:27, Irokez pisze:
...w łóżku na kolanach...

Ciężki, nieporęczny, nie da się z nim zasnąć, o problemach z chłodzeniem nie wspominając. Już lepiej duży smartfon lub mały tablet.
Testowałem.

Ten 17.3" też 2 razy w roku idzie w teren na 2-3 dni. I Tablet nie da rady.

Wyjaśnij dlaczego nie daje rady. Oprogramowanie do pracy?
Jak do pracy to się ma dwa urządzenia: blaszaka i laptop. Choćby awaryjny sprzęt. Tu nie ma żartów i miejsce się znajdzie i pieniądze...

Wątkotwórczyni sobie sama przeanalizuje na podstawie za i przeciw, i wybierze, a nie będziemy jej narzucać.

Narzucać nie. Ale możemy ustrzec ją przed popełnianiem naszych błędów.
Ja taki błąd popełniłem. Kupiłem nierozważnie laptopa.
Robi teraz za awaryjny sprzęt od kilku lat nie ruszany z biurka jedynie do poczty i grup dyskusyjnych. Do niczego innego się nie nadaje. ;-)

Data: 2019-05-05 10:54:06
Autor: Filip454
W dniu 2019-05-05 o 10:50, z pisze:
[...]

17.3" to mała krówka moim zdaniem. Owszem, ekran wygodny niesamowicie i się nie kisisz jak na 15" 1366x768, ale nadal uważam, że laptopy 17" są ciężkie i mniej poręczne.

Mój tata był nieźle napalony na 17", kiedy jeszcze nie miał laptopa w ogóle. Mówiłem mu, że w grę wchodzi tylko 15" i mocno się potem zdziwił, marudził, że jednak mógł wziąć 15" oraz mnie posłuchać.

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]

Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?