Proces cywilny o wysokie odszkodowanie a wadium

Data: 2011-10-28 22:39:47
Autor: Gotfryd Smolik news
Proces cywilny o wysokie odszkodowanie a wadium
On Fri, 28 Oct 2011, Justynka wrote:

Jestem pewna wygranej, racja jest po mojej stronie, nie wiem jednak
oczywiście czy sąd przyzna mi całą czy tylko część wnioskowanej kwoty.

  Oczywiście wiesz że w części "niewygranej" zapłacisz za prawnika
pozwanego?

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-10-29 14:13:32
Autor: grzeda
[...]

Czyli jak? Jak chce 200 zl, sad przyzna 50 zl, to place 75% wynagrodzenia prawnika pozwanego?

pozdr
PG

Data: 2011-10-30 18:48:01
Autor: Johnson
W dniu 2011-10-29 14:13, grzeda pisze:

Czyli jak? Jak chce 200 zl, sad przyzna 50 zl, to place 75%
wynagrodzenia prawnika pozwanego?

Płacisz 75% wszystkich kosztów procesu (sumy wydatków powoda i pozwanego).

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Proces cywilny o wysokie odszkodowanie a wadium