Procesor

Data: 2009-05-15 13:04:13
Autor: krzysztof posłuszny
Procesor
Zanoszę się z zamiarem wymiany procesora w swoim kompie na jakiś szybszy i lepszy ale nie wiem jaki kupić bo się na tym nie zabardzo znam. W związku z tym mam pytanie Na co zwrócić uwagę przy zakupie nowego procka? Obecnie posiadam AMD Sempron i nie wiem na jakiej podstawie czy to też da się ustalić bez rozkrecania kompa?

Data: 2009-05-15 12:25:22
Autor: G Nowak
Procesor
Zanoszę się z zamiarem wymiany procesora w swoim kompie na jakiś
nowego procka? Obecnie  posiadam AMD Sempron i nie wiem na jakiej
podstawie czy to też da się  ustalić bez rozkrecania kompa?

Za pomoca programu cpu-z odczytasz dokladny model procesora oraz plyty glownej z czym udasz sie na strone producenta plyty celem odszukania listy obslugiwanych cpu.

--
pozdr

Data: 2009-05-15 13:18:35
Autor: MOST
Procesor
no to zaraz się posypią gromy ;-)

Data: 2009-05-15 13:26:05
Autor: Toper
Procesor
MOST pisze:
no to zaraz się posypią gromy ;-)

a nie prawda, dlaczego gromy?

a do Krzysztofa: sprawdź jaką masz płytę główną i potem znajdź w
dokumentacji jaki maksymalny możesz włożyć.

Pozdrawiam
Toper

Data: 2009-05-15 14:00:45
Autor: RadoslawF
Procesor
Dnia 2009-05-15 13:18, Użytkownik MOST napisał:

no to zaraz się posypią gromy ;-)

Za pisanie nad cytatem powinny.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-15 14:05:16
Autor: krzysztof posłuszny
Procesor
Dzięki chłopaki. Teraz już sobie poradzę:-)

Procesor