Procesor AMD A6 i wbudowana karta graficzna

Data: 2011-11-29 16:51:49
Autor: WiesłaW
Procesor AMD A6 i wbudowana karta graficzna
Dnia 28-11-2011 o 21:26 Marcin N napisał na pl.comp.pecet:

Wyczytałem, że nowe procki AMD mają wbudowaną kartę graficzną HD 6530.

Karta ta ma podobno osiągi porównywalne do Radeona HD 5750, tyle, że  taki Radeon bierze ok 70W, a cały procesor AMD do 100W.

Jak to możliwe? Jak to możliwe, że w 100W daje się upchnąć i procesor, i  niezły akcelerator 3D?

Mają, nawet 6550D. Ja jednak chciałbym zapytać, gdzie wyczytałeś
porównanie z HD5750? Nie pomyliły Ci się numerki?
Już przed premierą chodziły słuchy, że najmocniejsza 6550D ma być
wydajnością zbliżona do GT430, HD5570 -(już tylko 43W TDP), a tym jeszcze
do 5750 trochę brakuje. Zresztą, potwierdza to całkiem dobry test na
Benchmrku.
http://kut.as/06m5
Na PClabie napisali (też fajny artykuł), że zbliża się do GT440.
http://pclab.pl/art44600.html

--
WiesłaW
Opera Mail

Procesor AMD A6 i wbudowana karta graficzna