Procesor jaki parametry brać pod uwagę ?

Data: 2015-12-02 19:45:31
Autor: ToMasz
Procesor jaki parametry brać pod uwagę ?

Jakie parametry są kluczowe i brać pod uwagę przy wyborze procesora
by poczuć że wydałem ten 1000+ sensownie.

xeon, i7, vostro 460, t3500, amso albo podobne firmy. tego szukaj w poleasingowcach. co do ssd, to polecam wyprzedażowe, nietrafione dyski ssd _MICRO_ sata i przelotka sata - microsata za 3 dolce. Tak objedziesz "po taniości"

ToMasz

Data: 2015-12-02 12:11:03
Autor: Bolko
W dniu środa, 2 grudnia 2015 19:45:33 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> Jakie parametry są kluczowe i brać pod uwagę przy wyborze procesora
> by poczuć że wydałem ten 1000+ sensownie.

xeon, i7, vostro 460, t3500, amso albo podobne firmy. tego szukaj w poleasingowcach.

chce kupić laptop LATITUDE !!!!!!!!!

tak właśnie analizuje od jakiegoś czasu Amso bo mają duży przerób (podoba mi się ich podejcie do klienta i sprzetu)

i dotarło do mnie że oni oferują tylko jeden procesor w i5 i dwa C2D
czyli co nie ma problemu z procesorami w laptopach?????

Procesor jaki parametry brać pod uwagę ?