Procesor plus p³yta

Data: 2011-07-26 11:51:37
Autor: Athum A.
Procesor plus p³yta
Witam,

wybieram w³a¶nie zestaw do domu i mimo, ¿e siedze i czytam od tygodnia n/t sandy bridge, to ciagle nie moge znale¼æ odpowiedniego procesora i p³yty...

W³a¶ciwie zdecydowa³em siê na i5-2500k, ale nie wiem jak z p³yt± - musi byæ mATX, nie wiem tylko czy koniecznie Z68 - czy na H67 mo¿liwy jest OC procesorów z serii K? Akurat mATX z Z68 wybór jst s³aby, zw³aszcza, ¿e panuje jaka¶ idiotyczna moda na pionowe umieszczanie z³±czy sata (nie za bardzo pasuje to do mojej obudowy). Chyba jedyna pasujaca to Asrock, a nie jest to moja wymarzona firma.... Planuje OC"w drug± stronê" - czyli zmniejszyæ zegar, ¿eby by³o ciszej i ch³odniej, a w razie potrzeby (od czasu do czasu obróbka filmów) - trochê procesor podkrêciæ. Graæ raczej nie zamierzam (od przypadku do przypadku FIFA 2010). Któr± p³ytê jeszcze warto wzi±æ pod uwagê? Wola³bym na H67 - np. tak± ITX Asus P8H67-I deluxe. Czy jednak szukaæZ68?

PS. wymiana obudowy nie wchodzi na razie w grê.

--

Procesor plus p³yta