Procesor z najwyższym taktowaniem

Data: 2009-06-08 11:16:57
Autor: doom3
Procesor z najwyższym taktowaniem

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0hcj0$8ln$1atlantis.news.neostrada.pl...
Poszukuje procesora (współczesnego dość) z jak najwyższym taktowaniem na jednym rdzeniu. Ponieważ dwie aplikacje które mam korzystają tylko z jednego (udokumentowane i sprawdzone) dlatego poszukuje takiego procesora któy osiągnie największa wydajność tylko na jednym rdzeniu.

Moze to być trudne dlatego że świat idzie w kierunku wielordzeniowców co nie zawsze jest po stronie oprogramowania.

Hmn, nie powiem, dosc trudna sprawa.
Nie rozwazales jednak zakupu takiego: I7-920 (SLBEJ, D0) ? Na odpowiednim chlodzeniu bez problemu puscisz go na 4Ghz per rdzen.
Nie wiem czy oplaca Ci sie isc w stara technologie, jezeli potrzebujesz najwyzszej wydajnosci... w tej chwili imho I7 bedzie najszybszy przy zachowaniu rozsadnej ceny oraz ogromnej mozliwosci jego OC.

--
doom3

Procesor z najwyższym taktowaniem