Procesor z najwyższym taktowaniem

Data: 2009-06-09 21:22:58
Autor: Kot Prezydenta
Procesor z najwyższym taktowaniem

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0hcj0$8ln$1atlantis.news.neostrada.pl...
Poszukuje procesora (współczesnego dość) z jak najwyższym taktowaniem na jednym rdzeniu. Ponieważ dwie aplikacje które mam korzystają tylko z jednego (udokumentowane i sprawdzone) dlatego poszukuje takiego procesora któy osiągnie największa wydajność tylko na jednym rdzeniu.

Po pierwsze taktowanie to jedno a wydajność to drugie - co znaczy że dowolny C2D jest w ramach jednego rdzenia wydajniejszy niż najszybszy Pentium D. Nowasza technologia, wieksza ilośc elementow upakowana na plytce krzemu, niższy pobor energii - wyzsza wydajność.

Po drugie czy te aplikacja beda pracowaly bez systemu operacyjnego jako jedyne ? drugi rdzeń wbrew pozorom nie wykorzytywany przez aplikację może być wykorzystywany przez systemowe procesy czym udostepni wiecej mocy pierwszego rdzenia dla aplikacji - oczywiście jest to uproszczenie ale ....

Ja bym nawet nie zastanawial się nad starszym prockiem

Procesor z najwyższym taktowaniem