Procesory

Data: 2016-02-22 12:44:05
Autor: nadir
Procesory
W dniu 2016-02-21 o 22:43, Smok Eustachy pisze:

Dysk 500 giga można kupić za 40 zł

Gdzie można wyrwać nowy dysk 500GB za 40zł?

Data: 2016-02-22 15:25:22
Autor: Marcin N
Procesory
W dniu 2016-02-22 o 12:44, nadir pisze:
W dniu 2016-02-21 o 22:43, Smok Eustachy pisze:

Dysk 500 giga można kupić za 40 zł

Gdzie można wyrwać nowy dysk 500GB za 40zł?

Nigdzie. Kolega trochę zaczął bujać w obłokach.

--
MN

Data: 2016-02-22 08:00:04
Autor: smokeustachy
Procesory
W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 15:25:21 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> Gdzie można wyrwać nowy dysk 500GB za 40zł?

Nigdzie. Kolega trochę zaczął bujać w obłokach.

Kto mówi o nowych?

Data: 2016-02-22 17:06:39
Autor: nadir
Procesory
W dniu 2016-02-22 o 17:00, smokeustachy@gmail.com pisze:

Kto mówi o nowych?

To, że można wynaleźć jakiegoś złoma za 40 czy nawet mniej złotych, to wiem, żadna to atrakcja i nikt tu się nie chwali takimi okazjami. Ale żeby to była alternatywa dla płyt DVD, to bym nie pomyślał. No chyba, że te płyty też używane.

Data: 2016-02-22 10:15:59
Autor: smokeustachy
Procesory
W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 17:07:20 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
> [...]

To, że można wynaleźć jakiegoś złoma za 40 czy nawet mniej złotych, to wiem, żadna to atrakcja i nikt tu się nie chwali takimi okazjami. Ale żeby to była alternatywa dla płyt DVD, to bym nie pomyślał. No chyba, że te płyty też używane.

Cały nie padnie od razu jak coś.

Data: 2016-02-22 18:55:54
Autor: z
Procesory
W dniu 2016-02-22 o 17:00, smokeustachy@gmail.com pisze:
Nigdzie. Kolega trochę zaczął bujać w obłokach.

Kto mówi o nowych?

Już zaczęło mi się burzyć moje postrzeganie świata ;-) po przeczytaniu tych postów a tu się okazuje że to tylko bujanie w obłokach :-)
Czego jak czego ale HD (zwłaszcza na magazyn) nie kupiłbym używanego nawet za 40 zł. Nie gromadzę złomu.
Raz że HD zazwyczaj spowalnia całą resztę, jest wąskim gardłem. Dlatego nowy będzie szybszy=lepszy.
Dwa że HD są urządzeniami mechanicznymi które muszą się psuć a producenci jeszcze dokładają jak wiadomo tu swoje trzy grosze ;-)

Reszta gratów potrafi służyć latami. A mimo to warto mieć nowszy=lepszy zasilacz :-)

Data: 2016-02-22 10:18:49
Autor: smokeustachy
Procesory
W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 18:55:59 UTC+1 użytkownik z napisał:

> [...]

Reszta gratów potrafi służyć latami. A mimo to warto mieć nowszy=lepszy zasilacz :-)

Co będzie spowalniał jak będzie leżał w szafce? 10 płytek DVD daje 44 giga i kosztuje ok 10 zł czyli za 50 zł mam 2220 giga w płytkach. 500 giga to jest 80 płytek i się  robią z tego setki i tysiące.

Data: 2016-02-22 19:48:20
Autor: miab
Procesory
W dniu 2016-02-22 o 19:18, smokeustachy@gmail.com pisze:
[...]

Za pisdziesiąt masz dopiero 220GB

miab

Data: 2016-02-22 19:56:30
Autor: miab
Procesory
[...]

Tak jak pisałem Za piśdziesiąt masz dopiero 220GB na płytkach,
a za 6 x piśdizesiąt masz 2TB na dysku (a nie 1,32TB na płytkach).
http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/13982815

miab

Data: 2016-02-22 11:59:19
Autor: smokeustachy
Procesory
W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 19:57:43 UTC+1 użytkownik miab napisał:

> [...]

Tak jak pisałem Za piśdziesiąt masz dopiero 220GB na płytkach,
a za 6 x piśdizesiąt masz 2TB na dysku (a nie 1,32TB na płytkach).

2 TB w dyskach 500 giga są za 156

Data: 2016-02-22 21:04:25
Autor: miab
Procesory
W dniu 2016-02-22 o 20:59, smokeustachy@gmail.com pisze:
[...]

Tylko ze te dyski może ... szczelić zanim się obejrzysz.
Chyba że będziesz nagrywał to samo na dwu, taki oflajnowy mirroring. :)

miab

Data: 2016-02-23 01:52:13
Autor: Smok Eustachy
Procesory
W dniu 22.02.2016 o 21:04, miab pisze:
/..../

Tylko ze te dyski może ... szczelić zanim się obejrzysz.
Chyba że będziesz nagrywał to samo na dwu, taki oflajnowy mirroring. :)
  Oj tam strzeli. One siedziały w biurach i się nudziły

Data: 2016-03-05 09:17:20
Autor: Marcin Kocur
Procesory
W dniu 23.02.2016 o 01:52, Smok Eustachy pisze:
[...]

Pracowałem w paru "biurach" i nie wiem skąd takie przekonanie. Przede wszystkim sprzęty poleasingowe często pracują dłużej niż 8h dziennie (16 lub nawet 24), a w przypadku dysków dochodzi swapowanie z uwagi na małą ilość RAM w komputerze firmowym.

Marcin Kocur
http://linux-porady.info- Linux od A do B :]

Procesory