Procesory i5 box już bez naklejki "Intel Inside"?

Data: 2014-10-13 07:15:08
Autor: Pszemol
Procesory i5 box już bez naklejki "Intel Inside"?
Kupiłem siostrzeńcowi i5-4690K w wersji pudełkowej...
Wewnątrz młody nie znalazł naklejki intelowskiej ani
tej "Intel Inside" ani "Powered by Intel i5" - po prostu nic.
Czy zgubiliśmy ją przy rozpakowywani/instalacji czy
Intel już nie załącza takiej naklejki? Młody chciałby ją mieć :-D

Data: 2014-10-13 07:27:02
Autor: Pszemol
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m1fn53$95f$1dont-email.me...
[...]

Hm... wygląda na to, że można zamówić brakującą, jak by ktoś chciał:
http://www.intel.com/support/processors/sb/CS-030118.htm
Ciekawe czy do Polski też wyślą...

Data: 2014-10-13 08:13:42
Autor: Chris
W dniu 2014-10-13 07:15, Pszemol pisze:
[...]

Zgubiłeś :) a dokładnie to są zawsze przyklejone do instrukcji.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-13 19:42:10
Autor: Pszemol
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:m1fqil$tr8$2node2.news.atman.pl...
[...]

A jest! Dzięki :-) Taka malutka, niepozorna... rzeczywiście do
tylnej okładki instrukcji przyklejona... Dawniej chyba były luzem?
Nalepka ASUSa od płyty głównej wrzucona była luzem... :-)

Data: 2014-10-13 19:23:19
Autor: nadir
Procesory i5 box juĹź bez naklejki "Intel Inside"?
W dniu 2014-10-13 o 07:15, Pszemol pisze:
[...]

A z tą nakleją to komputer lepiej działa czy laski na to lecą?
Mam tego goowna trochę i teraz nie wiem czy zostawić dla potomnych, czy opchnąć na Allegro skoro jest popyt?

Data: 2014-10-13 17:59:58
Autor: Budzik
Procesory i5 box już bez naklejki "Intel Inside"?
Użytkownik nadir none@hell.org ...

Tez mnie to rozsmieszyło :)

Data: 2014-10-13 20:58:42
Autor: Pszemol
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3C5CACFE2B5Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jejku, dziecko chce sie pobawić, nakleić sobie na komputer,
wujka się pyta a wujek zgubił naklejkę to się chłopak smucił :-)
A Wy, stare chłopy, się tu popisujecie jacy to dorośli jesteście :-D

Data: 2014-10-13 19:59:57
Autor: Budzik
[...]

Niech wujekpokaze gdzie sie procesor sprawdza a nie naklejki szuka... :)

Data: 2014-10-13 20:32:30
Autor: \(c\)RaSz
Procesory i5 box już bez naklejki "Intel Inside"?
:
: A z tą nakleją to komputer lepiej działa czy laski na to lecą?
:

Niektóre firmy sprzedawać wszak mogą komputery bez... CPU, więc naklejka
informuje, że to nie ten przypadek.
Taki PC-et bez procesora podobno mniej się grzeje! No, ale cos za coś, gdy
nie ma, to i "podkręcać" się nie da. A niektórzy nie używają kompa do niczego
innego, jak tylko do: konfigurowania, i kupowania na Allegro części do...
kompa. Dzięki temu maszyna jest samowystarczalna, jeśli chodzi o jej
potrzeby naturalne.

--
  _________________
Moje motto na dziś:

Lepiej powiedzieć o sto słów za mało,
niż o jedno zdanie - za dużo!

Data: 2014-10-13 20:59:44
Autor: Pszemol
Użytkownik "(c)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:543c1acc$0$12644$65785112news.neostrada.pl...
Niektóre firmy sprzedawać wszak mogą komputery bez... CPU,
więc naklejka informuje, że to nie ten przypadek.

Naklejka może informować czy jest tam i3, i5 czy i7... na przykład.

Data: 2014-10-13 19:59:55
Autor: Budzik
[...]

:)
Nawet mi ktos taki chciał ostatnio sprzedaz z naklejką i7. Okazało się jednak ze to był jakis celeron...

Data: 2014-10-13 21:40:12
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Mon, 13 Oct 2014 20:59:44 +0200, Pszemol napisał(a):

Niektóre firmy sprzedawać wszak mogą komputery bez... CPU,
więc naklejka informuje, że to nie ten przypadek.

Naklejka może informować czy jest tam i3, i5 czy i7... na przykład.

No, to jest pomysl! Przydatne gdy np. ksiegowe chca w firmie zrobic spis z natury, a
wiekszosc i7 popchnales na allegro wstawiajac w zamian i3 ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Procesory i5 box już bez naklejki "Intel Inside"?