Prodebile straszą dzieci.

Data: 2010-11-09 08:18:57
Autor: Azor jest pedałem
Prodebile straszą dzieci.
- Tatusiu, czemu ten dzidziuś ma pourywane rączki i nóżki? - pytają rodziców uczniowie SP nr 11 w Katowicach-Brynowie, mijając w drodze do szkoły wystawę antyaborcyjną. Co na to organizatorzy? Cieszą się, że maluchy prowokują rodziców do refleksji
Plansze z ociekającymi krwią, rozkawałkowanymi płodami, należące do antyaborcyjnej Fundacji "Pro", zaskoczyły maszerujące do szkoły dzieci w poniedziałek rano. Ustawiono je przy ul. Przyklinga, na parkingu Parafii Najświętszych Imion Jezusa i Marii, niemal 200 metrów od szkoły. - Podwoziłem moją ośmiolatkę na lekcje samochodem. Zauważyła fotografie i zapytała przerażona: "Tatusiu, czemu ten dzidziuś ma pourywane rączki i nóżki?". Nie wiedziałem, co odpowiedzieć - relacjonuje ojciec drugoklasistki.

Zbulwersowani są również inni rodzice. - Tak drastyczne treści nie powinny nigdy znaleźć się w sąsiedztwie szkoły! We mnie samej budzą odrazę, nie wyobrażam sobie, że moje dziecko będzie codziennie na to patrzeć - mówi pani Agata, mama dziewięciolatka.

Ilona Barcik, babcia pierwszoklasistki, dodaje, że choć każdy może wyznawać poglądy, jakie chce, nie powinien terroryzować nimi innych, a zwłaszcza dzieci. - Mogą przypłacić to lękami, koszmarami. Nawet w telewizji krwawe sceny są pokazywane dopiero po 22, choć telewizor można wyłączyć, a tutaj nie ma wyboru - mówi pani Ilona.

Danuta Chudek, dyrektorka SP nr 11, przyznaje, że i ją wystawa zszokowała. - To zdecydowanie nieodpowiedni widok dla dzieci. Zadzwonię do proboszcza, może uda mi się go przekonać, żeby nie eksponował fotografii przy drodze, którą dzieci chodzą do szkoły i do salek katechetycznych. Póki co nauczycielki prowadzają uczniów na religię okrężną drogą, żeby ominąć wystawę - mówi Chudek.

Mariusz Dzierżawski z Fundacji "Pro", która zorganizowała już ponad 70 takich wystaw w kraju, nie widzi jednak w jej lokalizacji nic niestosownego. - Jej celem nie są dzieci, ale dorośli. To oni robią z maluchów tarczę, by osłonić się przed problemem, o którym nie chcą rozmawiać. Tymczasem niewygodne pytania ze strony syna czy córki prowokują taką rozmowę, także z własnym sumieniem. Dzieci widzą od razu, że zdjęcia przedstawiają zabite dzieci, a nie, jakby chcieli niektórzy, zlepki komórek - mówi Dzierżawski.

I odsyła do opublikowanej na stronie Fundacji "Pro" ekspertyzy psychologicznej, autorstwa Beaty Rusieckiej z Międzynarodowego Instytutu Badań i Terapii Strat Ciąży i Przemocy wobec Dziecka, według której widok zdjęć zmasakrowanych płodów nie ma na młodych odbiorców wystawy negatywnego wpływu.

Psycholog prof. Katarzyna Popiołek ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej jest oburzona. - Twierdzenie, że dla dzieci taki widok nie jest traumą, to obłuda. To dla nich straszny szok, a kogoś, kto naraża dzieci na tego typu przeżycia, powinno się pozwać do sądu za stosowanie przemocy psychicznej. Żadna ideologia nie usprawiedliwia takiego okrucieństwa wobec dzieci, które są przecież o wiele wrażliwsze niż dorośli - mówi prof. Popiołek.

Z proboszczem parafii nie udało nam się skontaktować. Na stronie Fundacji "Pro" przeczytaliśmy tylko, że wspiera organizację wystawy.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8633955,Krwawe_plody_strasza_uczniow_w_drodze_do_szkoly.html#ixzz14ldUzBc7

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-09 12:23:59
Autor: Grzegorz Z.
Prodebile straszą dzieci.

- Tatusiu, czemu ten dzidziuś ma pourywane rączki i nóżki?

"Bo to dzidziuś pani katechetki" buuheheheheh

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 16:51:49
Autor: Azor jest pedałem
Prodebile straszą dzieci.

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1mqnp9xea4bcp$.ujbkwe9syrhc.dlg40tude.net...

- Tatusiu, czemu ten dzidziuś ma pourywane rączki i nóżki?

"Bo to dzidziuś pani katechetki" buuheheheheh

Kórego spłodziła z księdzem pedałem ;-)

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-09 18:04:33
Autor: Marek Borowski
Prodebile straszą dzieci.
On 09-11-2010 16:51, Azor jest pedałem wrote:

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości

- Tatusiu, czemu ten dzidziuś ma pourywane rączki i nóżki?

"Bo to dzidziuś pani katechetki" buuheheheheh

Kórego spłodziła z księdzem pedałem ;-)

Swoja droga to dziwne ze dla katolikow naturalna nagosc i seks jest oburzajacy, zas sceny rodem z filmu pila 1000, sa super i ok.
Ale co sie dziwic ludziom facynujacym sie zwlokami na krzyzu i pijacymi krew.

Marek

Data: 2010-11-09 18:17:40
Autor: u2
Prodebile straszą dzieci.
W dniu 2010-11-09 18:04, Marek Borowski pisze:
[...]

Sądzisz innych po sobie jankeski wypierdku.

Data: 2010-11-09 19:37:52
Autor: Marek Borowski
Prodebile straszą dzieci.
On 09-11-2010 18:17, u2 wrote:
[...]

No jesli chodzi mnie to zdecydowanie wole ogladac nagie fajne dziewczyny niz zwloki i czesci ludzkie.

Marek

Data: 2010-11-09 19:47:32
Autor: u2
Prodebile straszą dzieci.
W dniu 2010-11-09 19:37, Marek Borowski pisze:
Sądzisz innych po sobie jankeski wypierdku.
No jesli chodzi mnie to zdecydowanie wole ogladac nagie fajne dziewczyny
niz zwloki i czesci ludzkie.

A wyobraź sobie co będzie z tych superlasek za 20 lat  :)

Data: 2010-11-10 03:40:31
Autor: Grzegorz Z.
Prodebile straszą dzieci.

[...]

Tak? To sobie teraz wyobraź Polskę która wyżywi 300 milionów Polaków.

Tak by było za 60 lat, gdyby było tak jak chcą tobie podobni.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-10 03:39:10
Autor: Grzegorz Z.
Prodebile straszą dzieci.

[...]

Co ci przeszkadza że inni kpią z picia krwi skoro nie jesteś katolikiem?

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 19:33:00
Autor: Grzegorz Z.
Prodebile straszą dzieci.

[...]

A wiadomo - antykoncepcja to grzech, której katolicy nie stosują.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-10 00:46:59
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a contra-lifeowcy godzą się na zabijanie dzieci

Data: 2010-11-10 03:37:56
Autor: Grzegorz Z.
Polska za życiem
Wrocławscy policjanci zatrzymali kobietę, podejrzaną o znęcanie się nad
swoją 2,5-letnią córeczką. Kobieta zostawiała dziewczynkę samą w
mieszkaniu, w zamkniętym na klucz pokoju. Teraz grozi jej do pięciu lat
więzienia. Jak poinformował Kamil Rynkiewicz z biura prasowego Komendy Wojewódzkiej
Policji we Wrocławiu, o znęcaniu się matki nad dziewczynką policję
zawiadomili zaniepokojeni odgłosami dochodzącymi zza ściany sąsiedzi.

- Dostaliśmy zgłoszenie o awanturze. Na miejscu, pod drzwiami mieszkania
policjanci słyszeli płaczące dziecko, ale nikt nie otwierał - powiedział
Rynkiewicz.

Ostatecznie, gdy zostały wyważone drzwi wejściowe, okazało się, że w
mieszkaniu nie ma żadnej dorosłej osoby. Była tyko dziewczynka, którą matka
zostawiła w zamkniętym pokoju.

- Dziecko zanosiło się płaczem. Na jej ciele policjanci zauważyli siniaki w
okolicach głowy i tułowia. Powiadomione zostało pogotowie, które zabrało
dziewczynkę do szpitala na obserwację - relacjonował policjant.

Dodał, że 28-letnia matka dziecka, gdy się ostatecznie pojawiła w
mieszkaniu, została zatrzymana i usłyszała zarzuty znęcania się nad córką.
Teraz grozi jej do pięciu lat więzienia.

http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,8637139,Posiniaczona_2_5_latka_zamknieta_w_pustym_mieszkaniu.html

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-10 09:34:26
Autor: kochamspamWYTNIJTO
była za mało relgijna
A czemu znęcała się nad dzieckiem?
Czy dzięki kampanii obrońców życia?
Oczywiście że nie. Raczej dzięki kampanii proaborcjonistów!
Ale najpewniej była za mało religijna i odrzuciła przykazanie miłości - "a bliźniego swego jak siebie samego"
Gdyby co wieczór odmawiała "ale nas zbaw ode złego" ...

Data: 2010-11-10 14:28:06
Autor: Grzegorz Z.
Prodebile straszą dzieci.

A czemu znęcała się nad dzieckiem?
Czy dzięki kampanii obrońców życia?
Oczywiście że nie.

Udowodnij.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-10 18:58:10
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Prodebile strasz± dzieci.

> A czemu zn&ecirc;ca&sup3;a si&ecirc; nad dzieckiem?
> Czy dzi&ecirc;ki kampanii obro&ntilde;ców &iquest;ycia?
> Oczywi&para;cie &iquest;e nie.

Udowodnij.

Grzegorz Z.

Zaraz ci udowodnię coś przeciwnego - że znęcała się nad dzieckiem WSKUTEK kampanii obrońców życia:

Ciąża była jej bardzo nie na rękę, ale nahalna kampania tzw obrońców życia przekonała ją, że skrobanka jest złem.
Urodziła zatem, ale później uznała że zrobiła głupotę i wyładowywała swoją złość na dziecku. Cóż - zwykła, całkiem usprawiedliwiona trauma.
A nie byłoby tego wszystkiego gdyby nie uległa fałszywej kampanii ProLife, której celem jest produkcja materiału dla księży-pedofilów.

Sądzę że pod powyższym z rozkoszą się podpiszesz.
Tak bowiem zazwyczaj rozumujesz.

Data: 2010-11-10 20:04:38
Autor: Grzegorz Z.
Prodebile strasz± dzieci.

[...]

Udowodnij że ją przekonała że usunięcie ciąży to zło.

Znam kobietę która urodziła dlatego że nie było jej stać na skrobankę "po
godzinie 15".

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-10 21:41:00
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Prodebile strasz± dzieci.

Udowodnij &iquest;e j&plusmn; przekona&sup3;a &iquest;e usuni&ecirc;cie ci&plusmn;&iquest;y to z&sup3;o.

Znam kobiet&ecirc; która urodzi&sup3;a dlatego &iquest;e nie by&sup3;o jej sta&aelig; na skrobank&ecirc; "po
godzinie 15".

-- "Z&sup3;a wiadomo&para;&aelig;: bóg nie istnieje. Dobra wiadomo&para;&aelig;: nie potrzebujemy go."

Zła wiadmość: buraki w tym roku nieźle obrodziły.
Dobra wiadomość: obejdę się bez nich.  --

Data: 2010-11-11 18:10:36
Autor: Grzegorz Z.
Prodebile strasz± dzieci.

[...]

Ot i doczekałem się logicznej argumentacji.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 21:27:55
Autor: kochamspamWYTNIJTO
udowodnij

> [...]
sta&aelig; na skrobank&ecirc; "po
wiadomo&para;&aelig;: nie potrzebujemy go."
> Dobra wiadomo&para;&aelig;: obejd&ecirc; si&ecirc; bez nich.

Ot i doczeka&sup3;em si&ecirc; logicznej argumentacji.

Udowodnij!

Data: 2010-11-10 23:58:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prodebile strasz± dzieci.

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> 0ef8.00000479.4cdadd32@newsgate.onet.pl

Ciąża była jej bardzo nie na rękę,

O tym, czy ciąża jest jej na rękę, czy nie jest,
powinna była pomyśleć zanim poszła do łóżka. :)

Chyba lepiej pobić niż zabić. :)

Data: 2010-11-10 10:15:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polska za życiem

"Grzegorz Z." 1dfijox572k9q$.hicjzgb8az2n$.dlg@40tude.net

Teraz grozi jej do pięciu lat więzienia.

Dobrze by było, gdyby ta groźba doczekała się swej
realizacji -- gdyby ,,słowo stało się ciałem''. :)

Prodebile straszą dzieci.