Produkcja masowej głupoty

Data: 2012-04-10 21:39:33
Autor: abc
Produkcja masowej głupoty
Jagielski 31 marca oficjalnie zakończył współpracę z "Gazetą Wyborczą".

W rozmowie z tygodnikiem "Polityka" reporter krytycznie ocenił kondycję
polskiego dziennikarstwa, przytaczając słowa pisarza Krzysztofa Vargi, który
stwierdził, że przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją
masowej głupoty.

- Teraz mamy odbior­ców wychowanych na tej głupocie - mówi w wywiadzie dla
"Polityki" dziennikarz i pisarz Wojciech Jagielski.

Więcej
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/581697,Jagielski-sprzedawalismy-glupo%C2%ADte-na-masowa-skale

Data: 2012-04-11 00:17:33
Autor: Grzegorz Z.
Produkcja masowej głupoty
abc napisał:

[...]

Lefebrysta po raz kolejny bezmyślnie cytuje ateucha Vargę który przy innej
okazji powiedział:

"Wiara jest być może ostatnią deską ratunku przed potwornością tego świata.
Ale deską nabitą gwoździami... Bo skoro ten wasz Bóg jest taki
wszechwiedzący, wszechmocny i miłosierny, to czemu od tysięcy lat pozwala,
by ludzie i zwierzęta tak bezgranicznie cierpieli?"

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-10 21:50:42
Autor: HaMMeR
Produkcja masowej głupoty
On 11 Kwi, 00:17, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
abc napisał:

> [...]

wszechwiedzący, wszechmocny i miłosierny, to czemu od tysięcy lat pozwala,
by ludzie i zwierzęta tak bezgranicznie cierpieli?"

I dobrze zadane pytanie!
Bo cierpienie uczlowiecza nawet najgorsze ludzkie bydleta, a wiec
jest
to cierpienie jeszcze przed wami...

Data: 2012-04-11 15:30:56
Autor: Grzegorz Z.
Produkcja masowej głupoty

abc napisał:

[...]

Dzięki że w odpowiedzi zacytowałeś całość mojego posta, może lefebrysta jak
to zobaczy to się zreflektuje i więcej nie będzie tego pastował. Już
wystarczy że obrzydza mi intelekt Michalkiewicza i Ziemkiewicza pastując tu
ich felietony.