Produkt patriotycznego wychowania człowiek a radzieckiego.

Data: 2014-03-08 06:39:03
Autor: stevep
Produkt patriotycznego wychowania człowiek a radzieckiego.
# Informuję uprzejmie, że jestem pod wrażeniem konferencji prasowej  Władimira Putina, jestem pod wrażeniem działania na terenie Ukrainy wojsk  „nieznanego pochodzenia”, jestem pod wrażeniem siły argumentów i  argumentów siły Rosji pod przewodnictwem swojego Wielkiego Wodza.

Jestem pod tak głębokim wrażeniem, że uznaję narodziny GENIUSZA. Dopiero  ostatnie wydarzenie i wtargnięcie na Ukrainę pobudziło moją pamięć  historyczną, że Rosja zawsze wspomagała uciemiężonych, słabszych oraz  bezwzględnie chroniła swoich obywateli i jak zauważył min. Sikorski:  zawsze przychodziła z pomocą mniejszościom narodowym i religijnym”.

Tą piękną historię toczy się m.in. od Carycy Katarzyny która wzięła pod  opiekę mniejszości religijne w Polsce co zakończyło rozbiorami. W obronie  ludu pracującego miast i wsi w 1920 roku doszli pod Warszawę pod która  dostali /chyba niesłusznie/ sporego łupnia. 17 września 1939 r. ZSRR  dobrotliwie wziął pod opiekę swoich pobratymców i zajął prawie połowę  Polski /która już nie wróciła do macierzy/. Bratnia pomoc została  udzielona także krajom nadbałtyckim, Węgrom w 1956 a także zareagowała  pozytywnie na prośbę towarzyszy Czeskich w 1968 r./których szukają do  dziś/. Afganistan, Gruzja ..................... ech, łza się w oku kręci –  taki dobry naród i tacy łaskawi i uczynni przywódcy !.

                 Podejrzewam, że Władymir Putin przejął wszystkie wzorce od  swoich poprzedników.

Gazeta Wyborcza z dnia 28.12.2009 przytacza słowa Putina: Można mnie uznać  za udany produkt patriotycznego wychowania człowieka radzieckiego.  Rzeczpospolita 19.09.2009 - spytano Putina, co sądzi o jakiejś sprawie  jako były czekista. Odpowiedział: „Nie ma byłych czekistów. Są tylko  czekiści”..........no to chyba jesteśmy w domu, wzorce są !.
Do tych wzorców dokładane są nowe . Jaki trzeba mieć wysoce analityczny  umysł aby z rosyjskiego żołnierza zdjąć oznaczenia i do niego się nie  przyznawać. Jaka trzeba dysponować inteligencją aby aby stwierdzić, że  mundur można kupić w sklepie, tylko nie wiadomo czy także w nim można  kupić kałacha, transportery opancerzone itp. Jak trzeba myśleć politycznie  aby uznawać parlament Ukraiński ale nie uznawać powołanego przez niego  rządu.
                     Zrozumienie sprawy trochę rozjaśnia telegram wysłany w  kwietniu 2008 roku ze szczytu NATO w Bukareszcie /ujawniony przez  Wikileaks/ o zdaniu Rosji nt. Ukrainy: Ukraina jest
sztucznym państwem powstałym z terytoriów Polski, Czechosłowacji, Rumunii  i Rosji, a Krym został przekazany Ukrainie decyzją Biura Politycznego KPZR.
Pobocznym skutkiem nowatorskich wypowiedzi Prezydenta Rosji jest, że  przestałem żyć w nieświadomości. Nie wiedziałem, że moi rodacy, wraz z  Litwa i Łotwą są tak wredni i knują przeciw państwu miłującemu nade  wszystko pokój oraz przestrzegający umów międzynarodowych i szkolą przeciw  niemu zbrojne bojówki. Wstyd mi tylko i za jakość ich uzbrojenie i ubiór –  to nie to co nieznani uzbrojeni, samorządowcy na Krymie.

Noszę się z poważnym zamiarem napisania do kanclerz Niemiec w sprawie  przyspieszenia budowy Centrum Szkolenia Bojowego w Mulino na terenie Rosji  /za głupie 280 mln EURO a docelowo mają być 2/ w których mają być szkoleni  na standardach Bundeswehry oficerowie armii tak zakochanych w stabilizacji  i pokoju na świecie. Francuzi z Niemcami sprzedają śmigłowce, oraz okręty  desantowe klasy Mistral /dwa już wybudowano i są w służbie/celem  wygodniejszego transportu sił pokojowych federacji rosyjskiej.
Nie rozumiem ani Kanady ani USA które zawiesiły współpracę wojskowa z  Rosją a ......................może w tym coś jest.
ps.
Ja mam stracha a Wy ?. #
Ze strony:
http://skroc.pl/78db2

--
stevep
-- -- -

Produkt patriotycznego wychowania człowiek a radzieckiego.