Produkuje kto¶ już...kołderki

Data: 2013-06-20 06:54:42
Autor: kogutek444
Produkuje kto¶ już...kołderki
W dniu ¶roda, 19 czerwca 2013 15:53:53 UTC+2 użytkownik Waz napisał:
jakie¶ takie maty antygradowe ?

co¶ w stylu poduszki albo koca itp pompowanego pneumatycznie albo zwijanego...

my¶lę że jest zapotrzebowanie

W telewizji reklamuj± materace dmuchane z Lidla. Chyba 39 złotych. Czyli produkuj± to o co pytasz. Folię pęcherzykow± widziałem w sklepie. Też ochroni. Z tym że to wariant dla tych co nie lubi± dmuchać. Dmuchane lale do dmuchania też się sprawdz±.

Data: 2013-06-21 14:48:18
Autor: R2r
Produkuje ktoś już...kołderki
W dniu 2013-06-20 15:54, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu środa, 19 czerwca 2013 15:53:53 UTC+2 użytkownik Waz napisał:
jakieĹ› takie maty antygradowe ?

coĹ› w stylu poduszki albo koca itp pompowanego pneumatycznie albo zwijanego...

myślę że jest zapotrzebowanie

W telewizji reklamują materace dmuchane z Lidla. Chyba 39 złotych. Czyli produkują to o co pytasz. Folię pęcherzykową widziałem w sklepie. Też ochroni. Z tym że to wariant dla tych co nie lubią dmuchać. Dmuchane lale do dmuchania też się sprawdzą.

A czy na wyposażeniu są kask i ochraniacze dla montującego osłonę w
trakcie gradu? :-D

--
Pozdrawiam. Artur.

Produkuje kto¶ już...kołderki