Prof. Andrzej Nowak pod namiotem Solidarnych 2010

Data: 2011-06-30 15:50:38
Autor: obserwator
Prof. Andrzej Nowak pod namiotem Solidarnych 2010
Wykładał historię Europy Wschodniej m.in. na uniwersytetach amerykańskich
(Rice, Columbia, Harvard), Uniwersytecie Masaryka w Brnie, Uniwersytecie
Tokijskim, Uniwersytecie Warszawskim, w Collegium Civitas. Autor wielu
książek, ta najnowsza to "Od Polski do post-polityki" - zbiór artykułów z lat
2005-2010.

"Dziękuję bardzo za zaproszenie - zaczął prof. Nowak - do tego zaszczytnego
dla mnie i dla każdego kto tu przychodzi, miejsca przed Prezydenckim Pałacem,
w którym mieszkał najgodniejszy reprezentant Rzeczpospolitej, przez ponad
cztery lata swojej prezydenckiej służby. Służymy temu samemu - upamiętnieniu ciągłości polskich dziejów, których Lech
Kaczyński był wyjątkowo świadomym reprezentantem i którego śmierć wraz z 95
osobami na pokładzie prezydenckiego samolotu stała się przywołaniem dla nas
ważnym, ważnym dla co najmniej kilku milionów Polaków".

"Nasze dzieje mają sens - zmagania o wolność, walki o pamięć z narastającą w
świecie postmodernistyczną niepamięcią, zerwaniem ciągłości".

Zastanawia się nad fenomenem popularności rządu Donalda Tuska...

Prof. mowi takze o tzw.*tutejszych*...

nagranie pod linkiem:

http://www.blogpress.pl/node/9012

Data: 2011-06-30 16:59:35
Autor: obserwator
Prof. Andrzej Nowak pod namiotem Solidarnych 2010
ups ..do gory. Prof.Andrzej Nowak mowi takze o obecnej sytuacji politycznej Polski oraz polityce obecnego rzadu wobec Rosji Putina i Niemiec.

Warto przesluchac cale nagranie, aby zrozumiec jaka niepokojaca linie
polityczna postanowil kontynuuowac rezim Tuska.

Data: 2011-06-30 19:03:11
Autor: u2
W dniu 2011-06-30 18:59,  obserwator pisze:
Warto przesluchac cale nagranie, aby zrozumiec jaka niepokojaca linie
polityczna postanowil kontynuuowac rezim Tuska.

Tusk nie kontynuuje, on wprowadza nowa jakosc poddanstwa wobec ruskich.
Nawet Kwass nie byl taki durny.

Data: 2011-06-30 17:05:31
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> polityczna postanowil kontynuuowac rezim Tuska.

Tusk nie kontynuuje, on wprowadza nowa jakosc poddanstwa wobec ruskich.

wlasnie o tym takze mowi prof.Andzrezj Nowak.

Cholernie ciekawy wyklad. Przejasnia sie po wysluchaniu calosci.

Data: 2011-06-30 19:07:18
Autor: u2
W dniu 2011-06-30 19:05,  obserwator pisze:
Tusk nie kontynuuje, on wprowadza nowa jakosc poddanstwa wobec ruskich.
> Nawet Kwass nie byl taki durny.
wlasnie o tym takze mowi prof.Andzrezj Nowak.

Cholernie ciekawy wyklad. Przejasnia sie po wysluchaniu calosci.

Ok, obejrze jak bede mial wiecej czasu.

Data: 2011-07-01 07:30:04
Autor: hersk
On Thu, 30 Jun 2011 19:03:11 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2011-06-30 18:59,  obserwator pisze:
> Warto przesluchac cale nagranie, aby zrozumiec jaka niepokojaca linie
> polityczna postanowil kontynuuowac rezim Tuska.
Nawet Kwass nie byl taki durny.

 posrancu, biala ksiege napisal wasz guru,czego czepiasz sie tuska?
 czy to tusk wysmazyl oredzie do przyjaciol moskali?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-07-01 03:49:46
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iui60e$1rm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeszcze jeden nawiedzony fanatyk.

--
stevep

Data: 2011-07-01 02:06:11
Autor: Hans Kloss
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
Jeszcze jeden nawiedzony fanatyk.

Wykładowca najlepszych uniwersytetów na świecie jest dla piepszykoskich
"nawiedzonym fanatykiem". Czy zatem zasadne jest nazwanie piepszykoskich en
masse bandą zbydlęconych półmózgów czy może raczej stadem gównozjadów?
Zapraszam do dyskusji, bo to ponoć grupa dyskusyjna...
J-23

Data: 2011-07-01 21:43:35
Autor: pluton
[...]

Mial na mysli jaruzelskiego, czy kwasniewskiego ?

Nullification

Prof. Andrzej Nowak pod namiotem Solidarnych 2010