Prof. Balcerowicz: "Polacy za mało pracują!"...

Data: 2010-06-10 20:04:25
Autor: jadrys
Prof. Balcerowicz: "Polacy za mało pracują!"...
W dniu 2010-06-10 17:04, Tzva Adonai pisze:
Balcerowicz: więcej Polaków musi więcej pracować!

"W Polsce za mało ludzi pracuje.

Głupi kutas, nie widziałem pracowitszego narodu od Polaków.

Data: 2010-06-11 13:00:18
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hur9fl$209$1news.onet.pl...
W dniu 2010-06-10 17:04, Tzva Adonai pisze:
Balcerowicz: więcej Polaków musi więcej pracować!
"W Polsce za mało ludzi pracuje.
Głupi kutas, nie widziałem pracowitszego narodu od Polaków.

A ile tych narodów widziałeś?

--
stevep

Data: 2010-06-11 16:55:31
Autor: konserwator

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hut504$g1l$1news.vectranet.pl...
[...]

2 na pewno...
polski i khazarski.
Kto i ile pracuje i jak ciezko widac na codzien... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-11 19:01:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 13:00, cirrus pisze:
[...]

Sporo. Wiesz, ja sobie wręcz nie wyobrażam np. holenderskiego lekarza pracującego na dwa etaty, nawet nie wspominając o trzech.

Data: 2010-06-12 11:59:03
Autor: u2
W dniu 2010-06-11 19:01, jadrys pisze:
Sporo. Wiesz, ja sobie wręcz nie wyobrażam np. holenderskiego lekarza
pracującego na dwa etaty, nawet nie wspominając o trzech.

Taki holenderski wracz zarabia godziwie na jednym etacie. U nas pracują
na trzech nędznych etatach i nie wyrabiają, bo mają trójkę bachorów, psa
i kochankę na utrzymaniu.

Data: 2010-06-12 13:20:11
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hutq5g$9mm$1news.onet.pl...
[...]

A z iloma holenderskimi lekarzami miałeś do czynienia?

--
stevep

Prof. Balcerowicz: "Polacy za mało pracują!"...