Prof. Bartoszewski, o co chodzi?

Data: 2013-09-06 09:32:42
Autor: donek999bronek
Prof. Bartoszewski, o co chodzi?
Pamietam jak 2 czy 3 lata temu w wywiadzie, nasz dzielny prof. powiedzial ze zostal zwolniony z obozu ze wzgledu na zly stan zdrowia. Czy ktos moze podac nazwisko innej osoby "zwolnionej" z obozu koncentracyjnego. O co chodzi z tym profesorem?

Data: 2013-09-06 18:36:07
Autor: Mark Woydak
Prof. Bartoszewski, o co chodzi?
Uzytkownik <jarek999zbawca@gmail.com> napisal w wiadomosci news:fdff33d9-f58b-4b1f-a3e4-4d4a6e31eec0googlegroups.com...
[...]

Doszli do wniosku, ze napletek mu sie jednak zsuwa i zwolnili. Masz z czyms problem?

MW

Data: 2013-09-06 19:34:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. Bartoszewski, o co chodzi?

Uzytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:fdff33d9-f58b-4b1f-a3e4-4d4a6e31eec0googlegroups.com...
[...]

==================================

Mój panie, czy wiesz w którym to bylo roku i dlaczego bylo mozliwe zwolnienie z obozu?
Jesli nie wiesz, to podkasaj rekawy i zabierz sie do pracy. Zapewniam, ze jesli zechcesz, to znajdziesz odpowiedz.
A moze jestes tak rozleniwiony, ze mamusia musi karmic cie lyzeczka, bo nie masz ochoty samodzielnie jesc.
Jesli chciales przysrac panu Bartoszewskiemu, to trafiles gównem w plot.

zirytowany

--
Dyskusja z wierzacym jest jak gra w szachy z golebiem. Niewazne, jak dobrze grasz, golab i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownice i bedzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-06 11:40:52
Autor: leming.show
użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Mój panie, czy wiesz w którym to bylo roku i dlaczego bylo mozliwe zwolnienie z obozu?

To zapytam inaczej, czy wiadomo ile osob zwolniono z obozow Oswiecim/Treblinka za sprawa Czerwonego Krzyza. W Treblince tez byly inspekcje CzK, tak dla picu ale byly, to ze 300 metrow dalej byly gazownie to  CzK nie wiedzial, przynajmniej oficjalnie. Prof. Bartoszewski w wywiadzie nie wyjasnil okolicznosci jego zwolnienia, powiedzial tylko że ze wzgledu na zly stan zdrowia.

Data: 2013-09-06 21:57:54
Autor: the_foe
W dniu 2013-09-06 20:40, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Z początku było to relatywnie duzo. Zwolniono miedzy innymi profesorów UJ. W obozie działała nawet oficjalna obozowa komisja lekarska, która miała badac czy wiezien jest w odpowiednim stanie zdrowotnym. OCzywoscie był to pic na wode, ale od czasu do czasu komisja musiała kogos wypuscic - Niemcy na poczatku wojny dosc mocno sie krygowali i starali sie o pozory. Komisje lekarskie były znane ze swojego skorumpowania, łapówką można było, w poczatkach istnienia obozu wyciagnac niemal kazdego. POnad polowa polskich wiezniów przezyła obóz. ok 1/3 pierwszych wiezniów, którzy byli zakwalifikowani jako grozni wrogowie rzeszy i teoretycznie mieli nigdy nie opuscic obozu.

--
@foe_pl

Data: 2013-09-07 12:36:09
Autor: Marek
Am Freitag, 6. September 2013 21:57:54 UTC+2 schrieb the_foe:

> [...]

Z początku było to relatywnie duzo. Zwolniono miedzy innymi profesorów UJ. W obozie działała nawet oficjalna obozowa komisja lekarska, która miała badac czy wiezien jest w odpowiednim stanie zdrowotnym. OCzywoscie był to pic na wode, ale od czasu do czasu komisja musiała kogos wypuscic - Niemcy na poczatku wojny dosc mocno sie krygowali i starali sie o pozory. Komisje lekarskie były znane ze swojego skorumpowania, łapówką można było, w poczatkach istnienia obozu wyciagnac niemal kazdego. POnad polowa polskich wiezniów przezyła obóz. ok 1/3 pierwszych wiezniów, którzy byli zakwalifikowani jako grozni wrogowie rzeszy i teoretycznie mieli nigdy nie opuscic obozu.

Ciekawe...
A ta wredna, antynazistowska propaganda twierdzila, ze jak ktos byl slabego zdrowia, to szedl od razu na kuracje cyklonem...

Data: 2013-09-07 09:06:48
Autor: Mark Woydak

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:b7a9c38d-ac4e-46c3-b9d9-f2c443a28045googlegroups.com...
[...]

Przeprowadz prywatne śledztwo, PiS na pewno cie wesprze!

MW

Data: 2013-09-07 12:00:35
Autor: leming.show
Prof. Bartoszewski, o co chodzi?
użytkownik Mark Woydak napisał:

Przeprowadz prywatne sledztwo, PiS na pewno cie wesprze!

MW

Przemyslawie, zainwestuj w koze albo w kozla. Jak Pan czlonek bedzie mial ciasno, moze Pani glowa zacznie funkcjonowac.

Prof. Bartoszewski, o co chodzi?