Prof. Binienda odnośnie Smoleńska.

Data: 2014-04-17 11:17:27
Autor: Michał
Prof. Binienda odnośnie Smoleńska.
Data: 2014-04-17 13:48:38
Autor: Trybun
Prof. Binienda odnośnie Smoleńska.
W dniu 2014-04-17 11:17, Michał pisze:
/18929

A jak brzmi opinia prof. Michała na ten temat?

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-17 20:25:09
Autor: Michał
W dniu 2014-04-17 13:48, Trybun pisze:
W dniu 2014-04-17 11:17, Michał pisze:
/18929

A jak brzmi opinia prof. Michała na ten temat?

  Cezary Gmyz znalazł trotyl we wraku. Czyli zamach, chociaĹź duĹźo okoliczności dodatkowych. WogĂłle nieprawdopodobne, ale udowodnione.

Data: 2014-04-17 20:31:23
Autor: u2
W dniu 2014-04-17 20:25, Michał pisze:
  Cezary Gmyz znalazł trotyl we wraku. Czyli zamach, chociaĹź duĹźo
okoliczności dodatkowych. Wogóle nieprawdopodobne, ale udowodnione.

jaki saper z tego Gmyza :)

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-18 06:55:03
Autor: Michał
W dniu 2014-04-17 20:31, u2 pisze:
W dniu 2014-04-17 20:25, Michał pisze:
  Cezary Gmyz znalazł trotyl we wraku. Czyli zamach, chociaĹź duĹźo
okoliczności dodatkowych. Wogóle nieprawdopodobne, ale udowodnione.

jaki saper z tego Gmyza :)

  Wyrzucili go z rzepy za to i resztę z "Do rzeczy". A propos kruszenia się kadłuba wraku to myślałem, czy ciekły azot dałby taki efekt.

Data: 2014-04-18 05:41:24
Autor: Marek
W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 06:55:03 UTC+2 użytkownik Michał napisał:

> jaki saper z tego Gmyza :)

  Wyrzucili go z rzepy za to i resztę z "Do rzeczy". A propos kruszenia się kadłuba wraku to myślałem, czy ciekły azot dałby taki efekt.

Przed upadkiem, caly kadlub samolotu zostal zanurzony w wielkim basenie wypelnionym cieklym azotem - niezla teoria.

Data: 2014-04-18 17:02:31
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 18 kwietnia 2014 14:41:

> [...]

Przed upadkiem, caly kadlub samolotu zostal zanurzony w wielkim basenie
wypelnionym cieklym azotem - niezla teoria.

Tam zaraz w basenie. Rosjanie przecież nałogowo piją ciekły azot czy tlen nawet. Widziałem na filmie jak jedna wypiła i nic jej się nie stało. :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-04-20 02:09:56
Autor: Michał
W dniu 2014-04-18 14:41, Marek pisze:
[...]

  Może jeśli coś osłabiło kadłub to wybuch paliwa mógłby to tłumaczyć. Pytanie gdzie paliwo jest w Tupolewach trzymane.

Data: 2014-04-19 17:13:52
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 02:09:56 UTC+2 użytkownik Michał napisał:

> [...]

  Może jeśli coś osłabiło kadłub to wybuch paliwa mógłby to tłumaczyć. Pytanie gdzie paliwo jest w Tupolewach trzymane.

W salonce.

Data: 2014-04-20 03:31:59
Autor: Michał
W dniu 2014-04-20 02:13, Stachu Chebel pisze:
[...]

  Śmieszy cię to żydku?

Data: 2014-04-20 05:36:40
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 03:31 Michał <micsz@onet.pl> pisze:

[...]

Takie debilki jak ty rzeczywiście śmieszą.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-20 09:44:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:liv82b$jk8$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2014-04-20 02:13, Stachu Chebel pisze:
Pytanie gdzie paliwo jest w Tupolewach trzymane.

W salonce.

 Śmieszy cię to żydku?

Nie tylko jego. Mnie też.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-04-18 04:29:41
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 20:25 Michał <micsz@onet.pl> pisze:

W dniu 2014-04-17 13:48, Trybun pisze:
W dniu 2014-04-17 11:17, Michał pisze:
/18929

A jak brzmi opinia prof. Michała na ten temat?

  Cezary Gmyz znalazł trotyl we wraku. Czyli zamach, chociaż dużo  okoliczności dodatkowych. Wogóle nieprawdopodobne, ale udowodnione..
Straszny niedacznik ten chmyz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-19 10:07:40
Autor: Trybun
[...]

Cezary Gymz to zawsze ma w zwyczaju znajdować to czego szuka, tak tacy jak on znajdują także dziury w całym.
Co do zamachu to owszem, prawie na 100% ta katastrofa zaistniała na skutek zamachu, jednak bez używania trotylu.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-18 04:28:59
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 13:48 Trybun <ilich@op.pl> pisze:

W dniu 2014-04-17 11:17, Michał pisze:
/18929

A jak brzmi opinia prof. Michała na ten temat?

Odpowiedź prof. Michała to wyłącznie michałki.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-18 06:55:48
[...]

[...]

[...]

[...]