Prof. Binienda współpracujący z NASA obnaża kłamstwa MAKu i komisji Millera

Data: 2012-01-25 03:28:51
Autor: muto2100
Prof. Binienda współpracujący z NASA obnaża kłamstwa MAKu i komisji Millera
Data: 2012-01-25 03:37:17
Autor: muto2100
Prof. Binienda współpracujący z NASA obnaża kłamstwa MAKu i komisji Millera
On 25 Sty, 12:28, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.wykop.pl/link/1018655/prof-binienda-wspolpracujacy-z-nasa-...

Te bzdury wypisywane w niektórych mediach i podawane przez wrogich
Polsce pismakłów są coraz większe...My leśnicy mierzymy średnicę
specjalnymi przyrzadami..ale najłatwiejszy sposób stosowany w praktyce
to mierzenie pnia na wysokości 1,30 m od ziemi!. ...Brzoza po łacinie:
"BETULA" z rodziny brzozowatych...z rzędu BUKOWCÓW należy do drzew o
średniej twardości. Początkowo pisano w mediacho 30 cm przekroju
brzozy...potem 40 cm...teraz juz 50 cm....Jako inzynier leśnik gdy to
czytam, to krew mnie zalewa...bo w życiu nie widziałem brzozy która na
wysokosci ok. 14-20 metrów miała by tak dużą średnicę...Brzoza to w
młodości strasznie giętkie, elastyczne jak końcówka wędki Drzewo to im
starsze tym bardziej kruche...w czasie mrozów same się łamią pod
ciężarem sniegu i mrozów! Tylko niektóre gatunki brzozy dochodza do 25
metrów...a na tej wysokości praktycznie nie ma pnia ale rozgałęzienia
konarów...

Data: 2012-01-25 04:03:23
Autor: Leszczur
On 25 Sty, 12:37, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
[...]

Ale radzieckie brzozy mają po 100 metrów wysokości, 50 cm średnicy od
ziemi aż po najwyższe konary oraz korę wzmacnianą stalą zbrojeniową i
tytanowymi ćwiekami!
Sam Stalin sadził je własną ręką, a Putin podlewał wodą z Bajkału,
więc nie mogą być inne!
W razie zdradzieckiego ataku przy użyciu maszyn latających nie tylko
odpowiadają ogniem z działek pokładowych, ale rozpylają również
sztuczną mgłę oraz zakłócają połączenia wideo mające na celu
ujawnienie całej prawdy!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-01-25 05:06:51
Autor: muto2100
On 25 Sty, 13:03, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

odpowiadają ogniem z działek pokładowych, ale rozpylają również
sztuczną mgłę oraz zakłócają połączenia wideo mające na celu

akurat   ten  wpis  znalazlem  na  jednym  z  forum    -wiec  go
przykleilem  tutaj     dajac  pod  dyskusjie!

Data: 2012-01-25 06:24:08
Autor: Leszczur
On 25 Sty, 14:06, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
> [...]

akurat   ten  wpis  znalazlem  na  jednym  z  forum    -wiec  go
przykleilem  tutaj     dajac  pod  dyskusjie!

OK. No to skomentowałem go tak jak na to zasługiwał. ;-)

Pozdro

L'e-szczur