Prof. Gross: "Polacy cieszyli się większą wolnością za Hitlera niż przez cały XX wiek"..

Data: 2011-01-07 09:16:39
Autor: Panslavista
Prof. Gross: "Polacy cieszyli się większą wolnością za Hitlera niż przez cały XX wiek"..
"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:366307c9-d131-463e-9410-ccaced081ebfs5g2000yqm.googlegroups.com...
"Tak, paradoksalnie Polacy cieszyli się większą wolnością w okresie
1939-1944 niż w ciągu całego stulecia... Sądzę, że można słusznie
przyjąć, że rozmnożenie się organizacji podziemnych i obfitość
konspiracyjnych inicjatyw należy zawdzięczać w znacznej mierze
istnieniu w Generalnej Guberni w czasie wojny swobody politycznej"

To fragment książki Jana Tomasza Grossa.  (Polish society under German
occupation : the Generalgouvernement, 1939-1944 , Princeton University
Press., Princeton 1979, str. 240)

http://www.wykop.pl/ramka/577115/polacy-cieszyli-sie-wieksza-wolnoscia-za-hitlera-niz-przez-caly-xx-wiek/

TO  NIE  BYŁA  WOLNOŚĆ.
TO  BYŁA  WOLA  WALKI  O  NIEPODLEGŁOŚĆ  I  NIEZALEŻNOŚĆ  OD EUROPY  POD GERMAŃSKIM  BUTEM.
I  OTO  ZA  WSTAWIENNICTWEM  PARCHÓW  Z  SYNAGOGI  SZATANA  STALIŚMY  SIĘ PODLEGLI  IV  RZESZY  NIEMIECKIEJ  ZWANEJ  UE....

Data: 2011-01-07 12:53:55
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a): http://www.scribd.com/doc/38779869/Ci%C4%99%C5%BCkie-czasy-dla-agentow

W sieci jest zamieszczona kopia ksiazki G. Rossa pt. Ciezkie czasy dla agentow.

Prosze ja przeczytac i dowiedziec sie kto tak naprawwde stoi za
przedsiebiorstwem holokaust, kto ten zamet w Polsce czyni.

Moze sie panu, panie hrabio nieco rozjasni w glowie o co w tym wszystkim chodzi.

Juz pisalem o Moskowi, a pan widze malo czyta i wyciaga prawidlowe wnioski z
faktow i otaczajacej pana rzeczywistosci . Na dodatek jeszcze pan pomaga w
szerzeniu polityki Moskowi wobec Polski i Europy.

Data: 2011-01-07 14:14:39
Autor: Panslavista
Prof. Gross:

"obserwator " <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ig72d3$coc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niech nie zapomina Pan, że ZSRR = ZSRE, oba twory parchacizmu.

Data: 2011-01-07 13:20:22
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Niech nie zapomina Pan, że ZSRR = ZSRE, oba twory parchacizmu.

zgadza sie, ale kto to wszytsko kruje i kogo w ty wykorzystuje, dowie sie pan
z tej wlasnie ksiazki do ktorej link podalem. G. Rossa z p. Michalkiewiczem (ten drugi bardziej oglednie) sporo na ten temat
pisza. Warto wiec ta ksiazke przeczytac aby zrozumiec o co toczy sie w tej
chwili ta wojna przede wszystki informacyjna, albo raczej dezinformacyjna.

Data: 2011-01-07 14:30:24
Autor: Panslavista
Prof. Gross:

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ig73um$heg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie muszę zgadzać się ze wszystkimi. Mną kieruje polska racja stanu - znana od prawie 1000 lat.
Oraz panslawizm - sposób na zakończenie rabunku Słowiańszczyzny i przeciw ciągłym zagrożeniom wojnami.

Data: 2011-01-07 13:34:54
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Nie muszę zgadzać się ze wszystkimi. Mną kieruje polska racja stanu - znana od prawie 1000 lat.

nie musi pan sie zgadzac, ale pan uczestniczy w dezinformacji korzystnej dla
Moskowi, a tragicznej w konsekwencjach dla Polski.
Oraz panslawizm - sposób na zakończenie rabunku Słowiańszczyzny i przeciw ciągłym zagrożeniom wojnami.

Panslavizm , zreszta tu juz o tym pisalem , to koncepcja wymyslona przez
rosyjskie, a pozniej kontynuowana przez sowieckie sluzby. Pan wypisujac tu tego typu komentarze po prostu pomaga Moskowi , smiertelnemu wrogowi swiata
cywiliowanego i Polski.

Data: 2011-01-07 13:40:21
Autor: obserwator
Prof. Gross:

Polska jest dla Moskowi glowna przeszkada przed ekspansja na zachod. To taki
chiski mur dla Moskowi, ktory probuja zniszczyc na swojej drodze do
zapanowania nad zachodna czescia Europy.   Warto wiecj myslec, kojarzyc fakty i wyciagac prawidlowe wnioski nawet z
ostatnich wydarzen o charakterze politycznym.

Data: 2011-01-07 15:06:43
Autor: Panslavista
Prof. Gross:

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ig7545$l1i$1inews.gazeta.pl...

[...]

To jest dążenie parchów poprzez masonerię i lewactwo - władza nie tylko nad Europą, ale całym światem.  Globalizm padnie jak ZSRR, i już padający ZSRE.

Data: 2011-01-07 14:34:47
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
To jest dążenie parchów poprzez masonerię i lewactwo - władza nie tylko nad Europą, ale całym światem.  Globalizm padnie jak ZSRR, i już padający ZSRE.

prosze przeczytac najpierw ksiazke ktora panu proponuje. Sam globalizm ma swoje dobre i zle strony. ZSRF to tylko przepoczwarzony CCCR.
Komunizm ma wiele twarzy i ciagle mutuje.

Lewactow ma swoje korzenie w komunizmie, ktorego ojczyzna byl CCCR.

Wiekszosc elit lewackich to glownie sowieccy agenci wplywu. Panie hrabio, a ilu lewakow nie ma korzeni zydowskich? Prosze sobie przeanalizowac zyciorysy polskich lewakow. To jest towarzystwo multinarodowe, ktore zostalo zarazone wirusem, pochodzacym
z CCCR.

Data: 2011-01-07 07:22:56
Autor: Marek
Prof. Gross:
On Jan 7, 3:34 pm, " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Prosze sobie przeanalizowac zyciorysy polskich lewakow.
To jest towarzystwo multinarodowe, ktore zostalo zarazone wirusem, pochodzacym
z CCCR.

To nieprawda..
Przesledzilem kiedys zyciorysy glownych propagatorow komunizmu z
przelomu IXX-XX wieku i wyszlo mi, ze rosyjscy i niemieccy byli w
rownym procencie reprezentowani.

E-zop

Data: 2011-01-07 15:38:57
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
On Jan 7, 3:34=A0pm, " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]

Przesledzilem kiedys zyciorysy glownych propagatorow komunizmu z
przelomu IXX-XX wieku i wyszlo mi, ze rosyjscy i niemieccy byli w

W Polsce chyba tak, zdanie drugie o towarzystwie multinacjonalnym mozna bylo zle zrozumiec, wiec uzupelniam: mnie chodzilo o spojrzenie na lewactwo w
kontekscje miedzynarodowym. --

Data: 2011-01-07 15:57:51
Autor: Panslavista
Prof. Gross:
" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ig78a7$1it$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem. Parchactwo jako sekta ma lewactwo wpisane w mentalność...

Data: 2011-01-07 15:22:35
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Nie wiem. Parchactwo jako sekta ma lewactwo wpisane w mentalność...

lewakami jest oficjalnie wiekszosc tych z Kremla jesli chodzi o idee popularyzowane wsrod Rosjan. Sami wladcy Kremla, kochaja ogomne pieniadzi i
wladze. Wiec lewakami raczej nie sa. To takie rozdwojenie jazni, jak w Polsce:
masom daja - lewactwo, a sobie kase i wladze.

Czy ci z Kremla sa wiec Zydami?

Data: 2011-01-07 16:35:13
Autor: Panslavista
Prof. Gross:

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ig7b3r$a5v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Filozoficznie: A gdzie jest brak szabesgojów?

Data: 2011-01-07 15:41:07
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
> Czy ci z Kremla sa wiec Zydami?

Filozoficznie: A gdzie jest brak szabesgojów?

 Putin i Miedwiediew to szabesgoje? Moze pan uzasadnic? To ciekawe?

Data: 2011-01-07 15:04:15
Autor: Panslavista
Prof. Gross:

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ig74pu$k3g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mało Pan wie na temat panslavizmu. Proszę temat przestudiować, jeżeli chce Pan ze mna dyskutować. Inna sprawa - jest Pan Słowianinem?

Data: 2011-01-07 14:40:11
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Mało Pan wie na temat panslavizmu. Proszę temat przestudiować, jeżeli chce Pan ze mna dyskutować.

wiem wystarczajaco duzo, aby go nie popularyzowac wsrod Polakow.
Inna sprawa - jest Pan Słowianinem?

a pan jest? Prosze opublikowac swoje badania genetyczne, to wowczas tego typu
podejrzenia ktore pan rzuca w sieci zawsze na osoby nie podzielajace pana
pogladow, beda mialy jakies podstawy byc traktowane powaznie.

Mam nadzieje, ze pan rozwieje podejrzenia osob ktore maja watpliwosci co do panskich genow.

Data: 2011-01-07 15:56:16
Autor: Panslavista
Prof. Gross:

"obserwator " <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ig78kb$2ls$1inews.gazeta.pl...
[...]

a pan jest?

Jestem i nie będę niczego udowadniał hołocie.

Data: 2011-01-07 15:16:14
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Jestem i nie będę niczego udowadniał hołocie.

jakby pan byl, to by pan to po prostu udowodnil, a nie reagowal agresja i
inwektywami na tego typu pytania.

Skoro ciagle pan podejrzewa innych o nie bycie Slowianami i jest to czesto
przezpanan uzywany argy ument ad personam w stosunku do dyskutanta, ktory nie
podziela panskicjh pogladow, to panska nie tylko powinnoscia, ale obowiazkiem
jest udowodnienie swojego pochodzenia genetycznego,a by rozwiac podejrzenie w
stosunku do pana.

Honorowy czlowiek i Polak w kazdym razie tak by zrobil. Mam nadzieje, ze
honoru panu nie brak i wyniki panskich badan genetycznych opublkuje pan w
koncu w polskiej sieci. Wie pan dlaczego to jest rowniez tak wazne? Dlatego, ze w Polsce od tzw.
transformacji ustrojowej nadal jakies grupy ludzi kreuja wroga i napuszczaja
na niego spoleczenstwo. Sa to metody niestety sowieckie, bowiem kiedy
inplantowano w Polsce komunizm, wrogami byli Polacy ktorzy walczyli o
suwerenna Polske (elite wymordowano w Katyniu).Wrogami byli burzuje, kulacy i kapitalisci. teraz w identyczny sposob, jakas grupa ludzi, na wrogow
wykreowala glownie Zydow, a nastepnie pisowcow.

Jednym slowem metody z przeciwnikiem politycznym te same, tylko przeciwnik
inaczej nazywany.

Pan bedzie wiec uprzejmy koniecznie te swoje badania genetyczne jednak
opublikowac, jesli nie chce pan aby pana podejrzewac, bezpodstawnie o
pomaganie polskiemu, smiertelnemu wrogowi - Moskowi.

Data: 2011-01-07 16:28:24
Autor: Panslavista
Prof. Gross:

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ig7anu$93b$1inews.gazeta.pl...
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):

Jestem i nie będę niczego udowadniał hołocie.

jakby pan byl, to by pan to po prostu udowodnil, a nie reagowal agresja i
inwektywami na tego typu pytania.

Jaka agresja?!  Nie napisałem, że uważam Pana za część hołoty.

[...]

Nie podejrzewam - większość wpływowych nie-Słowian jest powszechnie znana.

Honorowy czlowiek i Polak w kazdym razie tak by zrobil. Mam nadzieje, ze
honoru panu nie brak i wyniki panskich badan genetycznych opublkuje pan w
koncu w polskiej sieci.

Mój honor nigdzie nie jest zaangażowany i jest wyłącznie dla mnie.

[...]

He..he, moi przodkowie doskonale znali wrógów, ścinając im łby.
To ciągle ci sami.

Jednym slowem metody z przeciwnikiem politycznym te same, tylko przeciwnik
inaczej nazywany.

Jak każdy inny przeciwnik na świecie.

Pan bedzie wiec uprzejmy koniecznie te swoje badania genetyczne jednak
opublikowac, jesli nie chce pan aby pana podejrzewac, bezpodstawnie o
pomaganie polskiemu, smiertelnemu wrogowi - Moskowi.

Jasne, bo to nie Moskwa tylko jak słusznie Pan zauważył - mosiek.

No i ja nie piszę z tego adresu.

Data: 2011-01-07 15:52:05
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):

> jakby pan byl, to by pan to po prostu udowodnil, a nie reagowal agresja i
> inwektywami na tego typu pytania.

Jaka agresja?!  Nie napisałem, że uważam Pana za część hołoty.

owszem agresja i inwektywa pod adresem nie tylko moim, ale osob ktore maja
inne poglady od panskich. To nie jest uczciwa reakcja.

> [...]
> stosunku do pana.

Nie podejrzewam - większość wpływowych nie-Słowian jest powszechnie znana.

owszem podejrzewa pan ciagle, nawet mnie pan zaczal wypytywac o moje pochodzenie. Skoro pan chce znac pochodzenie osob z panem dyskutujacych w
sieci, to musi pan najpierw sam opublikowac swoje wyniki badan genetycznych.

To chyba logiczne?
> [...]
> koncu w polskiej sieci.

Mój honor nigdzie nie jest zaangażowany i jest wyłącznie dla mnie.

Honor ma podobno tez Michnik, tyle, ze on nie ukrywa swoich korzenie i walczy
z Polakami metodami podobnymi do panskich.

Michnik honorowym czlowiekiem, nazwal np. sowieckiego generala Jaruzelskiego.
Jaki ten general ma honor, to tez juz wiemy.

> [...]
> wykreowala glownie Zydow, a nastepnie pisowcow.

He..he, moi przodkowie doskonale znali wrógów, ścinając im łby.

a ile pan scial lbow panskim wrogom w PRL-u ?

> Jednym slowem metody z przeciwnikiem politycznym te same, tylko przeciwnik
> inaczej nazywany.

Jak każdy inny przeciwnik na świecie.

ale to jest przeciwnik wykreowany celowo. To wirtualny przeciwnik o ktorym
napisalem. Prawdziwy wrog Polakow, ukrywa sie za plecami tych wykreowanych wrogow.

> [...]
> pomaganie polskiemu, smiertelnemu wrogowi - Moskowi.

Jasne, bo to nie Moskwa tylko jak słusznie Pan zauważył - mosiek.

zle pan interpretuje. Prosze przeczytac ksiazke ktora polecam.
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> > http://www.gazeta.pl/usenet/

No i ja nie piszę z tego adresu.

a skad? dlaczego pan sie kamufluje?

Data: 2011-01-07 13:09:12
Autor: obserwator
Prof. Gross:
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):  i jeszcze jedno, warto zaczac myslec i wyciagac prawidlowe wnioski nawet z
tekstow zamieszczanych przez pewnych dezinformatorow na tej grupie do ktorych
nalezy takze tzva.

Jesli tzva pisze o Grossie, jego ksiazke kolejny raz reklamuje GW - to jaki z
tego wniosek, skoro wiadomo kim jest Michnik i jego GW?

Michnik i Gross - to maja zydowskie korzenie, ale sa oni przede wszytkim przedstawicielami *Moskowi* w Polsce i pracuja dla niej.

W ksiazce * Ciezkie czasy dla agentow* sa opisane pewne fakty historyczne i
mozna dowiedziec sie o tym, kto w rzeczysistosci stworzyl przedsiebiorstwo
holokaust i jaki byl w tym udzial np. Jaruzelskiego, przedstawiciela Moskowi
na Polske. Jest to takze jedna z przyczyn, dlaczego ten sowiecki general tak
jest troskliwie przez Moskowie ochraniany i zyje w dobrobycie do dzisiaj.

Warto wiecej czytac a nie bezmyslnie pomagac poskiemu wrogowi.

Data: 2011-01-07 14:18:05
Autor: boukun
Prof. Gross:

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig739o$fev$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdzie jest Rosja talmudysto? Hen, daleko. Kto nas dzisiaj łupi? Mamy talmudysto li i wyłącznie wewnętrznego wroga, który chce od swoich niegodziwości odwrócić uwagę, kierując obsesje na jakiegoś wyimaginowanego wroga. Rosja ma nas w dupie, zabrali się i pozostawili w samopas. A wy zdrajcy, popieracie wewnętrznego wroga, który nas Polaków gnębi i łupi...

Dzisiaj zdrajcom mówimy, nawróćcie się, bo lepszy dla was, byłby świt zimowy,
niż sznur i gałąź pod ciężarem zgięta...

boukun

Prof. Gross: "Polacy cieszyli się większą wolnością za Hitlera niż przez cały XX wiek"..