Prof. JOZEF SZANIAWSKI - WSPOMNIENIA

Data: 2012-09-08 19:07:25
Autor: emailstuffname@gmail.com
Prof. JOZEF SZANIAWSKI - WSPOMNIENIA
Data: 2012-09-09 09:28:33
Autor: Przemysław M.
Prof. JOZEF SZANIAWSKI - WSPOMNIENIA
Dnia Sat, 8 Sep 2012 19:07:25 -0700 (PDT), napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=0QOsMjBwB2s

Czyli co, Tusk czy Putin?

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-10 09:41:38
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 10 Wrz, 04:32, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Chiron" <eleu...@onet.eu> napisał w wiadomo¶cinews:k2k78m$bga$1node1.news.atman.pl...

> Użytkownik "WW" <wu...@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci

> Za wiki:

> "od 1996 do 2001 był profesorem nadzwyczajnym i prorektorem w Wyższej
> Szkole Dziennikarstwa im. Melchiora Wańkowicza. "
>http://pl.wikipedia.org/wiki/Józef_Szaniawski_(dziennikarz)

> Czyli_był_profesorem.

Dokładnie takim samym profesorem jak nauczyciel w liceum czy gimnazjum.
Lekarza nazywamy doktorem, mimo że nim nie jest.

nie, nie takim samym....

Data: 2012-09-10 10:02:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
Prof. JOZEF SZANIAWSKI - WSPOMNIENIA

Tytulem profesora bezprawnie posluguje sie W. Bartoszewski, ktory nie
uzyskal NIGDY nawet tytulu naukowego mgr.

Co ciekawe, Bartoszewski mimo braku podstawowego tytulu naukowego, byl
recezentem prac doktorskich:))

http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adys%C5%82aw_Bartoszewski

Data: 2012-09-10 17:42:52
Autor: Chiron
W dniu 2012-09-10 10:09, Chiron pisze:

"od 1996 do 2001 był profesorem nadzwyczajnym i prorektorem w Wyższej
Szkole Dziennikarstwa im. Melchiora Wańkowicza. "
http://pl.wikipedia.org/wiki/JĂłzef_Szaniawski_(dziennikarz)

Czyli_był_profesorem.

Kto i gdzie nadał mu tytuł profesora?

No ale my obaj powinniśmy poważnie podejść do tematu- nie tylko ja. Zgodzisz się? Zauważ, że najpierw piszesz, że kłamstwo na początku- bo nie był profesorem. A więc 2 sprawy:
1. skoro kłamstwo- to ktoś celowo wprowadza w błąd- proszę Cię, abyś to wykazał.

2. Daję Ci wiki- w moim przekonaniu źródło stara się być wiarygodne co do faktów- na tyle można mu ufać. Choć z wieloma interpretacjami nie zgadzam się. Tu chodzi o fakty. No i wiki np o Bartoszewskim nie pisze per "profesor". Ty- wyśmiewasz wiki- nie_dając_niczego_w_zamian.

Mało tego- żartujesz sobie chyba- teraz wymagasz, żebym to ja udowodnił, że był (czy nie) profesorem. Przecież to Twoje zadanie- podanie jakiegoś źródła temu przeczącego. Nawet chciałem już sam sprawdzić na liście ogólnopolskiej belwederskich profesorów- niestety, nie dla każdego jest dostęp.
http://www.ck.gov.pl/index.php/wykaz-osob-ze-stopniami-doktora-i-doktora-habilitowanego-oraz-tytulem-profesora

inne sÄ… uczelniane- czyli kaĹĽda uczelnia ma swoje.
To podasz źródło, że nie był profesorem nadzwyczajnym- więc de facto prawem kaduka używałtego tytułu?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-10 18:20:02
Autor: WW
W dniu 2012-09-10 17:42, Chiron pisze:
[...]

To niech ustalÄ… ci, co twierdzÄ…, ĹĽe byĹ‚ profesorem. W koĹ„cu to z nich zrobiĹ‚ balona.  :-)

2. Daję Ci wiki- w moim przekonaniu źródło stara się być wiarygodne co
do faktów- na tyle można mu ufać. Choć z wieloma interpretacjami nie
zgadzam siÄ™. Tu chodzi o fakty. No i wiki np o Bartoszewskim nie pisze
[...]

ogĂłlnopolskiej belwederskich profesorĂłw- niestety, nie dla kaĹĽdego jest
dostęp.
http://www.ck.gov.pl/index.php/wykaz-osob-ze-stopniami-doktora-i-doktora-habilitowanego-oraz-tytulem-profesora

Dziwne, bo ja uzyskałem dostęp tam bez trudu.
Na tej liście jest tylko jedno podobnie brzmiące nazwisko
Pani prof. dr. hab. Anna Szaniawska figurująca na liście pod numerem 8171
tu jest link.
https://polon.nauka.gov.pl/opi/aa/drh/zestawienie;jsessionid=552868EA89915039CD4B49D12B941DBF.NwsProdA?execution=e1s1

Pana Józefa Szaniawskiego NIE MA !!! na liście profesorów RP.

Oczekuje na stosowne wyrazy.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-09-10 09:39:16
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 10 Wrz, 12:20, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> No ale my obaj powinni¶my poważnie podej¶ć do tematu- nie tylko ja.
> Zgodzisz się? Zauważ, że najpierw piszesz, że kłamstwo na pocz±tku- bo
> nie był profesorem. A więc 2 sprawy:
> 1. skoro kłamstwo- to kto¶ celowo wprowadza w bł±d- proszę Cię, aby¶ to
> wykazał.

To niech ustal± ci, co twierdz±, że był profesorem. W końcu to z nich
zrobił balona.  :-)

Jako prorektor uczelni mial tytul profesora nadzwyczajnego, a nie
zwyczajnego. Taka wlasnie informacja jest podana pod linkiem ktora
zamiescil Chiron.

*Profesor nadzwyczajny (z łac. professor extraordinarius) - stanowisko
na uczelni przewidziane dla pracownika naukowego lub naukowo-
dydaktycznego, który ma stopień naukowy doktora habilitowanego lub
tytuł naukowy profesora[1]. Ustawodawca dopuszcza także zatrudnienie
na stanowisku profesora nadzwyczajnego osoby, która ma tylko stopień
naukowy doktora oraz znaczne i twórcze osi±gnięcia w pracy naukowej,
jednak tylko na podstawie umowy o pracę[2]. Stanowisko profesora
nadzwyczajnego jest niższe rang± od stanowiska profesora zwyczajnego*

http://pl.wikipedia.org/wiki/Profesor_nadzwyczajny

a tu link do tekstu we Wprost (pewnie to pismo jest dla was bardziej
miarodajne:))...w ktorym jest napisane iz prof. Jozef Szaniawski byl
prorektorem:

http://www.wprost.pl/ar/346592/Jozef-Szaniawski-spocznie-na-Powazkach-Ustalono-date-pogrzebu/

Data: 2012-09-10 22:22:39
Autor: Chiron
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k2l409$6jd$1node1.news.atman.pl...
[...]

Daj spokój- tu już naprawdę przesadziłeś. To żenada jest. Najpierw zarzucasz kłamstwo tym, co napisali o nim "profesor". Pokazuję Ci link z wiki, gdzie jest napisane, że był profesorem nadzwyczajnym w uczelni im.Melchiora Wańkowicza- a Ty nadal idziesz w zaparte, śmiejesz się z wiki- ale nie jesteś w stanie podać, z jakiego to źródła czerpiesz swoje rewelacje? Naprawdę- ŻENADA.

[...]

Nie udowodniłeś mi jakoś, że możesz wejśc na tę (podaną przeze mnie) stronę. Oczywiście- nie mam pewności, czy jest tam kompletna lista polskich naukowców- chociaż mam taką nadzieję. W końcu to strona rządowa. Napisałeś, że możesz tam wejść- no to jak to zrobiłeś? Może gdzieś wrzucisz tę listę? Podałeś za to stronę www, na której nawet jako doktor nie figuruje Szaniawski. A jego praca doktorska jest faktem.
https://polon.nauka.gov.pl/opi/aa/drh/zestawienie;jsessionid=54EFF636C0671CF4DCDFD0AA4C113A04.NwsProdA?execution=e1s1

trudno mi więc uznać, że tam znajdę kompletną listę.

Data: 2012-09-10 22:41:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k2li6f$v21$1node1.news.atman.pl...
trudno mi więc uznać, że tam znajdę kompletną listę.

Lepper też był profesorem. Kupił se ten tytuł od Ukraińców (chyba). Może zaprzeczysz?

Data: 2012-09-10 14:03:11
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 10 Wrz, 16:41, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Chiron" <eleu...@onet.eu> napisał w wiadomo¶cinews:k2li6f$v21$1node1.news.atman.pl...

> trudno mi więc uznać, że tam znajdę kompletn± listę.

Lepper też był profesorem. Kupił se ten tytuł od Ukraińców (chyba). Może
zaprzeczysz?

ale prof. Jozef Szaniawski tytulu sobie nie kupil. Bartoszewski -
autorytet PO, uzywa tytulu prof. zupelnie bezpodstawnie. To jest OKI??

Data: 2012-09-11 10:20:04
Autor: WW
Prof. JOZEF SZANIAWSKI - WSPOMNIENIA
W dniu 2012-09-10 22:22, Chiron pisze:

Nie udowodniłe¶ mi jako¶, że możesz wej¶c na tę (podan± przeze mnie)
stronę. Oczywi¶cie- nie mam pewno¶ci, czy jest tam kompletna lista
polskich naukowców- chociaż mam tak± nadzieję. W końcu to strona
rz±dowa. Napisałe¶, że możesz tam wej¶ć- no to jak to zrobiłe¶? Może
gdzie¶ wrzucisz tę listę? Podałe¶ za to stronę www, na której nawet jako
doktor nie figuruje Szaniawski. A jego praca doktorska jest faktem.
https://polon.nauka.gov.pl/opi/aa/drh/zestawienie;jsessionid=54EFF636C0671CF4DCDFD0AA4C113A04.NwsProdA?execution=e1s1

"Nie dyskutuj z debilem, ¶ci±gnie cię do swego poziomu i zabije do¶wiadczeniem"

Żegnam
WW

Data: 2012-09-11 04:29:55
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 04:20, WW <wu...@vp.pl> wrote:
> [...]

>https://polon.nauka.gov.pl/opi/aa/drh/zestawienie;jsessionid=54EFF636....

"Nie dyskutuj z debilem, ¶ci±gnie cię do swego poziomu i zabije

brak argumentow i ewidentne zaprzeczanie faktom - tez mozna w ten
sposob skomentowac, byle *prawda8 byla po naszej stronie.
Bardzo demokratyczne podejscie do dyskusji:))

Data: 2012-09-11 16:05:20
Autor: WW
W dniu 2012-09-11 13:29,  pisze:

brak argumentow i ewidentne zaprzeczanie faktom -

Jakich argumentów i jakich faktów?
Na oficjalnej stronie komisji stopni i tytułów ten pan nie jest ujęty w spisie profesorów.
Nikt z poza tej listy nie ma prawa używać tytułu profesora.
To jest fakt. Jakich jeszcze oczekujesz faktów?

Gdy fakty nie pasuj± do teorii, tym gorzej dla faktów?
Szkoda mi czasu na rozmowy z kim¶, kto kwestionuje fakty.
Je¶li uważa, że p. Szaniawski jest profesorem, to niech poda, gdzie, kto   i kiedy przyznano mu ten tytuł.
Wtedy będziemy mówili o "faktach".

WW

Data: 2012-09-11 16:37:19
Autor: Chiron
Prof. JOZEF SZANIAWSKI - WSPOMNIENIA

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k2ngf6$jlb$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-09-11 13:29,  pisze:

[...]

Byłem na obronie pracy doktorskiej. Poczytaj sobie dorobek, opinie:

http://medindex.pl/frontend_dev.php/show/048d7bac-6e65-8270-0833-f2585f7f94f9/gabinet_lekarski_medax_elzbieta_makowiecka_kardiolog.html

W Twoim wykazie ta pani nie figuruje:
https://polon.nauka.gov.pl/opi/aa/drh/zestawienie;jsessionid=2A31DE8F32D1BA706D26801BC60EC04A.NwsProdA?execution=e1s1

s± 3 doktor o tym nazwisku- ale  nie ona. Uznałem, że jest to zła wyszukiwarka (albo niekompletna).

Skoro wszyscy wokół twierdz± o opopularnej osobie, że jest profesorem- a Ty twierdzisz, że z pewno¶ci± nie- i na dodatek nie chcesz podać Ľródła tej swojej wiedzy, no to chyba rozumiesz, że trudno traktować Cię poważnie? Na dodatek kończysz dyskusję bluzgami- ok. Ja się nie gniewam. Wystawiasz SOBIE opinię- nie mnie.

--

Chiron

Data: 2012-09-11 16:49:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. JOZEF SZANIAWSKI - WSPOMNIENIA

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k2niav$q8d$1node2.news.atman.pl...

W dniu 2012-09-11 13:29,  pisze:

[...]

Ależ ty upierdliwy jeste¶. S± w Polsce dwa rodzaje tytułów profesorskich. Jeden - tytuł naukowy (profesor zwyczajny czyli belwederski). Drugi zwyczajowy, nadawany wykładowcom uniwersyteckim posiadaj±cym co najmniej stopień naukowy doktora habilitowanego (profesor nadzwyczajny).
Filipinki (taki zespół kobiecy ¶piewaj±cy piosenki) też nadawały tytuły profesorskie. Pamiętam jak±¶ piosenkę o jakim¶ profesorze.
Jest jeszcze jeden tytuł profesorski (lepperowski) nadawany na Ukrainie.

Do wyboru, do koloru!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-09-11 10:47:02
Autor: Chiron
Prof. JOZEF SZANIAWSKI - WSPOMNIENIA
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k2ms7o$jff$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jakiez to typowe: pokazalem Ci, ze ta wyszukiwarka jest wadliwa lub lista niekompletna- to nazywasz  mnie debilem. Mozesz tez wrzucic tam znanego sobie doktora (jak ja to zrobilem)- ja nie znalazlem. Naprawde, typowe.

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Prof. JOZEF SZANIAWSKI - WSPOMNIENIA