Prof. Legutko: Patrzę na Tuska i żółć mnie zalewa z zazdrości

Data: 2019-05-24 16:31:41
Autor: Pajdak
Prof. Legutko: Patrzę na Tuska i żółć mnie zalewa z zazdrości
troll kremlowski
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qc8uhp$ntg$1gioia.aioe.org...
Prof. Legutko: Patrzę na Tuska, jak na rzadki przypadek zła w polityce

Biedny ten profesor (?) Legutko. Rzadki okaz nieudacznika ale prawdziwy z niego patriota i katolik!

https://sciaga.pl/tekst/78840-79-10_przykazan_bozych

8. Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliżniemu swemu.

W niedzielę jeszcze przed wrzuceniem na siebie głosu do urny - profesorze - do spowiedzi!

--
Pajdak

Prof. Legutko: Patrzę na Tuska i żółć mnie zalewa z zazdrości