Prof. Pawłowicz o niekonstytucyjności Trybunału Konstytucyjnego

Data: 2015-12-06 17:34:17
Autor: u2
Prof. Pawłowicz o niekonstytucyjności Trybunału Konstytucyjnego
jest sporo niekonstytucyjnych zapisów o Trybunale Konstytucyjnym w ustawie napisanej przez sędziów TK

aż się zdziwiłem, że sędziowie TK mogli wymyślić takie bzdury:)

http://telewizjarepublika.pl/Studio-republika-odc-100-201516-trybunal-konstytucyjny-o-co-chodzi,video,2074.html

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 17:42:32
Autor: Mark Woydak
Prof. Pawłowicz o niekonstytucyjności Trybunału Konstytucyjnego
W O N !!!!

przydupas pawĹ‚owicz  "u2" <u_2@o2.pl> napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci news:56646387$0$692$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2015-12-06 19:00:29
Autor: Budzik
Prof. Pawłowicz o niekonstytucyjno¶ci Trybunału Konstytucyjnego
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

jest sporo niekonstytucyjnych zapisów o Trybunale Konstytucyjnym w ustawie napisanej przez sędziów TK

aż się zdziwiłem, że sędziowie TK mogli wymy¶lić takie bzdury:)

http://telewizjarepublika.pl/Studio-republika-odc-100-201516-trybunal-k
onstytucyjny-o-co-chodzi,video,2074.html
Krystyna Pawłowocz mówi ze wyborów nei da się cofn±c :) ROTFL - ostatnio próbowali, krzyczac przy kazdych przegranych wyborach, ze nast±piło fałszerstwo.

Wywiad prowadzi pani Stankiewicz o której nawet Paweł Lisicki mówi, że jest nieobiektywna. Brawo klakierzy!

Data: 2015-12-06 20:48:24
Autor: u2
W dniu 2015-12-06 o 20:00, Bucek pisze:
Wywiad prowadzi pani Stankiewicz o której nawet Paweł Lisicki mówi, że jest
nieobiektywna. Brawo klakierzy!

bucu¶, Lisicki wierzy w smoleńsk± brzozę, a nie wszyscy należ± do waszej sekty bucu¶:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-06 20:35:05
Autor: Budzik
[...]

Teraz jestem według ciebie z sekty smolenskiej?

Data: 2015-12-06 21:44:23
Autor: u2
W dniu 2015-12-06 o 21:35, Bucek pisze:
Teraz jestem według ciebie z sekty smolenskiej?

zawsze byles, bo zadne argumenty do ciebie nie docieraja bucu¶, dlatego jeste¶ bucusiem:)

Data: 2015-12-06 23:00:50
Autor: Budzik
[...]

Juz ci pisałem, ze takie słowa z ust takiego rdzennego debila jak ty to tylko komplement.
Sposób w jaki wyrazasz sie na grupie nie mówi nic o mnie - mowi tylko o tobie i niestety o twoich rodzicach. Porazka rodzicielska i tyle.

Prof. Pawłowicz o niekonstytucyjności Trybunału Konstytucyjnego