Prof. Paweł Artymowicz rozgryzł teorię zamachu

Data: 2013-04-08 12:24:46
Autor: xan
Prof. Paweł Artymowicz rozgryzł teorię zamachu
Prof. Paweł Artymowicz z uniwerku z Toronto, wypunktował dokładnie "luki" i "braki" w teorii zamachu Antka i jego ekspertów.

Jeden faktu który ł±czy Prof. Paweł Artymowicz i ekspertów Antka jest to ze nie s± ekspertami w dziedzinie badań katastrof lotniczych.

W TVN24 wkrótce będzie cały wywiad z symulacj± :D

Czy pan Gmyz już zacz±ł lustrować rodzinę profesora ?

Data: 2013-04-08 03:45:23
Autor: muto2100
On 8 Kwi, 12:24, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
[...]

tego  blazna    z  Toronto    juz  tu  podalem  linka    -toc  to
idiota!

Data: 2013-04-08 12:49:41
Autor: xan
W dniu 08.04.2013 12:45, muto2100 pisze:
[...]

zapewne jak by popierał teorię zamacha byłby czołowym ekspertem uznawanym przez całe grono sPiSkowe.

Data: 2013-04-08 04:00:21
Autor: muto2100
On 8 Kwi, 12:49, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> tego  blazna    z  Toronto    juz  tu  podalem  linka    -toc  to
> idiota!

zapewne jak by popierał teorię zamacha byłby czołowym ekspertem
uznawanym przez całe grono sPiSkowe.

juz  o  nim  wiedzialem     bo   miieszkalem    w  Toronto    prawie
przez   okres   30   lat    i  moglbym    tu   cos  napisac
wiecej    niz   tobie   mogloby  sie  wydawac!     Znam     te
cale    towarzystwo    lewackich     szmaciarzy

Data: 2013-04-08 14:49:14
Autor: xan
W dniu 08.04.2013 13:00, muto2100 pisze:
[...]

i zapewne też jeste¶ profesorem fizyki

Data: 2013-04-08 14:52:44
Autor: u2
Prof. Paweł Artymowicz rozgryzł teori ę zamachu
W dniu 2013-04-08 14:49, xan pisze:
i zapewne teĹĽ jesteĹ› profesorem fizyki

Jestem magistrem inzynierem i na fizie sie znam wiec nie wciskaj mi kitu o pancernej brzozie tepaku.

Data: 2013-04-08 15:28:19
Autor: xan
W dniu 08.04.2013 14:52, u2 pisze:
W dniu 2013-04-08 14:49, xan pisze:
i zapewne też jeste¶ profesorem fizyki

Jestem magistrem inzynierem i na fizie sie znam wiec nie wciskaj mi kitu
o pancernej brzozie tepaku.

Jak już to jeste¶ ubekiem to widać, słychać i czuć.

Data: 2013-04-08 15:36:38
Autor: u2
Prof. Paweł Artymowicz rozgryzł teori ę zamachu
W dniu 2013-04-08 15:28, xan pisze:
Jak już to jesteś ubekiem to widać, słychać i czuć.

E nie, ty piszesz ciagle o sobie xam.

Data: 2013-04-08 15:49:07
Autor: xan
W dniu 08.04.2013 15:36, u2 pisze:
W dniu 2013-04-08 15:28, xan pisze:
Jak już to jeste¶ ubekiem to widać, słychać i czuć.

E nie, ty piszesz ciagle o sobie xam.

Pisz co chcesz nie przykryjesz gównianego swojego Ubeckiego pochodzenia niczym - a smród się niesie

Data: 2013-04-08 15:51:07
Autor: u2
W dniu 2013-04-08 15:49, xan pisze:
W dniu 08.04.2013 15:36, u2 pisze:
W dniu 2013-04-08 15:28, xan pisze:
Jak już to jesteś ubekiem to widać, słychać i czuć.

E nie, ty piszesz ciagle o sobie xam.

Pisz co chcesz nie przykryjesz gĂłwnianego swojego Ubeckiego pochodzenia
niczym - a smrĂłd siÄ™ niesie

To wywietrz w koncu pokoj xam...-;)

Data: 2013-04-08 18:26:56
Autor: xan
W dniu 08.04.2013 15:51, u2 pisze:
[...]

Dzieki takim ubekom jak ty nie mam pokoju, nie mam co wietrzyć :D

Data: 2013-04-08 19:34:58
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 14:52:

W dniu 2013-04-08 14:49, xan pisze:
i zapewne też jeste¶ profesorem fizyki

Jestem magistrem inzynierem i na fizie sie znam wiec nie wciskaj mi kitu
o pancernej brzozie tepaku.

Co Ty tu będziesz pitolił? Jak drzewo, to trzeba przesłuchać - dendrologa. :)

Data: 2013-04-08 15:30:58
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-08 12:24, xan pisze:
Prof. Paweł Artymowicz z uniwerku z Toronto, wypunktował dokładnie "luki" i "braki" w teorii zamachu Antka i jego ekspertów.

Tzn. - któr± teorię, bo było już w wydaniu posła Macierewicza ich sporo?

Data: 2013-04-08 16:59:25
Autor: matusm
Prof. Paweł Artymowicz rozgryzł teorię zamachu

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kju5tf$gbe$1news.icm.edu.pl...
[...]

No,,,dawali paszporciki,dawali i to nie za masło.¦piochy bed± sie budzic z hibernacji trzeba zapłacić dług ciagle pod nadzorem,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-04-08 18:28:14
Autor: xan
W dniu 08.04.2013 16:59, matusm pisze:

[...]

nie mów ten też jest ¶piochem  ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wies%C5%82aw_Binienda

Wyjechał do USA w 1982.

Prof. Paweł Artymowicz rozgryzł teorię zamachu