Prof, Pawel Wieczorkiewicz o Walesie i Michniku.

Data: 2012-01-18 19:48:55
Autor: u2
Prof, Pawel Wieczorkiewicz o Walesie i Michniku.
W dniu 2012-01-18 15:21,  Obserwator pisze:
Przykład Michnika jest dla mnie wstrząsający. Człowiek, który walczył o wolność słowa, zachowuje się jak zamordysta,
totalitarysta.

A kiedyz to on walczyl o swobode slowa ? Doskonale pamietam lata 80-te
ub. wieku i niczego takiego nie zauwazylem :)

Data: 2012-01-18 19:00:24
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

A kiedyz to on walczyl o swobode slowa ? Doskonale pamietam lata 80-te
ub. wieku i niczego takiego nie zauwazylem :)

 w/g Encyklopedii -Solidarnosci walczyl o wiele...i dostal wiele nagrod od wielu..:))

http://www.encyklopedia-solidarnosci.pl/wiki/index.php?title=Adam_Michnik

Data: 2012-01-18 22:02:39
Autor: u2
W dniu 2012-01-18 20:00,  Obserwator pisze:
A kiedyz to on walczyl o swobode slowa ? Doskonale pamietam lata 80-te
> ub. wieku i niczego takiego nie zauwazylem :)

 w/g Encyklopedii -Solidarnosci walczyl o wiele...i dostal wiele nagrod od wielu..:))

List do POP PZPR to walka o wolnosc slowa ? Przeciez to ukladanie sie z
komuchami :)

Data: 2012-01-18 22:44:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f173373$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
> ub. wieku i niczego takiego nie zauwazylem :)

 w/g Encyklopedii -Solidarnosci walczyl o wiele...i dostal wiele nagrod

List do POP PZPR to walka o wolnosc slowa ? Przeciez to ukladanie sie z
komuchami :)

A co ty w owym czasie robiłeś? Pieluchy brudziłeś? Coś jeszcze?

Data: 2012-01-19 10:46:42
Autor: Pan hrabia Bobrowski
> [...]

> ub. wieku i niczego takiego nie zauwazylem :)

 w/g Encyklopedii -Solidarnosci walczyl o wiele...i dostal wiele nagrod

List do POP PZPR to walka o wolnosc slowa ? Przeciez to ukladanie sie z
komuchami :)

Jasne. Nagrodę Nobla przyznano Jarosławowi Kaczyńskiemu, a odebrała żona Danuta bo nasz bohater w tym czasie walczył z komuną.

BBR

Data: 2012-01-18 20:35:55
Autor:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

A kiedyz to on walczyl o swobode slowa ? Doskonale pamietam lata 80-te
ub. wieku i niczego takiego nie zauwazylem :)

A cóześ ty u2 mogłeś zauwazyć , kiej ciangle ześ zioła s metraciente kopcił i
jabcoki wpiwnicy łobaloł :)

MH

--

Prof, Pawel Wieczorkiewicz o Walesie i Michniku.