Prof. Rońda przyznał w TV Trwam, że minął się z prawdą. "Piloci zeszli poniżej 100 m, a z dokumentem blefowałem"

Data: 2013-10-17 10:39:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. Rońda przyznał w TV Trwam, że minął się z prawdą. "Piloci zeszli poniżej 100 m, a z dokumentem blefowałem"
Portal Gazeta.pl przypomniał, że na początku kwietnia 2013 roku, podczas dyskusji, jaką zorganizowano w studiu TVP 1 po emisji filmów o katastrofie smoleńskiej, prof. Rońda oznajmił, iż piloci tupolewa nie zeszli poniżej wysokości 100 metrów. Wczoraj, goszcząc w studiu Telewizji Trwam, profesor przyznał jednak, że "trochę zagrał z panem Kraśką" [Piotr Kraśko prowadził debatę w TVP – przyp. red.].

 – Oni zeszli poniżej 100 metrów, byli gdzieś na wysokości między 50 a 60 metrów, ale ponieważ wtedy sprawa dotyczyła tego, że za wszelką cenę zespół pana Laska czy pana Millera chciał udowodnić, że przyczyną katastrofy było zejście poniżej wysokości decyzyjnej, a ona była na wysokości poniżej 100 metrów, więc ja zaatakowałem tę koncepcję zupełnie, że tak powiem, w sposób niespodziewany – oświadczył prof. Rońda.

W trakcie kwietniowej dyskusji ekspert powoływał się na tajemniczy dokument z Rosji, który trafił w jego ręce. Prof. Rońda nie zdradził wówczas, kto przekazał mu ów dokument, ale zapewnił, że może dostarczyć oryginalny egzemplarz. Okazało się, że także ten wątek był elementem "gry". – Później ta opowieść o tym dokumencie, to był blef. Tam, w tym dokumencie, nic nie było – przyznał z uśmiechem profesor, który pracuje w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

http://tiny.pl/qxvhw

Jaja jak berety. Profesor o umyśle 5 letniego dziecka raduje się, że zrobił komuś kawał. Na moje oko to tu tylko psychiatra.

ubawiony

Data: 2013-10-17 02:27:45
Autor: Pomian
Prof. Roda przyzna w TV Trwam, e min si z prawd. "Piloci zeszli poniej 100 m, a z dokumentem blefowaem"
W dniu czwartek, 17 padziernika 2013 10:39:43 UTC+2 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:

Jaja jak berety. Profesor o umyle 5 letniego dziecka raduje si, e zrobi komu kawa. Na moje oko to tu tylko psychiatra.

Czy tam, pod skrzydami Macierewicza, jest kto w ogle przy zdrowych zmysach?
Macierewicz to psychopata i takimi si otacza. Kaczyski doskonale zdaje sobie z tego spraw, ale premedytacj wykorzystuje chorych ludzi.

tp

Data: 2013-10-17 11:42:34
Autor: A. Filip
Prof. Rońda przyznał w TV Trwam,
Pomian <pomian07@gmail.com> pisze:
W dniu czwartek, 17 października 2013 10:39:43 UTC+2 użytkownik Bogdan
Idzikowski napisał:
[...]
Jaja jak berety. Profesor o umyśle 5 letniego dziecka raduje się, że zrobił komuś kawał. Na moje oko to tu tylko psychiatra.

Czy tam, pod skrzydłami Macierewicza, jest ktoś w ogóle przy zdrowych
zmysłach?  Macierewicz to psychopata i takimi się otacza. Kaczyński
doskonale zdaje sobie z tego sprawę, ale premedytacją wykorzystuje
chorych ludzi.

Chorzy być może (dla więcej niż nielicznych), całkiem politycznie
skuteczni zaś na pewno. Z w miarę świeżych (dwóch) sondaży które
pamiętam ponad 30% polaków dopuszczało możliwość zamachu a trochę mniej
niż 20% wierzyło w zamach. Nazywając 20-30% wyborców idiotami "raczej" ich do niczego nie przekonasz :-)

--
A. Filip
Szczęśliwi żyją dłużej.   -- Przysłowie angielskie

Data: 2013-10-17 05:50:25
Autor: Pomian
Prof. Roda przyzna w TV Trwam, e min si z prawd. "Piloci zeszli poniej 100 m, a z dokumentem blefowaem"
W dniu czwartek, 17 padziernika 2013 11:42:34 UTC+2 uytkownik A. Filip napisa:

Chorzy by moe (dla wicej ni nielicznych), cakiem politycznie

skuteczni za na pewno. Z w miar wieych (dwch) sonday ktre

pamitam ponad 30% polakw dopuszczao moliwo zamachu a troch mniej

ni 20% wierzyo w zamach. Nazywajc 20-30% wyborcw idiotami "raczej" ich do niczego nie przekonasz :-)

Nie nazywam ich idiotami jednak, eby uwierzy w zamach trzeba by kompletnym idiot. Lech Kaczyski, najgorszy prezydent w dziejach Polski, dobija ju do koca swej niesawnej prezydentury. Szans na reelekcje nie mia adnych. Gdy wsiada do samolotu, by ju trupem politycznym. Gdyby nie bezsensowna mier, w tragicznym wypadku, mier ktrej mg atwo unikn i take ocali pozostaych zaproszonych przez siebie do samolotu. Nigdy by nie zosta pochowany na Wawelu. Nikomu by nie przyszo do gowy, eby jego imieniem nazwa chociaby jaki zapyzia zauek w Pcimiu Dolnym. Wynika z tego, e beneficjentami tej tragedii jest familia Kaczyskich, ale przecie tylko idiota mgby ich podejrzewa o zamach.

tp

Data: 2013-10-17 20:06:36
Autor: the_foe
W dniu 2013-10-17 14:50, Pomian pisze:
Nie nazywam ich idiotami jednak, eby uwierzy w zamach trzeba by kompletnym idiot.

To s osoby zmanipulowane.
Idiotami nazwabym tylko tych ktrzy nie wierz w zamach i maja zamiar glosowac na PIS.

--
@foe_pl

Data: 2013-10-17 11:00:17
Autor: Budzik
Prof. Roda przyzna w TV Trwam, e min si z prawd. "Piloci zeszli poniej 100 m, a z dokumentem blefowaem"
Osobnik posiadajcy mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

http://tiny.pl/qxvhw

Jaja jak berety. Profesor o umyle 5 letniego dziecka raduje si, e
zrobi komu kawa. Na moje oko to tu tylko psychiatra.

Kurcze, Bogdan, pisz, ze to nie jest z ASZDziennika...
Bo myslaem, ze znowu to tylko dowcip...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-10-17 15:05:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. Roda przyzna w TV Trwam, e min si z prawd. "Piloci zeszli poniej 100 m, a z dokumentem blefowaem"

Uytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomoci news:17102013.49C6E951budzik61.poznan.pl...
[...]

To jest najprawdziwsza prawda. Peno o tym w internecie. Profesor, o ile mona go tak nazywa, da plam. Normalny czowiek, ze wstydu po takiej kompromitacji, schowaby si w mysi dziur. Ale to nie s normalni ludzie.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzcym jest jak gra w szachy z gobiem. Niewane, jak dobrze grasz, gob i tak przewrci wszystkie figury, nasra na szachownic i bdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-17 14:38:28
Autor: Budzik
[...]

Ja tam sie ciesze, ze on jednak robi sobie jaja.
Bo boje sie, ze niektrzy (patrz Pan Prezes) naprawde w to wierz...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Przepis na dziecko: 25dag mioci, 25dag namitnoci, 2 jajka,
4 kolana. Ubija do rana a powstanie piana. Odstawi na 9 miesicy
i kupic wzek dziecicy. ;-)

Data: 2013-10-17 18:37:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. Roda przyzna w TV Trwam, e min si z prawd. "Piloci zeszli poniej 100 m, a z dokumentem blefowaem"

Uytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomoci news:17102013.1883743Bbudzik61.poznan.pl...
[...]

Wczoraj sobie poogldaem prezesa w rozmowie z Antkiem Policmajstrem ,tu przed rozpoczciem seansu skypowego (tv ich podsuchaa). Prezes by bardzo niekontaktowy. Wydawao si, e odlecia. Moe za duo tabletek wzi?

ubawiony i ucieszony odlotem prezesa

Data: 2013-10-17 17:00:26
Autor: Budzik
[...]

Widziaem.
Moe mia przeczucie, ze cos sie wydarzy...?

BTW podobno konferencja PZPN i skypowanie skonczyo sie podobnym wdzwanianiem?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Miosierdzie jest pocztkiem okruciestwa.
Frank Herbert

Data: 2013-10-17 20:08:56
Autor: the_foe
Prof. Roda przyzna w TV Trwam, e min si z prawd. "Piloci zeszli poniej 100 m, a z dokumentem blefowaem"
ubawiony i ucieszony odlotem prezesa

bedziesz mniej sie cieszy gdy bedzie tak odrealniony jako premier.

--
@foe_pl

Data: 2013-10-17 11:37:34
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

To ile procent politykierstwa RP3 ty byś na tej zasadzie pozamykał w
psychiatryku? :-) [z różnych stron walki rząd-opozycja]

Po za tym w tym kontekście przypomina mi się fundament biurokracji:
"Mowa trawa, papier grunt".

--
A. Filip
Chłop robotny i baba pyskata zawojują pół świata.

Data: 2013-10-17 18:58:26
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:525fa252$0$2287$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie ważne czy 100 m czy 99 albo 51,5. Ważne DLACZEGO LĄDOWAŁ W MGLE GĘSTEJ JAK MLEKO. KTO KAZAŁ PILOTOM LADOWAĆ? Putin?

MW -- -

Data: 2013-10-17 20:18:15
Autor: matusm
[...]

Kolejny raz udowodniono całemu spoleczenstwu,że niby prawqica będzie robila wszystko by wykazac ,ze tylko komuniści nadaja się do rzadzenia ,Nie ma czemu siędziwic pierwszy prezydent  PRL bis konfident to ta cała prawica tez jest pod dyktat,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Prof. Rońda przyznał w TV Trwam, że minął się z prawdą. "Piloci zeszli poniżej 100 m, a z dokumentem blefowałem"