Prof. Rońda przyznał w TV Trwam, że minął się z prawdą. "Piloci zeszli poniżej 100 m, a z dokumentem blefowałem"

Data: 2013-10-17 18:58:26
Autor: Mark Woydak
Prof. Rońda przyznał w TV Trwam, że minął się z prawdą. "Piloci zeszli poniżej 100 m, a z dokumentem blefowałem"
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:525fa252$0$2287$65785112news.neostrada.pl...
Portal Gazeta.pl przypomniał, że na początku kwietnia 2013 roku, podczas dyskusji, jaką zorganizowano w studiu TVP 1 po emisji filmów o katastrofie smoleńskiej, prof. Rońda oznajmił, iż piloci tupolewa nie zeszli poniżej wysokości 100 metrów. Wczoraj, goszcząc w studiu Telewizji Trwam, profesor przyznał jednak, że "trochę zagrał z panem Kraśką" [Piotr Kraśko prowadził debatę w TVP – przyp. red.].

– Oni zeszli poniżej 100 metrów, byli gdzieś na wysokości między 50 a 60 metrów, ale ponieważ wtedy sprawa dotyczyła tego, że za wszelką cenę zespół pana Laska czy pana Millera chciał udowodnić, że przyczyną katastrofy było zejście poniżej wysokości decyzyjnej, a ona była na wysokości poniżej 100 metrów, więc ja zaatakowałem tę koncepcję zupełnie, że tak powiem, w sposób niespodziewany – oświadczył prof. Rońda.

Nie ważne czy 100 m czy 99 albo 51,5. Ważne DLACZEGO LĄDOWAŁ W MGLE GĘSTEJ JAK MLEKO. KTO KAZAŁ PILOTOM LADOWAĆ? Putin?

MW -- -

Prof. Rońda przyznał w TV Trwam, że minął się z prawdą. "Piloci zeszli poniżej 100 m, a z dokumentem blefowałem"