Prof. Rońda przyznał w TV Trwam, że minął się z prawdą. "Piloci zeszli poniżej 100 m, a z dokumentem blefowałem"

Data: 2013-10-17 11:00:17
Autor: Budzik
Prof. Rońda przyznał w TV Trwam, że minął się z prawdą. "Piloci zeszli poniżej 100 m, a z dokumentem blefowałem"
Osobnik posiadający mail bogdanid@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://tiny.pl/qxvhw

Jaja jak berety. Profesor o umyśle 5 letniego dziecka raduje się, że
zrobił komuś kawał. Na moje oko to tu tylko psychiatra.

Kurcze, Bogdan, pisz, ze to nie jest z ASZDziennika...
Bo myslałem, ze znowu to tylko dowcip...

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

Data: 2013-10-17 15:05:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:17102013.49C6E951budzik61.poznan.pl...
[...]

To jest najprawdziwsza prawda. Pełno o tym w internecie. Profesor, o ile można go tak nazywać, dał plamę. Normalny człowiek, ze wstydu po takiej kompromitacji, schowałby się w mysią dziurę. Ale to nie są normalni ludzie.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-17 14:38:28
Autor: Budzik
[...]

Ja tam sie ciesze, ze on jednak robił sobie jaja.
Bo boje sie, ze niektórzy (patrz Pan Prezes) naprawde w to wierzą...

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2013-10-17 18:37:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:17102013.1883743Bbudzik61.poznan.pl...
[...]

Wczoraj sobie pooglądałem prezesa w rozmowie z Antkiem Policmajstrem ,tuż przed rozpoczęciem seansu skypowego (tv ich podsłuchała). Prezes był bardzo niekontaktowy. Wydawało się, że odleciał. Może za dużo tabletek wziął?

ubawiony i ucieszony odlotem prezesa

Data: 2013-10-17 17:00:26
Autor: Budzik
[...]

Widziałem.
Może miał przeczucie, ze cos sie wydarzy...?

BTW podobno konferencja PZPN i skypowanie skonczyło sie podobnym wdzwanianiem?

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2013-10-17 20:08:56
Autor: the_foe
Prof. Rońda przyznał w TV Trwam, że minął się z prawdą. "Piloci zeszli poniżej 100 m, a z dokumentem blefowałem"
ubawiony i ucieszony odlotem prezesa

bedziesz mniej sie cieszył gdy bedzie tak odrealniony jako premier.

--
@foe_pl

Prof. Rońda przyznał w TV Trwam, że minął się z prawdą. "Piloci zeszli poniżej 100 m, a z dokumentem blefowałem"