Prof. Śpiewak ma moje poglądy: to Kaczyński zlikwidował opozycję polityczną

Data: 2010-10-07 03:49:27
Autor: awe
Prof. Śpiewak ma moje poglądy: to Kaczyński zlikwidował opozycję polityczną
No k .ten spiewak cos cpal? Moze byl na dopalaczach? JK zlikwidowal opozycje lol. Opozycja ma sie swietnie. Nie musi odpowiadac za cuda Tuska, stosy ustaw i cuda oraz 300 mld zl narobionych nowych dlugow przez Tuska.
Pieniedzy nie da sie wyczarowac....
awe

Data: 2010-10-07 19:19:55
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8j8lf$luk$1news.onet.pl...
[...]

A kto zlikwidował LPR i Samoobronę, jedyną polską opozycję w kraju? Przecież ci cytowałem autoryzowany tekst Kaczyńskiego z Fundacji Batorego, jak sumiennie obiecał Kiszczakowi, że zlikwiduje szczeropolskie partie, nie mające nic wspólnego z układem okrągłego stołu i nie będące tego układu mutantami...

Dobry i sumienny syjonista, ten J.K.

boukun

Data: 2010-10-07 19:56:59
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8kvo3$tdt$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
wiesz tylko obwiesie glosowaly na Samoobrone a na LPR ci co dali sie oszukac koniowi, bo potem kon pokazal na co go stac. Ludzie sa akurat wdzieczni za to Kaczynskim i to powszechnie. Zrob sondaz i sprawdz ile osob popiera Samoobrone i LPR razem.. Jak bedzie lacznie 2% to gora. Nalezysz do mniejszosci, takiej smieciowej, no ale wczesniej juz uzgodnilismy ze ty wariat lubiacy babrac sie w ekstrementach
awe

Data: 2010-10-07 19:56:46
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8l1en$d3a$1news.onet.pl...

[...]

Tylko ciemnota i Żydzi głosowali na syjonistów i intrygantów z PiSu...
A, że Polska ciemnotą stoi, to i tak jesteśmy cały czas w średniowieczu i w ogonie cywilizowanego świata......

boukun

Data: 2010-10-07 20:21:18
Autor: cytryna
[...]

Jaki on tam kantor z synagogi, to zwyczajnie Paweł Śpiewak - Abram Stinger, socjolog, drugi na liście PO w Warszawie w wyborach do Sejmu V kadencji, polakożerca, autorytet koszer-mediów. --

Data: 2010-10-07 20:27:43
Autor: boukun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:7d75.00000cc4.4cae0f9enewsgate.onet.pl...
[...]

Innych "autorytetów" w Polsce nie ma...
PiS ma swojego teraz kandydata na prezydenta Warszawy z narodu dobranego, Czesława Bieleckiego i tu na to Polacy nie mają żadnego wpływu, ani szeregowi pomiatacze w PiSie...

boukun

Prof. Śpiewak ma moje poglądy: to Kaczyński zlikwidował opozycję polityczną